Je koopt donderdag naadt je boodschappen ook een bos rozen bij de supermarkt. Met een elegant gebaar trek je er bij de kassa ééntje los uit die bos en geeft hem aan hem Met beleid, anders ligt de boel op de grond..maar ohhh..dit is leuk! Hou je ons op de hoogte?
Opdate: Vandaag toch nog wat nodig van de winkel. Kom ik de winkel binnen,zie ik hem aan de kassa zitten. Mn hart maakte gelijk een sprongetje Dus Ik mn boodschapjes gedaan en vol goede moed met lood in de schoenen naar de kassa. kom ik bij de kassa, issie weg. Dacht die heeft even pauze ofzo. Dus ben maar dat rondjes door de winkel gaan lopen. Op gegeven moment duurde t wel erg lang (20minuten) maar hij was er nog steeds niet. Toen maar gewoon naar de kassa gegaan en afgerekend bij iemand anders Hopelijk deze week nog wel een kansje . Ergens kan ik nu ook wel erg lachen om mezelf
Mijn date is ziek dezelfde griep die ik had toen we elkaar leerden kennen. Hij is nu natuurlijk ook heel zielig.... En chagrijnig...
Had ik dan ook mannen griep? Ach hij wordt vanzelf wel beter. Zal extra lief zijn omdat hij natuurlijk bijna de griep niet overleefd
Hier het gesprek met de rokende man een beetje aan het doodbloeden. Of misschien heb ik t wel laten doodbloeden ik weet t niet. Was gister even aan t gamen en toen ik weer op mn telefoon keek had ik 5 gemiste berichten. Vanmorgen kreeg ik een bericht van hem dat hij niet dacht dat "het" er zat tussen ons. Nou prima daar ben ik t wel mee eens
Mja ik gok dat het bij hem lag aan dat ik soms niet meteen antwoorde en niet meteen mn agenda erbij pakte toen hij voorstelde om af te spreken. Misschien ben ik onbewust niet klaar om te daten ofzo. De gesprekken zijn prima, als ze er zijn. Heb nu 3 of 4 keer een leuk en blijvend gesprek gehad. Maar dan echt doorpakken om te daten... dat doe ik dan weer niet. Heb zaterdag wel een 'date' trouwens. Met mn ex
Of niet klaar om hem te daten, het moet ook wel goed voelen. Tenminste dat heb ik. Ook via app als ik ook maar een beetje twijfel vind ik hem gewoon niet leuk genoeg.
Ja baalde flink. Ja dat is waar, alleen weet ik nog steeds niet hoe ik het aan moet pakken en of ie wel vrijgezel is
Dat is killing. Zo heb ik eens een berichtje aan iemand gestuurd..heel verhaal. Vertel ik straks via de laptop