Tinder ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lill, 5 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Nou ja @Lill wat raar. Zou er iemand een klacht hebben ingediend? Wel stom dat je met een standaard mailtje worst afgescheept. Zeker omdat je niks gedaan hebt. En je dus gold had. En betaalde. En kan idd niet met mail. Was ik even vergeten. Een Facebookpage aanmaken kan dan weer wel.

2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.901
    113
    Vrouw
    Ik ben er wel klaar mee.
    Mijn tinderavontuur is gewoon ten einde.

3. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.907
    2.067
    113
    Ik zou met zo'n onbevredigend gevoel blijven zitten dan..... Niet weten wat je verkeerd hebt gedaan, maar wel super zwaar gestraft.
    Raar dat ze daar niet specifiek op in gaan.
    Ach er zijn nog andere leuke sites voor contacten.
    Paiq is bijvoorbeeld ook gratis en best okay.
    Ik heb destijds voor Parship best veel geld betaald. En ik vind datgene wat ze bieden niet echt meer dan Paiq. Enige verschil is dat er voor dat geld minder mannen zitten die puur op zoek zijn naar een seksueel avontuurtje

4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.901
    113
    Vrouw
    Ja dat heb ik ook wel hoor. Heb ook een 1 ster geplaatst op de playstore en als je daar gaat kijken bij recente 1 ster dan zie je dus meer mensen die zomaar geband zijn zonder uitleg.
    Veel meer dan ik gedaan heb is er niet te doen, zij zeggen gewoon: jij hebt iets gedaan tegen de regels, we zeggen je niet wat het is maar je mag nooit meer op tinder.

Nou ja, dan ben je gewoon uitgelult in feite.
    Was dat Paiq dat je elkaars foto's pas later ziet?

5. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant

Ja ik heb dat helemaal in het begin gebruik van mn date carrière.
    Vond er heel veel mafklappers op zitten maar ook wel twee leuke dates uit gehaald.

6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.901
    113
    Vrouw
    Volgens mij heb ik dat een tijdje terug een paar dagen gedaan. Maar alles waar ik lang genoeg mee praatte om de foto's van te zien wilde ik heel hard van wegrennen :oops:

Huismuisie vindt dit leuk.
  7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Anders lexa of happn. Happn is net zo iets al Tinder. Geen idee of er wat serieuze mensen op zitten. Wel jammer dat het zo moet.

Ik heb vanavond een date. Heel spontaan Zijn ex gaat niet klussen in haar huis. En mijn ex is bij mijn meiden. Dus gaan samen een drankje doen. Vind het best spannend. Hij is een hele leuke man om te zien. En in de gesprekken zijn ook leuk. Al een paar keer gebeld met hem. Ben heel benieuwd.

8. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.907
    2.067
    113
    Je kunt ook via de foto's selecteren.
    Of een quiz beantwoorden .
    Voordeel vond ik wel dat je eerst ging praten zonder vooroordeel van het plaatje.
    Ook een aantal leuke contacten, en zelfs een wat langere relatie er aan over gehouden. Maar ook inderdaad flink wat mafklappers

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.901
    113
    Vrouw
    Oeeeeh spannend en leuk!

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.901
    113
    Vrouw
    Ja. Helaas kan ik onwijs leuk praten met mensen waar ik van zn levensdagen niet op zou vallen. Maar ik zal het weer eens proberen.
    Anders moet ik dit topic nog verlaten :roflmao:

11. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.907
    2.067
    113
    Hey, ik heb nu ruim een half jaar geleden mijn mister right gevonden en ik ben hier ook niet verbannen .Hier zijn ze soepeler dan die van Tinder :p:p

Spoetnik, Evanesco en Lill vinden dit leuk.
  12. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ja dat dus, ik lees ook nog steeds mee en heb nog nooit op tinder gezeten :roflmao:

Evanesco vindt dit leuk.
  13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.901
    113
    Vrouw
    Hahaha maar dan zijn er minder verhalen om te lezen :roflmao:

Strandbal vindt dit leuk.
  14. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    We lezen met smacht alle mooie verhalen hoor :D
    Ik ben ook op de achtergrond, want ik denk dat ik mister right ook gevonden heb :oops:
    Van het weekend "2 maanden contact gevierd". Haha :o:

Brinta, Tuttebelleke, Rylie en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    #2335 Strandbal, 31 okt 2019
    Laatst bewerkt: 31 okt 2019
    Hier weer even een update van mij voor wie het interessant vind :roflmao:

Ik heb nog steeds contact met degene die mij een paar dagen had genegeerd. Het contact is nu gewoon weer goed zoals normaal en hij is gewoon lief. En ik vind hem nog steeds echt leuk. Maar ik twijfel wel over de langere termijn. Maar er is gewoon een bepaalde connectie, weet niet hoe ik het kan uitleggen.

En ik heb nu nog een contact. In die paar dagen was ik maar weer gaan tinderen. We praten nu een aantal dagen en willen een date plannen. Maar hij is totaal anders, hij is netjes, beleefd, tot nu toe echt een man die weet hoe het hoort zeg maar.
    Maar nu komt mijn gevoel weer naar boven of ik het kan maken om dan gewoon te daten omdat ik die ander leuk vind. En ja dat kan ik gewoon, ik ben vrijgezel en niemand wat verplicht. Dus ik ga het gewoon doen. Maar toch knaagt het.. zo stom haha :o:

Maar ik denk dat het deels komt doordat ik nog moet wennen aan dat ik vrij ben. Klinkt misschien raar, maar ik was jong getrouwd en kinderen gekregen. En nu is mijn leven ineens heel anders en heb ik ‘regie’ over mezelf. Is toch wel even wennen/anders merk ik.

pardoes en Spoetnik vinden dit leuk.
  16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    @Strandbal. Gewoon lekker een drankje gaan drinken met die andere man. Misschien klikt het wel helemaal niet in real life. Online het perfecte plaatje laten zien is niet zo moeilijk. Gewoon doe wat voor jou goed voelt.

Gisteren iets gaan drinken. Was heel gezellig. En leuke man om te zien zeg. Hahaha. (Wat moet hij met mij denk ik dan meteen) echt 3 uur aan een stuk samen zitten kletsen en lachen. Hebben de zelfde humor. het is dat hij echt vroeg op moest anders hadden we het wat later gemaakt. Hadden handig nog door kunnen kletsen.
    Kreeg op meteen appjes toen ik thuis was dat hij het zo leuk vond en dat we dat zeker nog een keer moesten herhalen.
    Vandaag ook een foto van hem in uniform gekregen via app. (Zo sexy whahahha)geslaagde avond dus.

Brinta, pardoes, Spoetnik en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Uniform? Vertel!

Leuk dat het zo gezellig was.

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    #2338 Rylie, 31 okt 2019
    Laatst bewerkt: 31 okt 2019
    @Evanesco Hij werkt bij Defensie. Meer is er niet echt te vertellen. Weet je ook het uniform.

Evanesco vindt dit leuk.
  19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.228
    6.901
    113
    Vrouw
    Oeeeeh in uniform. Nice hoor :)
    Ben benieuwd naar het vervolg
    Ennee niet zo negatief over jezelf!!

@Strandbal gewoon lekker doen :) misschien is die 2e vent wel veel leuker