Tinder ervaringen

Discussion in 'De lounge' started by Lill, Jul 5, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Hey :)

Ik ben even wat minder actief idd. Ben het daten een beetje zat. En dan vooral steeds die teleurstelling.

Gisteravond weer een eerste date gehad. Leuke man, maar niet mijn type. Dat word niks.

Ik baal gewoon dat het steeds op niks uit loopt. Heb nu zo'n 20 dates gehad.

Waar zijn die leuke mannen? Ik heb inmiddels echt behoefte aan een partner. Dit daten maakt me moedeloos.

Hoe is het met jou?

2. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,465
    11,976
    113
    Female
    Noord Brabant
    Misschien even een date pauze nemen?

Ik herken het ook echt van de tijd dat ik tinder had. Was het soms gewoon beu en dan deed ik even niks. Allemaal leuke mannen maar allemaal niet mijn ding. Tot vriend voorbij kwam... die was en is helemaal mijn ding. Maar toen was is dus al bijna 4 jaar vrijgezel.

3. Evanesco

Nu weer zo'n flapdrol.

Paar dagen geappt. Lijkt leuk. Nummers uitgewisseld.

En nu vraagt hij steeds wat ik aan heb. En dan vooral aandringen op wat ik onder mijn kleding draag.

Hoe reageren jullie hier nu op? Mijn mond valt vooral open van zoiets.
    Is dit tegenwoordig de manier waarop het gaat? Want dan hoeft het voor mij niet.

4. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Ok, ik ben al een hele poos getrouwd, maar lijkt me alsnog niet normaal. Ik zou hem zeggen dat je er geen zin meer in hebt en blokkeren.
    Mijns inziens horen dat soort vragen alleen binnen een relatie en dan nog alleen als je daar beiden op zit te wachten.

Waarschijnlijk is het met online daten wel zo dat je wat langer nodig hebt om het kaf van het koren te scheiden. Als je iemand in de kroeg ontmoet of via via, dan heb je natuurlijk veel sneller door of iemand je type is. Bij appen duurt dat veel langer soms, mensen kunnen nadenken voordat ze een bericht versturen, waardoor ze zich veel makkelijker anders kunnen voordoen.

Evanesco likes this.
  5. Evanesco

Dat is ook wel zo. Appen is heel abstract. Je kunt iemand via de app nog zo leuk vinden, irl kan dat heel anders zijn.

En dan hééft hij de mogelijkheid om na te denken over wat hij schrijft, en dan vraagt hij wat ik onder mijn kleding draag?! :confused:

Schuurpapier likes this.
  6. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Ah ja, maar hij heeft zich de eerste paar dagen toch wel goed ingehouden? Wie weet hoeveel zelfdiscipline dat hem heeft gekost? :roflmao::roflmao::roflmao:
    Ik ben ze vroeger ook wel tegengekomen met het stappen hoor. Van die jongens die zich voorstellen en je dan vol op je mond kussen, en nog verbaasd zijn ook dat je daar niet van gediend bent? Vooral met carnaval (ik kom uit brabant) was dat altijd heel erg. Ooit vertelde een jongen me na zo’n poging dat het 9 van de 10x wel lukt en dat hij me wel leuk vond, dus hij kon het toch proberen....:eek:. En ook al was dat echt wel een hele leuke jongen om te zien, verbaasde me dat toch wel.

Zoe123, Lill and Evanesco like this.
  7. Lill

Lill VIP lid

Aug 24, 2008
    10,232
    6,902
    113
    Female
    Ach aan de andere kant, je hebt tenminste dates ;)
    Das al een flinke stap verder dan ik ben.
    Maar kan t me wel voorstellen hoor. Dat het frustrerend is :(

Evanesco likes this.
  8. Lill

Lill VIP lid

Aug 24, 2008
    10,232
    6,902
    113
    Female
    Dat je een kuisheidsgordel draagt? :roflmao:
    Dat soort mannen kan ik al niet meer serieus nemen

Nellie4, NiVa0230 and Zoe123 like this.
  9. Evanesco

Haha ik heb het gestuurd!

Hoe komt het dat je geen dates hebt dan?

10. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,465
    11,976
    113
    Female
    Noord Brabant
    Ik zou toch aangeven dat dit iets te vroeg is in het apcontact om al zo expliciet te zijn...

Ik knapte er altijd vreselijk op af. En dat soort types hoefde ik ook geen date mee.

maar focus je gewoon op de leuke dingen. De vervelende irritante mannen. Ze waren er vast maar ben ze vergeten :cool:

Evanesco likes this.
  11. Lill

Lill VIP lid

Aug 24, 2008
    10,232
    6,902
    113
    Female
    Hahahaha wat reageerde hij? :roflmao:

Ja geen idee. Misschien ben ik te kritisch. Heb momenteel ook weinig matches.. tsja ach. Komt vanzelf. En anders niet :roflmao: heb ik voor niks Tinders blokkade lopen omzeilen

Evanesco likes this.
  12. Evanesco

Zijn reactie was "haha"

Ik ga het afkappen. Hier heb ik geen zin in.

Jammer dat je zo weinig matches hebt. Enig idee waar dit door komt?

13. Lill

Lill VIP lid

Aug 24, 2008
    10,232
    6,902
    113
    Female
    Omdat ik heel lelijk ben denk ik :D

14. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

Jun 29, 2011
    4,060
    2,555
    113
    Limburg
    Ach, dat ben ik ook en toch heb ik een leuke match gevonden haha.

Lill likes this.
  15. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,822
    2,003
    113
    Met " dat soort" mannen ben ik steeds sneller klaar. Voorheen probeerde ik het aardig om te turnen naar een ander gesprek. Deed echt mijn best. Tegenwoordig zeg ik zelfs geen gedag meer, maar blokkeer ik per direct. Ik heb nu ook even geen date behoeftes. Ben nog steeds in gesprek met de man van een paar weken terug en waarmee ik nog een keer ga eten. Mocht het weer xover komen heb ik één duidelijke afsoraak met mezelf; ik koop een prepaid kaart. Ik heb zoveel gezeik gehad met mijn gewone nummer, dat ik nu echt een veilige tussenstap wil hebben.

Rylie, Evanesco and Zoe123 like this.
  16. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,814
    5,951
    113
    Female
    Ik sta nog steeds op 0 :oops:

@Evanesco , mijn zus had ook veel dates gehad toen ze haar huidige vriend tegenkwam.
    Ik probeer dat maar in gedachten te houden :rolleyes:

Evanesco likes this.
  17. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,465
    11,976
    113
    Female
    Noord Brabant
    Ah joh dat is niet waar :eek:

18. Evanesco

Daar geloof ik ook niks van.
    Heb haar nooit gezien. Maar iedereen heeft zijn mooie dingen.

Rylie likes this.
  19. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Haha grapjas. Dat zal het zeker niet zijn.

Ik ben ook zeker niet moeders mooiste maar match heb ik wel.

@ heb na een paar dagen toch maar weer is Tinder geopend. Leuk gesprek met een man tot hij zei: ik denk als wij een date hebben de vonken er van afvliegen. En dan bedoel ik ook intiem. Dus maak meteen ff duidelijk dat ik dat dus niet ga doen. Heb geen sex op de eerste date.
    Begint hij met sex kun je niet plannen en zo. Dus ik leg het uit, eerste date. Eljaat leren kennen enzo. En hij zegt dus plan je het. En meteen nu ga ik slapen.

20. Evanesco

Heet hij toenvallig Mario?

Duidelijk geen match dus. De sukkel.

Hij is juist degene die een planning maakt van seks op de eerste date.

Share This Page