Ik was misselijk bij mijn zoontje, maar totaal niet bij mijn dochter. Van de week bij de genderrevealparty was dat meissie ook misselijk en werd het een jongen
Nou, ik heb een jongen en ben totaal niet misselijk geweest. Althans, geen ochtendmisselijkheid ofzo. Ik heb 1 keer moeten spugen toen ik yoghi heb gehad (rare cravings) mijn maag was daar niet zo dol op. En moest een paar keer ineens midden in de nacht eruit omdat ik moest spugen. Maar toen was ie al (veel) groter en bleek hij te draaien snachts dus gooide gewoon mn maag in de plet
Ik heb 3 meiden en een jongen. Bij mijn oudste nergens last van gehad. Bij zoon een weekje misselijk geweest. Bij dochter 2 tot 10 weken misselijk geweest. Bij dochter 3 was ik de hele zwangerschap misselijk.. ik ben toen ook ruim 5kilo afgevallen. En had enorm veel last van maagzuur. ik denk wel dat mim89 een meisje krijgt.. gewoon een gevoel hoor het is verder nergens op gebaseerd
het gaat goed Over 3 weken gaat ie een week naar Roemenië. Dat zal wel ff raar zijn aangezien ik normaal altijd van woensdag tot vrijdag bij hem ben en hij in het weekend bij mij. Ik breng hem naar het vliegveld en haal ‘m de week erna ook weer op.