Tinder ervaringen

Discussion in 'De lounge' started by Lill, Jul 5, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lill

Lill VIP lid

Aug 24, 2008
    10,224
    6,897
    113
    Female
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook altijd wel een beetje facebook stalk. Ik kwam via whatsapp bij de instagram van de tinderman. En via daar bij zijn volledige naam en dus facebook.
    Ik heb hem wel gevolgd op insta (en hij mij binnen 5 seconden ook) maar heb verder niks met die fb gedaan.

Huismuisie likes this.
  2. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Ik vind insta ook laagdrempeliger dan FB op de een of andere manier.

Maar er bestaan ook nog steeds mensen zonder social media en dan moet je ineens ouderwets iemand gaan ontdekken ;) ook best leuk.

Lill likes this.
  3. Lill

Lill VIP lid

Aug 24, 2008
    10,224
    6,897
    113
    Female
    Whaha het is ook niet dat ik alles van voor tot achter zit door te kijken. Maar foto's zeggen wel iets over iemand. Dus dat vind ik dan wel leuk :oops:

Huismuisie likes this.
  4. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    haha is het ook. Positieve interesse!

Lill likes this.
  5. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Nou het was eigenlijk niet de bedoeling dat zijn zoontje bij hem zou zijn. Dus denk wat onhandig gecommuniceerd. Hij is volgens mij gek op dat mannetje. Zijn ex is ziek geworden vrijdagavond. En dus is zoontje nu bij hem.

Ik krijg verder altijd wat kriebels bij dit soort snoeppraktijken. Haha geen idee waarom maar vraag me maar alles wat je wil weten. Ik heb niks te verbergen en ben heel open over mijn verleden.

Hij wil me wel ontmoeten. Voorstel om samen een drankje te gaan doen was al gedaan maar toen kon ik niet. Verder ook niks afgesproken om wel te gaan.

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Iemand googlen of op fb etc checken vind ik eigenlijk niet zo raar. Het is toch gewoon openbaar.
    Zelf heb ik helemaal niks met snapchat/insta/twitter etc. Als mannen al zo’n link hebben staan swipe ik weg. Dat is in mijn ogen echt voor de aandacht ofzo.

7. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Het is niet erg als iemand even op je insta of Facebook kijkt denk ik.

Maar... wanneer iemand enkel je voornaam weet en je woonplaats heeft deze behoorlijk zn best moeten doen om je te vinden. Althans echt wel even moeite gedaan. Ook dat is nog geen ramp maar laat het lekker in het midden dat je hebt gekeken.
    Ik snap wel dat je het geen fijn idee is dat hij ineens op je werkplek op komt dagen. Dan moet je zo’n man toch extra aandacht geven voor je gevoel dan de andere klanten. En als het dan ook nog eens niet zo’n leuke is zit je daar onder het oog van je collega’s. :roflmao:

8. Lill

Lill VIP lid

Aug 24, 2008
    10,224
    6,897
    113
    Female
    En als ie niet leuk is en hij vindt jou wel leuk dan kan ie om de haverklap voor je neus staan

Huismuisie likes this.
  9. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Ook dat nog ;)

10. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

Jun 29, 2011
    4,057
    2,555
    113
    Limburg
    @Strandbal wat een lompe hork zeg, raat zo, opeens die omslag.

@Juffrouwminoes, wat sneu voor je dochter dat ze het zo voelt, kan me heel erg voorstellen dat je het daten dan op een laag pitje zet.

@Evanesco ik was ook al in de war over welke man het ging :roflmao:

Ik zoek ook wel eens iemand op op Facebook, maar ga daar niet helemaal de detective voor uithangen, en al helemaal niet diegene dan een bezoekje brengen op het werk haha.

Ik heb nu wel een leuke match, uiterlijk eigenlijk helemaal m'n type niet, maar het kletst lekker weg.

Evanesco and pardoes like this.
  11. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Nou had het niet verwacht maar heb bericht gekregen van hem. En hij heeft excuses gemaakt en wil nog contact met mij.
    En ik vind hem wel echt leuk.
    Maar ik heb ook met iemand anders contact, die is ook heel leuk. En we zouden gaan afspreken.
    Maar nu weet ik niet wat ik moet doen...

12. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,822
    2,003
    113
    Lastig.. wat mij wel helpt met dit soort dingen is op een rijtje zetten waarom ik iemand leuk vind. En waarom niet. Een actie met een dergelijke uitspraak, niet op komen dagen; wat is het excuus? Iemand die nu al zo met mensen omgaat die hij amper kent, goe gaat dat in de toekomst. Je gevoel vooral daarbij.

Soms moet je ondervinden. Doe dat vooral binnen je eigen kaders. Elke ervaring neem je mee en helpt je bij de volgende keren.

Bovenal: respecteer jezelf!

Strandbal likes this.
  13. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    @Strandbal Hmmm. Ik hou hem eerlijk vertellen dat hij al een stukje van je vertrouwen kapot heeft gemaakt. Was echt een piep actie en reactie. Verder eens met justme.

Ik heb nu weer erg leuk contact gehad. Vroeg hem gewoon hoe hij het wist. En zei dat hij nieuwsgierig was en mij opgezocht had op Facebook. Blijkbaar staat daar nog een foto op met dat ik aangenomen was bij mijn toen nieuwe baan.

pardoes and Strandbal like this.
  14. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Ja jullie hebben ook gelijk hoor.
    Maar het is meer mijn eigen gevoel, dat het slecht voelt van mezelf om dan ook met die ander op date te gaan.
    Maar aan andere kant, ik ben niemand wat verplicht natuurlijk.

15. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Ik ben meer een meelezer hier, maar wilde toch even reageren.

Is iemand die jou zonder iets te vertellen gewoon laat zitten en vervolgens een lullig berichtje stuurt echt leuk?
    Want wat zou dit betekenen naar de toekomst toe? Zijn eerdere acties zeggen wel iets over hem en zijn gedrag en hoe hij met situaties omgaat. Als hij nu al zo met jou omgaat wat kun je dan allemaal nog verwachten als jullie iets met elkaar krijgen? Zit je daarop te wachten?

Huismuisie, YaelStone, Lill and 5 others like this.
  16. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Jaa jullie hebben wel gelijk

17. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

Jun 29, 2011
    4,057
    2,555
    113
    Limburg
    @Strandbal ik zou er denk ik ook niet mee verder gaan. Naar mijn idee zou 't dan wachten zijn op het moment dat ie weer omslaat, daar zou ik in elk geval wel bang voor zijn.

18. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

Jan 21, 2016
    1,417
    771
    113
    Oké oké toch maar weer Tinder geïnstalleerd. Maar wat valt het aanbod tegen... veel minder mannen als een paar weken geleden...

Spoetnik, Lill and Evanesco like this.
  19. Lill

Lill VIP lid

Aug 24, 2008
    10,224
    6,897
    113
    Female
    Ach geef het tijd. Straks tegen kerst ofzo staat het vast vol. Want om met de woorden van robert ten brink te spreken; niemand hoeft alleen te zijn met kerst :roflmao:

20. Lill

Lill VIP lid

Aug 24, 2008
    10,224
    6,897
    113
    Female
    @Strandbal eens met de rest. Tenzij hij een heel erg goede reden had voor zijn gedrag dan had ie t bij mij kunnen schudden.
    Wie zegt dat ie dat niet nog een keer doet.

Share This Page