Blugh. Heb hier zo'n hekel aan. Leuk gesprek met een leuke man. Rookt ie... Als ze dat al in hun profiel hebben staan swipe ik ze weg. Maarja nu vind ik t dan zo oppervlakkig om te zeggen ja oke doei.
Geen 1 man is perfect. Als roken het enige is wat je toe nu toe niet aanstaat zou ik het een kans geven. Klets nog ff door.
Hoezo oppervlakkig? Roken is gewoon smerig als je zelf niet rookt, tenminste, ik zou ook echt geen man willen hebben die rookt hoor, brrrr ....
Ik zou eerlijk zeggen dat roken een no go is. Ik had het ook heel duidelijk in mijn zoek criteria gezet dat ik op zoek was naar iemand die niet rookt. En daarnaast zou een roker pertinent niet geaccepteerd worden door mijn kinderen
Een roker is voor mij ook geen optie. Het vies, ongezond, stinkt. En ik wil dat voorbeeld niet geven aan mijn kinderen.
Dit inderdaad vooral. En hij zegt wel dat ie met een goede reden wel wil stoppen maar ik en ervan overtuigd dat dat zo niet werkt. Als je niet voor jezelf stopt dan moet je t helemaal niet voor een ander doen..
Mwa mij zou de reden niet boeien. Als hij met jou wil daten en als dat dan betekend dat hij moet stoppen met roken is dat toch prima En als hij terug valt staat hij zo weer buiten
Dankjewel! Wij blijven door de gestremde veerdienst verplicht nog een nachtje op Texel. Wat een straf! @ZsaZsa Veel plezier vandaag! @Lill Lastig zeg! Als het je zo tegenstaat, wat ik goed begrijp, zou ik denk ik niet verder kletsen..
Eh... ja dat is wel een dingetje dan. Ik moest de rokende mannen ook niet hoor. Dat was dan direct einde van de date.
Nu niet via Tinder,maar gewoon in dr winkel! Hij zat achter de kassa. Hij wilde een gesprek beginnen, maar ik ging nergens op in. Gewoon echt té dom van mezelf, dat realiseer ik me nu ook! Na die tijd bleef ie me gewoon aankijken. Zag dit omdat mijn gezelschap nog even de bonnetjes bekeek en ik me omdraaide en zag dat ie maar bleef kijken. Ondertussen is het dagen geleden maar blijft hij maar in mn hoofd spoken. God, ik voel me weer helemaal puber haha! Wil hier eigenlijk wel wat mee gaan doen maar wat niet hoe ik dit moet aanpakken..
Haha ja dat ben ik sowieso van plan . Hopelijk kan ik de moed bij elkaar rapen om dan een praatje aan te gaan
De spareribs op en 2 tevreden mensen hier. Alleen wat ging die wekker vroeg... Wat betreft roken... Mijn vlam rookt, wel minimaal 3 sigaretten op een dag ofzo. Merk er bij hem ook niets van, stinkt niet etc.
Haha das wel een goeie, maar dat durf ik écht niet. Dan gaan er alweer allemaal gedachtes van "straks vind ie me niks en dan loop ik voor l*l als ie t briefje niet aanneemt".