Wat fijn dat het zo leuk en gezellig is.❤️ Niet rot bedoelt maar pas je wel een klein beetje op na die vervelende uitspraken van laatst dat je niet te gemakkelijk en te snel weer gekwetst wordt
lief van je! Doe ik zeker. Nadat hij excuses had gemaakt heeft het nog een week geduurd voor we elkaar weer zagen. En in die tijd heeft ‘ie wel echt z’n best gedaan. Ik voel me nu echt weer zo’n puber, ik zit de hele dag met een blije grijns op m’n gezicht
Leuk he. Ik heb ook zo'n gevoel durf het alleen niet verliefd te noemen. Hahaha Vind hem super leuk. Stukje zelf bescherming denk ik. Al Zou ik zwaar teleurgesteld zijn als dit al snel zou stranden. De knuffel en de kus van zondag waren te fijn. Hahha
Ook zoiets. Kreeg weken geleden een like van een man. Nu weer en er staat met grote letters “nieuwe gebruiker”. Zo nept Tinder je dus gewoon.
Oh is dat diezelfde met de lulligste opmerking van het jaar? Gelukkig issie bijgedraaid en heeftie zn best gedaan!
Van dat zelfbescherming snap ik wel. Had ik ook een paar weken super erg, daarna knapte het masker wel hoor. Gewoon zien hoe t loopt en dan merk je vanzelf dat de zelfbescherming afneemt
Ik herken het ook niet. Maar misschien profiel een keer gewist. Hier ook wel is gelezen dat ze het wissen voor een paar weken en dan toch weer aanmelden. Straks komt meneer de militair nog ff gezellig op bezoek. Haha maakte een grapje en hij zei pas maar op anders sta ik voor de deur.. we wonen niet zo ver van elkaar vandaan, is nu wel handig. Wil hem ook wel zien. Hahaha
Haha leuk, geniet ervan Toch grappig dat we militairen, brandweer- en politiemannen bij hun beroep benoemen. Maar een verzekeringsagent niet
Even een algemene date-vraag: hoe doe jullie dat met de kinderen? Ik bedoel; je wilt ze er niet meteen bij betrekken, maar je wil elkaar toch ook graag zien. Hoe dan?
Tja oppas regelen en anders als ze bij hun vader zijn. Ik heb ze nu nog elke avond omdat er nog steeds maar 1 huis is. Maar ik nodig niet zo maar iemand in dit huis uit. Dat kan wel nog een oplossing zijn voor je. Maar dat doe ik alleen als ik iemand al is persoonlijk heb ontmoet en wat beter ken.
Sja..die van mij is 1 nacht per twee weken bij haar vader. Oppas regelen kan, maar je wil toch ook eens een nacht samen zijn. Thuis uitnodigen kan ook, maar dan zit ik echt wel met het " wat als dochter wakker wordt?". En ik vind ook dat als zij op bed ligt, hier dus geen man over de vloer mag komen die zij nog niet kent. Heeft ook te maken met het " wat als ze wakker wordt".. zit er een vreemde vent op de bank. Thuis is een veilige plek en dat moet zo blijven.
Ik regel nog steeds oppas. Maar dat is meer omdat het fijn is om de beperkte tijd die we hebben ook echt wat leuks te kunnen doen. vanaf ongeveer 8 maanden relatie ziet vriend zoon wel eens. En nu na 2 jaar willen we het iets meer gaan opbouwen. Nu heb ik een fulltime kind. Dus hij gaat niet naar zn vader toe.
Dan is het helaas niet anders. Geen mannen in mijn huis. Ook niet als de kinderen slapen. Dan maar een oppas regelen. Maar het blijven slapen is voor mij sowieso geen optie. Dus daar hoef ik niet over na te denken.