Klopt hoor. Ik vind app ook veel makkelijker precies war jij zegt. We zijn nog steeds in gesprek. Hij antwoordde pas gister voor het eerst terug. En ik had teamuitje dus reageerde steeds heel laat, uren ertussen. Vandaag idemdito. Ik heb gezegd lijkt me beter om toch face2face te praten. Het komt er tot nu toe in korte lijnen op neer dat we verschillen in hoe we een relatie en het tempo daarin zien. Hij heeft twijfels omdat ik veel twijfel (twijfelde) en hij zei ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand in zo'n korte tijd zoveel getwijfeld heeft. Hij zei ja dan deel ik ook niet hoe ik mij voel richting jou want je hebt me ook wel op mn hart getrapt.. en je bent bij mij zo relaxed, lief, empatisch. Daar ben ik verliefd op. Maar via de app en wat je aankaart lijk ik je niet te herkennen wat maakt dat ik in de war ben. Omgeving initiëren wil hij voorlopig echt niet. Ik wil dat wel graag. Tegelijkertijd zei hij als het jou rust geeft geven we er een term aan, voor mij persoonlijk veranderd dat niets. Vakantie stond voor hem ook vast. Ook daarin verschillen we. Hij zei als jij het op jouw manier wil doen ook prima (qua boeken enz) hij zei ik voel die druk niet ik leef echt in het nu en go with the flow en denk niet in hokjes etc. Dus als dat jou onrust geeft dan kunnen we er voor jou beter mee stoppen. Hij zei en hoezo denk je dat ik niet voor je ga? Je hebt zoveel turbulentie meegenomen afgelopen periode ik ben er nog steeds. Nja dit is een korte samenvatting en ik weet dat een groot deel bij mij ligt maar ook zeker bij hem. Lijkt me dus goed om face2face te praten en zien waar het uitkomt. Iets waarin we beiden oké zijn en niet alles volgens zijn manier waarin ie zichzelf niet gelukkig voelt of visaversa. So to be continued. En @Lill suuuuuper leuk zeg weg met z'n 2tjes!! Hoeveel dagen ga je?
Hij klinkt echt heel eeg als mijn ex. Ik kon daar uiteindelijk ook niet mee dealen. Dat relaxte en 'we zien wel' komt heel snel ongeinteresseerd over. Je gaat voor me of niet. Dat 'we zien wel' en 'kan later ook wel' ik kan daar niks mee. Mijn vriend leeft ook heel erg in het hier en nu en niet in de toekomst, maar ik kan prima met hem plannen. We vertrekken op een maandag en hebben dan dinsdag en woensdag volledig voor de parken het is toch een takke eind rijden dus je wilt dan niet midden in de nacht weggaan en dan nog 2 dagen park.
Ja ik kan er ook niet heel erg goed tegen. Met name als ik slecht in m'n vel zit zoals nu, kruip ik in m'n hoofd, overdenk ik en is alles ellende. Dan geef ik hem overal de schuld van met z'n gedrag en z'n go with the flow mentaliteit om vervolgens m'n eigen aandeel te zien en bijna alle schuld op mij te willen nemen. Ik kan prima even we zien wellen maar geen maaaaaanden. Ik heb dinsdag m'n 1e pmt sessie nou echt ik kan niet wachten. Oehh leuk!! 2 dagen park heb je zat aan zeker met z'n tweetjes! Ik ben vorig jaar geweest 2 dagen en bijna alles kunnen doen, wij waren toen met z'n 7en. Ga je op een camping of disneyhotel? Of iets in de omgeving?
Hé zelfs op de pagina leek alsof er hier niet gepraat werd. Loop dus ff 2 dagen achter. Ben benieuwd hoe het verder gaat @brownielover En disney met zijn tweeën geweldig. Kinderen zullen we jaloers zijn!
We gaan naar center parcs. Die zit wat verder van het park maar dan kunnen we eventueel ook nog lekker zwemmen (vast alleen de 1e avond haha) en was goed betaalbaar Mja.. en ik denk dat jullie (nu al) gewoon in een heel ongezonde flow zitten met zijn 2en. Want niet alles is zijn schuld maar ook niet alles is jouw schuld.
Kinderen weten het nog niet. Precies om die reden Mijn moeder wordt over iets meer dan een jaar 65 en wilde dan mij en mijn smurf meenemen naar Disney. Maar goed, nu wil ze mijn vriend en de kids tegen die tijd natuurlijk ook meenemen. Dus dan gaan we alsnog met zijn allen en tegen die tijd is het Frozen gedeelte ook af We doen gewoon ff een voorproefje
@brownielover wat Lill zegt: dit is een ongezonde relatie. Aantrekken en afstoten. Moet je niet voor jezelf willen.
Heerlijk vooruitzicht zeg! Ik zit nu met de kinderen in Duitsland voor een paar dagen Europapark. En over die ongezonde flow...100% mee eens
Mijn laatste keer was..... Denk ook 2005 of 2006 ofzo, maar ik kan me dat dus niet meer herinneren omdat ik toen zo onwijs beroerd in mijn vel zat.
Ik was daar vorig jaar alleen met de jongste. En we vonden het zo leuk dat ik graag nog eens met alle kinderen wilde doen
Misschien morgen een korte date. Heb morgen een afspraak voor een mri van mijn voet. 4 maanden geleden dom gestruikeld en is nog niet goed. De locatie waar ik heen moet is naast de bouwplaats waar hij werkt. Hij komt via de app vriendelijk en constant over. En is nog niet over seks begonnen. Zijn foto s zijn wel heel verschillend, dus ben erg benieuwd hoe hij er werkelijk uit ziet. Hij woont ruim een uur rijden bij mij vandaan. Dus morgen is een goed moment om ff in reallife te kijken hoe het is.
@Lill, disney is zo leuk, en super zeg om met zijn tweeen te gaan. Voor mij was 2015/16 ongeveer de laatste keer, maar zou graag nog een keer wer gaan, maar mag niet klagen want daarvoor een paar jaar een jaarpas gehad dus . @vlindermoeder, ooh leuk een date, ik ben erg benieuwd, en een uur is prima te doen . Wel balen van je enkel zeg dat het nog altijd niet wil. Wij zouden gisteren ook naar de film maar zaten nog heerlijk te eten en te kletsen dus gingen het niet redden , volgende keer beter haha. @brownielover, tja wat iedereen inderdaad zegt jullie zitten in een negatieve spiraal samen en denk niet dat dat op den duur gaat werken, dus ik deel die mening wel een beetje. Fijn dat je morgen weer een stal zet in je therapie. @cosdy, leuk europapark, ook hier staat die nog oo het lijstje, veel plezier. @hier, vrijdag samen een hele dag op pad geweest en ging goed, de puber kreeg ergens een vastloper en hij blijft dan heerlijk kalm en laat dat gewoon bij mij om op te lossen en zegt dan daarna ik vind het vooral vervelend voor jou voor mij maakt het geen verschil. En vandaag bij ouders langs geweest, dus ook dat weer gehad. En kreeg zulke lieve woorden van hem ❤️, echt zo gelukkig samen
tsja als je dat zo kunt combineren, prima toch. Kopje koffie is dan zo gedaan Oh dat is goed om te weten, wij zijn gisteren naar Wild Robot geweest. Die is ook echt leuk. Ik moest gewoon even een traantje wegpinken en dat heb ik niet snel. We gaan donderdag naar Joker haha. Handig man zo'n abonnement. We maken er in elk geval goed gebruik van. Blijft fijn om te horen dit zeg, gun het je ook zo <3 van die fijne dates en lieve woorden. En dat hij dan zo goed om gaat met je zoon. Heerlijk. Merk bij mijn vriend dat hij nu af en toe een beetje wat overneemt qua een keer toespreken van mijn zoon. Vind dat soms nog wel lastig, maar ja tegelijkertijd heeft hij naar hem ook gewoon te luisteren. En het is momenteel echt een pittig manneke. Dus soms zit ik er ff doorheen en dan heeft hij zoiets van dat zie ik aan je dus ik wil je dan daarin ondersteunen, je laten weten dat je het niet alleen hoeft te doen allemaal. Hier alweer bijna 2 jaar geleden dat we voor het eerst matchten.. Wat gaat de tijd dan snel zeg