Hahaha sorry! Thanks! Zover zijn we trouwens nog niet hoor, gewoon burgerlijk banken en wat kusjes haha
Haaaahaha. Nee! Met de kinderen boven wil ik dat ook niet. Dochter komt af en toe nog naar beneden. De eerste keer wil ik gewoon alle rust hebben, zonder kinderen..
Ik dacht het even, omdat je schreef dat de kinderen boven op bed lagen en af en toe beneden komen. Lijkt me zo raar om dan een " vreemde vent" op de bank te zien zitten. Ik had het vast niet goed begrepen Ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad! Wat hebben jullie gedaan? Ik merk dat ik het vooral in die beginfase lastig vind om iets te verzinnen om te gaan doen. Maar anderzijds denk ik dan ook weer " ik heb jaren op de bank gehangen met ex..dat wil ik niet meer". Maar het valt niet mee. Ps..ik date momenteel niet. Ook geen behoefte aan. Maar met mijn laatste date liep ik hier tegenaan. Er waren gelukkig wel momenten dat ik dochter niet had, maar soms ook wel en dan op momenten dat ik hem ook graag wilde zien.
Haha nee dat had je op zich goed begrepen. Zoon kan zijn kamer niet uit. Dochter wel, maar die hoor ik aankomen en dan ik gewoon zeggen dat er bezoek is, of hij loopt ff naar de gang haha. Maar bedoelde aan te geven dat ik dan dus niet beneden op de bank seks ga hebben haha, met het risico dat zij dus naar beneden komt. Wij hebben wel lekker op de bank tegen elkaar aan gehangen, zelfs met de tv aan, maar dat was eigenlijk meer als achtergrondgeluid haha. Lekker wijntje en hapjes erbij. Raken niet uitgepraat, dus het is alles behalve saai! Wanneer ik kindloos ben, kunnen we er natuurlijk fijn samen op uit. Maar we nemen er genoegen mee dat het doordeweeks nou eenmaal niet zo avontuurlijk is, en dan is gewoon elkaars gezelschap voldoende, ook al bestaat dit uit bankhangen
Ja is het ook! Elk onderwerp is bespreekbaar. Ik ben best nuchter en niet zo'n zwijmelkont eigenlijk, maar het voelt echt als twee puzzelstukjes die perfect in elkaar passen!