Ik app sinds een aantal dagen met een leuke man. We hebben veel raakvlakken, heel fijn om mee te praten. Ik ben benieuwd waar dit heen gaat. Ik wist nog niet wat voor een werk hij doet. Voor jullie gemoedstoestand heb ik het maar even gecontroleerd. Het is géén leraar
Ik heb het wat dat betreft makkelijker. Mijn kinderen zijn al een stuk ouder. Maar ik heb het wel vrij snel benoemd dat ik iemand heb ontmoet .Maar ook dat ik voorlopig nog niet hem voor zou stellen. Dat ik eerst hem beter wilde leren kennen .En pas als het een "echte" relatie met toekomst perspectief was dat het vroeg genoeg was om kennis te maken. Uiteindelijk is het allemaal heel soepel gegaan en vinden mijn kinderen hem een aardige man. Omdat we een uurtje rijden uit elkaar wonen zijn we meestal de weekenden samen dat de kinderen bij hun vader zijn. Soms lukt het om een extra moment te pakken. Grappig is dat mijn dochter nu ook net een vriendje heeft. We lopen dus ongeveer gelijk op
Qua kinderen, oppas regelen. Mocht het zo ver komen dat ik een man bij mij thuis uit zou nodigen uiteindelijk dan heb ik t voordeel dat die van mij nog zo jong is, maar t zou me ook niet lekker zitten. Blijven slapen zou ik sowieso niet doen als de kleine gewoon thuis slaapt. Ik ben ook fulltime ouder dus geen kind dat af en toe naar papa gaat. Er sprak me gisteravond iemand aan toen ik al in bed lag die begon met: normaal heb ik de regel dat ik niet met moeders match, maar misschien moet ik voor jou een uitzondering maken. Uuuuh... oke?
Ik heb die van mij wel in mijn huis gelaten. We hebben goed en leuk contact. Dus waarom niet? Liever ook niet maar mijn kinderen slapen nooit bij hun vader. Dus dan is het wel lastig voor mij om elke week oppas te regelen. En als de kinderen wakker worden zeg ik gewoon dat hij op bezoek is. Als ik vrouwelijk bezoek zou hebben komt toch op hetzelfde neer. En eigenlijk vind ik het wel gezellig als hij er is, zit ik ook eens niet alleen.
Zo denk ik ook. Als een vrouw er is die ze niet kennen is dat ook gewoon bezoek. Ik heb me hier wel overheen moeten zetten maar goed. Ik heb ook een leven. Als ik dit dus niet zo doen kan ik ook niks opbouwen. En mijn slaapkoppen worden echt nooit wakker. @Lill. Het was super leuk en gezellig. Het was 2 uur. Tijd gaat zo snel als we samen zijn. Ik denk dat ik maar het gevoel toe moet laten en zeggen ja ik heb vlinders.
Nou wat een binnenkomer.. Je kunt het wel ook heel positief oppakken. Hij vond je zo leuk dat hij ondanks zijn regel toch naar rechts heeft geswiped.
Nou daar gaan we weer - je oogt wel een beetje braaf, ik ben wel open minded Wat wil je daarmee zeggen? - ik ga graag naar naaktstranden en saunas Nou dames, welke kant zou dit opgaan
Ja zo vat ik het ook maar op, maar denk dan meteen weer: je zult daar vast een (goede) reden voor hebben.
Goedemorgen allemaal. Ik heb een persoonlijke vraag... waarom slapen de kinderen niet bij hun vader? Ik zit namelijk ook in een lastig pakket qua omgang vader / kinderen en ik wil voorkomen dat het die kan ook uit gaat... Als jullie niet willen antwoorden omdat hey te privé is snap ik dat ook hoor
Ik denk dat je hier beter een ander topic over kunt openen. Dit is meer een luchtig tinder topic. Je mag me ook een pb sturen als je dat fijn vindt.
Hier simpel vader is nog getrouwd met zn vrouw wat ik pas vernam nadat ik al ver in de zwangerschap was. Zoon is pas onlangs erkent. Ik wist al vanaf het begin dag ik er alleen voor stond dus. Heb wel een man leren kennen die dus idd heel bewust nooit vrouwen met kinderen op date ging. En toen was ik daar. Voor hem wennen en voor mij gaat het soms wat langzaam. Maar voor zoon is dit wel goed. Hij kent vriend, ze zien elkaar soms. We willen allebei niet dat zoon een scheiding mee moet maken dus pas intensiever contact zodra we heel duidelijk weten dat we een toekomst zien samen. Dat punt hebben we nu wel. Zelfs de vakantie voor komende zomer al geboekt dus we zijn wat dat betreft iets meer met de toekomst beter dan een jaar geleden.
Ja t hoeft niks te betekenen. Maar het is wel een punt om even heel goed in de gaten te houden. Want het is wel fijn als hij wel snapt dat het een package deal is.