@pardoes Ja weet je ik ga het ook niet helemaal analyseren van wat er mis is gegaan. Ik ben gewoon mezelf geweest. En als hij dat niet goed genoeg vind dan zij het zo.
@pardoes ik weet niet of je het verhaal een beetje meegekregen hebt. We zijn begonnen met appen/daten begin juni. Steeds als ik wat dichterbij kwam kapte hij het af. Steeds een ander verhaal. Te druk/ veel gebeurt in zijn privesfeer/ niet klaar voor een relatie. Een paar weken geleden heb ik het afgekapt. Kreeg ik vrijdag ineens weer een appje. Of ik het toch niet nog een kan zou willen geven. Maar het lijkt er op dat hij op zoek is naar seks. Appt vrij laat op de avond of ik nog langs wil komen. Aflopen week sporadisch een appje, maar verder niet zo veel meer gehoord. Ik heb hem zondag gezien, en merkte toe al wel dat ik hem helemaal niet meer zo leuk vind. Zijn kat hing steeds aan mijn ketting dus die had ik even afgedaan, ligt daar nog steeds. Maar geloof wel dat ik 'm zondag terug krijg.
Aha dat was die man, ik dacht dat het over een andere ging, maar dat je nog weer af hebt gesproken vind ik al heel wat, maar ergens wel goed want nu kun je het echt afsluiten voor jezelf omdat je er klaar mee bent, dat is wel fijn.
@Evanesco ooh ik dacht dat het een andere man was. Ik begin inmiddels iedereen door elkaar te halen wel fijn dat je het nu kan afsluiten en zelf tot de conclusie komt dat hij toch niet zo leuk is.
@Huismuisie @pardoes dat is ook wel te begrijpen. Na die leraar van de basisschool (waar ik nu dus genoeg van heb) Heb ik een date gehad met de natuurkunde docent. Ik maak het jullie ook niet makkelijk
@Evanesco, Haha ja kijk en die tweede dacht ik dus dat klaar was, maar daarmee dus ook geen contact meer? En de volgende date mag geen leraar zijn anders volgen we het echt niet meer
Haha ik zal mijn best doen! Maar met die ander geen contact meer nee. Die gaf na 1 date aan toch zijn hoofd niet naar daten te hebben staan. Hoewel hij onze date echt leuk vondt en een klik voelde. Vertaling: ik heb geen interesse maar durf het niet te zeggen
Oh ja ik dacht ook die natuurkunde leraar! Maar een meester dus, wat hebben jullie zondag gedaan? Ben je eigenlijk ook opzoek naar een moslim man?
Niet uitsluitend nee. Daar gaat mijn voorkeur wel naar uit. Maar het is moeilijk een goede partner te vinden. Moslim of niet. We zijn zondag een stuk gaan wandelen bij hem in de buurt. Het was duidelijk dat hij hoopte dat ik met hem mee naar binnen ging. Dat heb ik ook gedaan, om te plassen, toen ben ik snel weer vertrokken
Oh ik was ook in de war Leraren zijn off limits @Evanesco Of 3e keer scheepsrecht, maar dan moeten we ze gaan nummeren
Goh, ik ben even vol verbazing. Ik had op mijn profiel staan dat ik 3 kinderen heb, en een hoofddoek draag. Daarmee kreeg ik flink wat likes. Nu een week die info weg maar wel vermeld dat ik geen dieren eet. En krijg nu echt 80% minder likes. Prima hoor. Maar het verbaasd me wel
Ja. Ik denk dat mannen snel bang zijn dat ik zo'n milieu activist ben. Zo'n geitenwollen sokken type die uit principe gaar okselhaar laat staan
@Juffrouwminoes. Doen sta er gewoon lekker open in en niet ik moet een leuke man ontmoeten. @Evanesco. Wat wazig. Wat maakt het uit of je wel of geen vlees eet. Ik merk wel dat de foto die ze als eerste zien echt heel bepalend is voor een like. @hier. Ik heb nu een leuke gesprek met een man uit mijn woonplaats. Papa van 1 kletsen nu 3 dagen. Niet heel veel maar meestal gewoon wat berichten over deel dag heen. En soms wat langer net zo als gisterenavond paar uur berichten over en weer. Vanmorgen een berichtje met werkse en een kussmily. Hij zei dat het jammer was dat hij van alles Met zijn zoontje moest doen anders was hij naar de winkel gekomen waar ik werk om een broodje te eten. Hij is detective geweest om te weten waar ik werk. Geen idee hoe ik dat op moet pakken.
Ik zou ook niet zo goed weten wat hier van te denken. Vind het al gek dat hij zegt dat het jammer is dat hij vanalles met zijn zoontje moet doen omdat hij anders naar jou toe zou kunnen gaan. Wat zegt je gevoel?
Iemand die weet waar ik werk heeft lopen neuzen. Dat vind ik zelf altijd raar. Althans: hou het in dit stadium nog even voor je ..het kan net de verkeerde indruk afgeven. En tja..jammer dat hij van alles moet met zoontje; of hij is iemand die geen zin heeft in zijn verantwoordelijkheden..of hij is iemand die onhandig communiceert en eigenlijk wil zeggen dat hij met je af wil spreken. Ook hier weer; het kan verkeerd overkomen. Ik zou er dus op af kunnen knappen.