Tinder ervaringen (deel 3)

Discussie in 'De lounge' gestart door Knalrood, 12 sep 2024.

1. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.492
    830
    113
    Ik ben ook wel eens "jaloers" op ouders waarbij de kinderen wel hun vader en moeder zien.
    Ik ben blij voor de kinderen dat ze deze keuze zelf hebben gemaakt ze zijn er nu veel beter aan dan dat ze wel naar hun vader gingen.

Mijn oplaadmomenten zijn mijn hardloop momenten, just me myself en de muziek.
    Kinderen weten dat ze in geval van nood moeten bellen.

En 1x in de zoveel tijd ga ik met vriendinnen borrelen / uit eten maar dat is sporadisch.

2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.271
    6.916
    113
    Vrouw
    Ja mijn zoontje is nog niet oud genoeg om alleen thuis te blijven. Gelukkig gaat hij soms wel naar mijn moeder.
    En dan mis ik hem ook wel. Vind het ook moeilijk hoor, er zijn zoveel vrouwen die wilden dat ze kinderen hadden en waar ze dan met liefde 24/7 alle tijd voor vrij zouden maken.
    En dan kom ik aan te mopperen en te zeuren dat ik het soms niet trek. Maar mijn vriend zegt ook wel, bij mij zijn ze om de week er niet. In die week kan ik doen en laten wat ik wil (naast werk dan). En dat houdt het voor hem ook in balans. Ik heb dat natuurlijk nooit. En zeker niet langere periodes.

Maar goed. Ga zeker ook wat doen met de tips. Dat het eerder niet hielp wil niet zeggen dat het nu niet kan werken.
    Voel me soms gewoon echt een hele slechte moeder. En dan gun ik hem ook meer.
    Maarja, afgelopen weekend waren we oo de camping. En dan zijn mijn vriend en ik wel de enige volwassen mafketels die meedoen met trefbal, en hebben we 3 glunderende kinderen. En dat is dan ook wel weer heerlijk. Moet ook wel zeggen dat ondanks dat het op en afbouwen soms wel veel tijd kost, ik heb wel echt een "campingkind". Het feit dat ie daar lekker kan rondstruinen en meer vrijheid heeft vind ie heerlijk. Maakt ook makkelijk vriendjes. Doet graag activiteiten. En dan geniet ik. Om te zien dat hij het heerlijk naar zijn zin heeft, en mij niet 24/7 nodig heeft. Niet de hele dag mama.

pardoes vindt dit leuk.
  3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.688
    1.447
    113
    @Lill, ik zou zeker aandringen op onderzoeken en eens verder kijken bij je zoontje, voor mij klinkt dit niet als alleen maar kinder gedrag maar alsof er meer speelt. En het is ook erg veel om alleen te doen natuurlijk, maar ik denk niet dat jij je vergist, en je hoeft je niet te verantwoorden telkens van ik denk niet dat het alleen aan hem ligt, niemand verwijt jou wat of denkt er wat van. Maar laten ze eens eerst goed verder kijken hoe of wat.

@vlindermoeder, heerlijk hoor zo lekker samen weg en dat dat al gepland is, al snap ik ook zeker wel wat je bedoeld, jullie zijn al best snel over gegaan op dingen met zijn allen doen en dat is toch anders.

@Juffrouwminoes, echt hoor even alleen naar de winkel gaan is al heerlijk, zo herkenbaar inderdaad. Succes morgen met je eerste werkdag!

@Knalrood, wat spannend de kinderen ontmoeten, heb je nog met je ex gepraat over wat hij zei tegen de kinderen? En wat leuk zeg dat jullie zulke plannen hebben en hij jou graag mee wil nemen naar waar hij vandaan komt.

@ derest, geen idee meer, sorry.

4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.271
    6.916
    113
    Vrouw
    @pardoes, hoe is het met jou? nog steeds helemaal happy ook?

Sorry dat ik zo slecht reageer op de rest en vooral ff op ga in mijn eigen.
    @Mim89 hoe is het?
    En @Knalrood ik ben ook wel benieuwd naar wat Pardoes vraagt.

pardoes vindt dit leuk.
  5. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.507
    9.019
    113
    Vrouw
    Dat maakt toch helemaal niks uit. Lekker je verhaal vertellen hier hoor!

Met mij gaat het goed. Wel weer echt zenuwachtig voor de termijnecho morgen.

Lill vindt dit leuk.
  6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.688
    1.447
    113
    @Lill, dat maakt toch niks uit, doe je verhaal en alles wat extra lukt is prima, zo niet ook prima. Vooral goed op jezelf passen hoor, soms is het net even allemaal te veel.

En ja hier nog steeds helemaal happy, het loopt gewoon goed, we genieten heerlijk samen en hij is zo super lief, hij is afgelopen tijd erg druk geweest op het werk, en nog, hoorde gisteren dat het straks 2 maand ofzo rustiger is en daarna hup gewoon weer door, en zei hij ineens we moeten echt gaan kijken voor onze vakantie hoor, even lekker samen weg want ik heb uren genoeg en verheug mij er zo op om samen op pad te gaan, moeten echt even gaan beslissen waar we heen gaan. En gewoon van die lieve kleine dingen, ik was niet helemaal lekker en dan lief zijn en extra thee brengen of wat lekkers pakken, die man is echt goud ❤️.

@Mim89, is toch ook spannend, dat zal het blijven en ook als de kleine er eenmaal is blijft het spannend, dat stukje zorgen om gaat nooit meer weg hoor.

@cosdy, goed om weer wat van je te lezen en heerlijk hoe je bewust tijd voor jezelf plant, hoe is het verder met je?

@vlindermoeder, zit jij alweer iets beter in je vel? Enig idee waarom je je zo rot voelt?

Mim89 vindt dit leuk.
  7. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.636
    1.074
    113
    Hier
    Ik hou ervan als alles het zelfde blijft:rolleyes:
    En de laatste tijd ben ik erg uit mijn comfort zone. Wel door leuke positieve dingen, maar toch.
    Tussen mijn vriend en mij is het al zo snel fijn en vertrouwd. Maar ja hoe dichterbij, des te spannender, wat als het toch fout gaat.
    Onze vakantie samen, was al zo lang niet op zo n vakantie geweest.
    En nu dat meisje (uitwisseling student). Hoop regelen, slechte communicatie vanuit school en je huis is dan even niet helemaal van jezelf. Je probeert haar ook een leuke ervaring te geven.

en daar buiten ook gewoon erg druk.
    Oh ja en ik ben nog bezig met een korte opleiding via mijn werk en heb daar over 4 weken examen van, maar heb niet echt tijd om goed te leren.

dus gewoon erg druk en veel veranderingen en ik weet dat ik daar slecht op ga.

pardoes vindt dit leuk.
  8. Knalrood

Knalrood Bekend lid

6 jun 2024
    503
    544
    93
    @pardoes en @Lill ja ik heb met hem gesproken.
    Hij ontkende dat ie dat gezegd had :rolleyes:
    Maar uiteindelijk kwam het er op uit dat ie het dom van me vind dat ik met iemand ben die de Nederlandse taal niet beheerst.
    Dat had ie netjes geformuleerd :rolleyes:
    Maar goed hij zou er verder niks meer over zeggen en ik moest zelf maar weten wat ik deed.

pardoes en Lill vinden dit leuk.
  9. Juffrouwminoes

21 jan 2016
    1.492
    830
    113
    Dankjewel sow even een hoop informatie ben helemaal ko. Maar denk wel als ik alles onder de knie heb dat het super leuk word.
    Moet uiteindelijk ook opleidingen gaan volgen waar ik super zin in heb

pardoes vindt dit leuk.
  10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.688
    1.447
    113
    @vlindermoeder, aha dus wel een duidelijke reden, hopelijk kun je bij jezelf wat rust vinden en lukt het allemaal.

@Knalrood, ooh echt irritant zo'n gesprek en dan gewoon ontkennen dat het is gezegd, dan denk ik nee een kind zuigt dat uit de duim... en tja waarom zou dat dom zijn, neem aan dat je er zelf verstandig naar kijkt en hij gewoon zelf voorzienend is en niet op jouw zak teert dus prima dan toch. Want taal is te leren...

@Juffrouwminoes, klinkt al met al als een positieve start, en die eerste weken vol nieuwe indrukken zijn zo slopend, maar wel heel waardevol, dus zet hem op!

11. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.636
    1.074
    113
    Hier
    Klinkt als een goed begin. Wat fijn.

@pardoes ja ik moet er ff doorheen maar komt uiteindelijk allemaal goed.

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.271
    6.916
    113
    Vrouw
    Nou, ons plan en beloningsbord is binnen. Ik ben heel benieuwd :) ik ben best wel een neuroot met dit soort dingen, hahaha. Dus er is bijvoorbeeld al geen plaatje voor als we naar mn vriend gaan.
    Loslaten en improviseren :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

pardoes en Mim89 vinden dit leuk.
  13. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.507
    9.019
    113
    Vrouw
    Vandaag de termijnecho gehad. Alles gaat helemaal goed ❤️❤️ Ligt qua groei precies op termijn. Ook voor het eerst het hartje gehoord en de kleine zien bewegen ❤️❤️

IMG-20250603-WA0003.jpeg

pardoes, Nora92, Lill en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.922
    2.076
    113
    Kun je geen pasfoto van je vriend plastificeren? En dat als plaatje gebruiken?
    Verder ziet het er mooi uit. Hoop dat het rust gaat brengen

15. Knalrood

Knalrood Bekend lid

6 jun 2024
    503
    544
    93
    super wat ontzettend fijn!
    Wanneer is je uitgerekende datum?

Mim89 vindt dit leuk.
  16. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.507
    9.019
    113
    Vrouw
    18 December ❤️

17. NiVa0230

NiVa0230 Fanatiek lid

14 dec 2018
    1.762
    4.038
    113
    Jij krijgt een prachtig Kerstcadeau dit jaar!

Mim89 vindt dit leuk.
  18. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.507
    9.019
    113
    Vrouw
    De mooiste ❤️

Juffrouwminoes vindt dit leuk.
  19. Juffrouwminoes

21 jan 2016
    1.492
    830
    113
    Wauw leuk bord. Heb je geen leeg magneetje gekregen ? Zodat je zelf iets erop kan plakken. Of eventueel je zoontje zelf bij de action een magneet uitlaten zoeken voor als jullie daarheen gaan

20. Juffrouwminoes

21 jan 2016
    1.492
    830
    113
    Wauw ik blijf het magische en bijzonder vinden. Super met dit mooie nieuws.

Mim89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina