Tinder ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lill, 5 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.413
    5.508
    113
    Vrouw
    #2621 Zoe123, 19 nov 2019
    Laatst bewerkt: 19 nov 2019
    Nou ik ben toch echt de oudste hier vrees ik.
    Dus die eer eis ik bij deze op @Meral helaaas pindakaas! :roflmao::roflmao::roflmao:

    @Rylie, zo zeker ben ik daar eigenlijk niet van.
    Dat voor iedereen DE man bestaat.
    In mijn omgeving een paar seniore dames, die zo rond mijn leeftijd alleenstaand geworden
    zijn, sommige na een scheiding, en helaas ook 1 na verlies van haar man.
    Dus al jaren single (ondanks pogingen en niet thuis blijven zitten).
    Ik vraag me ook wel eens af, wie is “hij”? Dat zou dan DE man moeten zijn. Maar niet
    iedereen ontmoet die ene persoon die het voor altijd is. Sommige mensen (ik heb zo’n kennis, nee zelfs 2, nog van de middelbare school) hebben meerdere relaties in hun leven, en hebben nog nooit DE man ontmoet, maar meerdere mannen die op dat moment in hun leven passen.
    Een andere vriendin is al jaren single. Zij doet al een tijdje helemaal niets qua daten. Gaat zij ooit DE man ontmoeten? Geen idee. Stel van niet. Is er dan toch een deel dat mist, in je leven? Als je wel een “hem” in je leven wil?
    Ik vind het lastig o_O
     
  2. Meral

    Meral Fanatiek lid

    1 mrt 2014
    1.102
    604
    113
    Haha, of IK! (1974) En ja, ik ben die oude vrijster :p Maar ik zit ook totaal niet op een man te wachten. Als ik ertegenaan loop soit, maar daarbuiten heb ik het veel te druk met mezelf en mezelf vermaken haha. Dus echt wanhopig voel ik me totaal niet ofzo. Ik heb wel Tinder en vind het leuk de verhalen hier te lezen maar zit er zelf helemaal niet op te wachten. Alleen maar gedoe mijns inziens haha. Maar wie weet als ik echt een leukerdje tegen het lijf loop dat ik me er weer meer voor open stel. Ben nu overigens 4 jaar single ofzo dus oude vrijster present!!!!
     
    Zoe123 vindt dit leuk.
  3. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.660
    1.826
    113
    Ik ben ook van 1974;) En het enige wat ik merk is dat, hoe ouder ik word, hoe meer ik weet wat ik niet wil. ( en minder weet wat ik dan wel wil..kuch)
     
    Zoe123 vindt dit leuk.
  4. Juffrouwminoes

    Juffrouwminoes Fanatiek lid

    21 jan 2016
    1.264
    639
    113
    Stiekem best fijn om herkenning te lezen over liefde leven date en DE man van je leven...

    Iedereen heeft een historie waarom we vrijgezel zijn en waarom we wel aan de man gaan of juist niet.

    Maar soms voelt het zo oneerlijk.. na een relatie van 15 jaar... en na alles wat er gebeurt is. Ben ik het vertrouwen in de man kwijt..
    En mijn ex... die heeft inmiddels al drie kwart jaar een nieuwe relatie daar doet hij dingen mee die hij en ik nog nooit gedaan hebben. En dat is best zuur...

    Dus ja what about me :$
     
  5. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.413
    5.508
    113
    Vrouw
    Oehhh herkenbaar!
     
  6. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.688
    1.884
    113
    Ik denk dat ik wel de oudste hier ben ...:oops:.
    Maar inmiddels niet single meer.
    Na de scheiding wel ruim 5 jaar niet gedated. Puur omdat ik eerst aan mezelf wilde werken. En de schade uit mijn huwelijk achter mij moest laten. Daarna een leuke man ontmoet waarvan ik echt het gevoel had dat dit DE man was.... Maar steeds meer bleek dat hij zijn scheiding nog niet verwerkt had en nog steeds terug verlangde naar zijn verleden. Ik heb wel een jaar nodig gehad na die break om mezelf weer open te durven stellen. Heb in die periode dates gehad puur voor de fun. En eigenlijk om mijn eigenwaarde een boost te geven.
    Nu heb ik al ruim een half jaar een hele lieve vriend. Met wie ik ook zeker een toekomst samen zie. Dus blijkbaar kunnen meerdere mannen de functie vervullen van DE man. Het is bijzonder en mooi om dat te ervaren .
     
    Lill en Juffrouwminoes vinden dit leuk.
  7. Juffrouwminoes

    Juffrouwminoes Fanatiek lid

    21 jan 2016
    1.264
    639
    113
    Glaasje roosvice dan maar :oops:
     
  8. Juffrouwminoes

    Juffrouwminoes Fanatiek lid

    21 jan 2016
    1.264
    639
    113
    Wat mooi om te lezen. En het kan dus wel * bloos *
     
  9. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.688
    1.884
    113
    Het kan zeker. En ik wens jou dat ook zeker toe. Maar neem ook de tijd voor jezelf om alles te verwerken wat de afgelopen periode is gebeurd. Ik snap dat het pijnlijk kan zijn als je jouw ex met een ander dingen ziet doen die jij ook graag had gewild in jullie relatie. Maar laat het los.... richt je op jezelf en de kinderen . Bouw met hun iets fijns op. De periode alleen na mijn scheiding was pittig. Maar het heeft me ook sterk gemaakt. Ik weet dat ik me in mijn eentje nu prima kan redden. Daarvoor heb ik geen relatie nodig. Het is leuker samen... maar geen noodzaak .
     
  10. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Leuk om te lezen hoe het voor iedereen anders is. Ik ben een jonge vrouw (27) en nu een jaar alleen, en voel me toch eenzaam als ik savonds weer alleen zit. Ondanks dat ik best veel stress heb van de scheiding en al het gedoe met mijn ex.
    Ik heb gewoon behoefte aan een knuffel en warmte. En dat heb ik nu gevonden, en of hij de ware is weet ik niet. Maar we hebben het leuk samen en de rest zie ik vanzelf wel.

    @Rylie

    ja je hebt groot gelijk. Wel jammer dat het nu zo loopt terwijl het eerst zo leuk begon. Maar aan zo’n man heb je nu niks aan helaas.
     
    Zoe123 vindt dit leuk.
  11. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.739
    6.552
    113
    Vrouw
    Oke dus hij is gister langsgekomen en vanmorgen nam ie weer afstand??
    Raar..
     
  12. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.739
    6.552
    113
    Vrouw
    Ja dat ken ik wel. Mijn ex en ik zijn nog goed bevriend en 1 vd dingen die ik moeilijk vond in onze relatie is dat ie altijd met vrienden op vakantie ging (das prima natuurlijk) maar nooit met mij. 7 jaar samen geweest, nooit samen op vakantie.
    En vd zomer issie met een meisje waar ie verliefd op was naar Ibiza geweest een week.
    Ja leuk joh.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  13. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.791
    2.384
    113
    Limburg
    @Rylie jammer dat het zo gaat, terwijl je er zo'n goed gevoel over had eerst.

    Het nadeel van daten weer ontdekt. Die onzekerheid!
    Ik ben altijd al een beetje onzeker over mezelf geweest, maar nu niet meer zo erg als vroeger. En nu denk ik, vindt ie me echt zo leuk?
    Terwijl ik geen reden heb om onzeker te zijn. We appen dagelijks, 2e date staat gepland en we hebben zondag gezoend :oops:. Dat gebeurt natuurlijk ook niet zomaar, maar toch, 't blijft in m'n achterhoofd malen :confused:
     
  14. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.166
    4.232
    113
    Vrouw
    Ah ja dat had ik ook heeeeel erg!
    En nog steeds denk ik wel eens, wat doet zo'n knappe, leuke man met mij :oops:
     
    Strandbal en Peetje83 vinden dit leuk.
  15. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.791
    2.384
    113
    Limburg
    Gelukkig ben ik niet de enige, en dat ook idd, het is verdorie nog een lekker ding ook. :roflmao::roflmao:
     
  16. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.166
    4.232
    113
    Vrouw
    Ik heb het ook wel eens tegen hem gezegd. Hij moest lachen, want hij heeft datzelfde gevoel alleen dan andersom ;)

    Hoe je jezelf voor de gek kunt houden he.
     
    Peetje83 vindt dit leuk.
  17. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113

    Aah ja heel herkenbaar dat gevoel en die onzekerheid. Met de tijd word dat vanzelf minder.
    Nu na 2 maanden heb ik pas het gevoel van ja het zit goed. En zelfs nu heb ik nog weleens die onzekerheid.
     
  18. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.791
    2.384
    113
    Limburg
    Toch fijn die herkenbaarheid. Dan ligt het niet aan mij :roflmao:.
    Net ook nog zaterdag besproken. Sushi is van de baan. We gaan bowlen en daarna Australisch eten :D.
     
    Lill en Rylie vinden dit leuk.
  19. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.739
    6.552
    113
    Vrouw
    Alles beter dan sushi :roflmao:
     
    Strandbal vindt dit leuk.
  20. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.739
    6.552
    113
    Vrouw
    @Evanesco hoe gaat t bij/met jou? Heb t idee dat ik je hier al ff niet meer gezien heb..
     

Deel Deze Pagina