Tinder ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lill, 5 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.735
    1.621
    113
    Vrouw
    Ja dat is ook zo.
    Ik moet misschien ook niet zo onzeker zijn
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  2. Bloem2310

    Bloem2310 Fanatiek lid

    6 aug 2016
    2.545
    1.895
    113
    Ik ben op twee dates geweest met een man via tinder. Hij is totaal anders dan waar ik voorheen mee gedate heb. Hij heeft een leuke baan, een rustig karakter, is avontuurlijk, houd van lezen. We zijn nog maar op twee dates geweest maar het voelt al zo vertrouwd met hem. Ik ben heel benieuwd waar dit verder heen gaat.

    Eén minpuntje: hij heeft een sterke kinderwens en ik helemaal niet. Daar moet nog wel over gepraat worden
     
    Huismuisie en Spoetnik vinden dit leuk.
  3. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Klinkt leuk zeg!

    Wil jij helemaal geen kinderen meer? Want hoe leuk hij ook is dan zou ik hem een relatie gunnen met iemand waar hij wel kinderen mee wil :(
    Maar lijkt me wel heel lastig.
     
    Madelie vindt dit leuk.
  4. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Kan me nog vaag herinneren dat je een donkere hunk had, via tinder toch?

    Waar heb je die gelaten?
     
  5. Bloem2310

    Bloem2310 Fanatiek lid

    6 aug 2016
    2.545
    1.895
    113
    Nee, alles in mij zegt dat ik dat niet meer wil.
    Ik gun het hem wel heel erg, daarom ben ik er vanaf het begin ook heel open en eerlijk over geweest. Het lastige is dat dit de eerste man sinds heeeeeel lang is waarmee ik mezelf oud zie worden. Het is egoïstisch, ik weet het, maar ik wil hem ook niet zomaar laten lopen.
    Maar uiteraard wil ik hier nog wel uitgebreid met hem over praten.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  6. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.735
    1.621
    113
    Vrouw
    Die is gaan wieberen. Iets met andere prioriteiten en toekomst ideeën.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  7. Plopperdeplopperdeplop

    1 feb 2020
    267
    446
    63
    Vrouw
    Hey dames,

    Ik zit ook al een tijdje op Tinder, maar vind het toch wel lastig. Het lijkt wel alsof elke man tussen 25 en 45 mij liked. Het zijn er zoveel. Sommige kan ik direct wegvegen maar ik vind het lastig om de "goede" mannen eruit te halen. Ik heb nog nooit een date via Tinder gehad. Wel al een aantal conversaties maar that's it.

    Hebben jullie nog tips?
     
  8. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Haha grote kans ook dat je daar gelijk in hebt.

    Poe ik had op een gegeven ogenblik wel de lol er in met selecteren. Maar alsnog waas er uiteindelijk na een date of 15 pas die ene man die bleef plakken.

    Ik selecteerde vooral op de tekst. Uiterlijk was in die zin belangrijk dat de man wel een beetje snugger en verzorgd over moest komen.

    Als ik de match maakte begon ik het gesprek andersom wachtte ik af.

    Schrijven in hele berichten zoals je vroeger een brief of sms bericht schreef.

    Nooit opnieuw contact zoeken wanneer er geen antwoord kwam op het vorige beticht. Het moest allemaal niet teveel moeite kosten.

    Ik zette nooit het nr van een man in mn telefoon. Als ik een tel nr kreeg dan gaf hij mijn nr... een echte gentleman vraagt immer het nr van een vrouw toch? (Zei ik dan maar) wisten ze ook gelijk dat ik een gentleman zocht...

    Ik wachtte het eerste date voorstel af. Dat lag bij de man.


    Dit werkte voor mij prima. Zag het daten als een leuke avond uit en nieuwe mensen leren kennen.
     
    Evanesco vindt dit leuk.
  9. Plopperdeplopperdeplop

    1 feb 2020
    267
    446
    63
    Vrouw
    Dat is denk ik een goede mindset. Fijn om te weten dat je uiteindelijk wel iemand hebt gevonden. Ik ken ook best veel mensen die zich via Tinder hebben leren kennen, dus ik weet dat het wel mogelijk is.

    Ik wachte altijd tot de man mij aanschreef maar ik denk dat ik het nu ook zo ga proberen. Als ik als tweede like schrijf ik.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  10. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja ik zag ooit een keer bij een man in het profiel staan: wie de match maakt begint het gesprek. En dat vond ik eigenlijk ook wel zo sjiek, dus heb hem er ingehouden. Had gelijk een mooie niet te standaard openings zin.

    iets in de tand van; wie de match maakt begint het gesprek, dus ik zal maar eens ladylike beginnen... Dat werkte wel goed :)

    ja wel 1,5 jaar vrij weel gedate en toen was hij daar ineens. De man van mn dromen.
     
    Plopperdeplopperdeplop vindt dit leuk.
  11. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Ik word soms zo moe van de mannen die niet antwoorden.
    Ik hou ook een beetje jouw mindset erop na @Huismuisie maar kennelijk is een antwoord sturen al moeilijk :roflmao:
     
  12. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik vond de brabantse mannen best gezellig wat betreft het praten. Maar misschien heb ik alle stiltes gewoon verdrongen.
     
  13. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Misschien zijn tukkers gewoon stom :roflmao:
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  14. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.662
    1.830
    113
    Wat ik me oprecht afvraag he? Ik krijg net een superlike via Tinder van een man die in zijn profiel zijn volledige bedrijfsnaam heeft staan, inclusief de plaats. Ik heb Tinder weg geklikt, zodat ik evt. nog kan reageren en niet meteen weg hoef te swipen. Via google gaan zoeken en het klopt allemaal. En zoals ik het dan ook zie, is het gewoon mooi bedrijf enzo. Ik vraag me echt het waarom af. Hij weet toch ook dat hij makkelijk te vinden is op die manier? Misschien ben ik wel te paranoia geworden hoor. Want dat is dus mijn "euvel" geworden. Ik omschreef hier eerder een bizar nare date-ervaring. Nu ruim een jaar geleden en ik merk dat ik bang ben geworden. Bang om te daten. Bang om af te wijzen, nee te zeggen. Dit heb ik niet bij bestaande contacten, maar alleen bij nieuwe contacten. Ik denk meteen van alles, vertrouw het allemaal niet en durf niet meer. Zelfs toen ik dus afgelopen oktober een leuke date heb gehad, ben ik bang dat er stiekem toch een of andere psychopaat in verscholen zit. Wat moet ik daar nou mee?
     
  15. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.735
    1.621
    113
    Vrouw
    Vanavond weer een date.
    Ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat lopen en zou willen dat ik een glazen bol had.
     
  16. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Is het contact nog goed geweest sinds je vorige date?

    Ik zou vanavond je kleren aanhouden, kijken of hij daardoor zijn interesse niet verliest.

    Ik begrijp van vriendinnen dat de dates die bij date 3 het bed al induiken niet de "mates voor life" zijn.
    Mannen zijn jagers. Als ze hun doel eenmaal bereikt hebben haken ze vaak af.

    Maar dat je hem vanavond ziet is natuurlijk een goed teken!
    En niet elke man is hetzelfde gelukkig.

    Veel plezier vanavond!
     
    NiVa0230 en Huismuisie vinden dit leuk.
  17. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dat ligt wel aan het soort man en hoe het daten verloopt.

    Ik wachtte vroeger ook veel langer dan met mn huidige vriend. Was denk ook date 3, maar dat ging allemaal soepel en gezellig. Dus ook al was het er na die date bij gebleven had ik het niet erg gevonden omdat hij (en daar blijkt mijn gevoel achteraf ook wel in te kloppen) de sex niet zo heel belangrijk vond. Wel leuk maar niet een doel op zich.

    Ik denk dat wanneer je nog twijfelt aan de intenties van de persoon waar je mee date, je sowieso geen sex moet hebben. Het is intiem en bovendien ook niet helemaal zonder risico. AC kan immers altijd falen. Maar ik vind het wel horen bij een liefdesrelatie en de opbouw daarvan.

    @ZsaZsa veel plezier vanavond. Ben het wel met @Evanesco eens in dit geval. Maar volg je gevoel gewoon. Wat gaan jullie doen?
     
    Evanesco vindt dit leuk.
  18. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant

    Ik denk dat deze man gewoon trots is op wat hij doet.

    De intenties van de meeste mannen zijn gewoon oke. Je kan opzich wel leren filteren en de goede van de slechte scheiden. Maar dat is wel een kwestie van oefenen.
    Als je weet dat je makkelijk verliefd wordt op mannen die niet goed voor je zijn dan is het direct verliefd zijn misschien een indicatie dat die man niet echt de juiste voor je is.

    De mate waarin je elkaar leuk vind moet een beetje in evenwicht zijn. Mannen die te snel willen zijn dus niet aan jou besteed denk ik.

    En je hoeft ook niet te daten he. Knoop gewoon een praatje aan. En leer nee zeggen tegen een date als het niet goed voelt.
    Leer eerst je eigen grenzen kennen wat betreft het op date gaan. En ga dan pas een stapje verder tot een werkelijke date. Gewoon simpel een kopje koffie drinken. Dan kost de nee ook maar 5 euro ipv de 80 van een driegangen diner.
     
    Evanesco vindt dit leuk.
  19. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.735
    1.621
    113
    Vrouw
    Ik ga ook zeker mijn gevoel volgen. En ja het contact is weer zoals eerst.

    En ja misschien wel een idee om niet uit de kleren te gaan. Denk dat ik dat maar doe vanavond kijken hoe hij reageert.
     
    Huismuisie en Evanesco vinden dit leuk.
  20. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    En, en... hoe was het?
     

Deel Deze Pagina