Ik had in het verleden zo weer een andere vent. Heel vaak puur op uiterlijk, mannen zijn soms erg kortzichtig ( en ik dus ook). Ben eigenlijk nooit lang vrijgezel geweest, viel blijkbaar goed in de smaak bij de mannen waar ik op viel. Viel ook altijd op jonkies met babyface. Dit is de eerste keer dat ik een man heb die wat ouder is en gelijk een dikke match. Heb nu nog steeds het idee dat dit hem is. En dat op Tinder!!!
Hoewel het niet zo snugger geschreven is, zou ik als het verder wel een leuk persoon is niet gelijk ontmatchen om zoiets.
Nou dit was een beetje het laatste zetje zegmaar. En ik geef ook toe dat ik best een mierenneuker ben. T hoeft echt niet foutloos hoor, heb zelf ook vaak genoeg typfouten. Maar Me ipv mijn vind ik echt vreselijk. Net als Ik wilt. Ipv ik wil. Of hij wilt dat.
ahaa. Ja ik snap wel dat je het belangrijk kan vinden. Maar als iemand wel leuk is zou ik diegene toch een kans geven. En niet meteen afknappen. Zoiets kan je later toch aangeven. Ik denk dat veel mensen dat soort fouten onbewust doen en niet dat ze meteen dom zijn. Ik heb zelf veel moeite met d-dt-t. Dat kan je nog 100x uitleggen, maar het blijft een moeite voor mij. Terwijl een ander kan denken wat is de moeite? Dat is toch juist heel simpel..
Als ik er niet over nadenk doe ik het ook vaak fout. Dus snap wel wat je zegt. Maar jij weet ook wel dat hond niet met dt hoeft toch
Ik dacht, ik doe nog een poging Met 2 leuke mannen in gesprek sinds een aantal dagen. De eerste apte vanochtend of ik zin heb in een ONS. De tweede apte net dat hij niet kan slapen in zijn toestand en de druk er maar even af gaat halen. Zijn er serieus vrouwen die dit soort gesprekken leuk vinden!?!?!?