Komt ie.. Het is al even geleden, jaar of 2 denk ik. Ik had een match op tinder. Berichtje gestuurd, maar verder niets. Tot ik naar de snackbar om de hoek ging. Toen viel het kwartje. Die vent had een bekende kop, omdat hij al jaaaaren de eigenaar is en ik hem ineens herkende. Akward, ik vond hem echt leuk. Hij keek ook steeds en sja, omdat we een match waren, was het raar. Ik moest er wat mee en dus stuurde ik hem via Facebook een pb'tje. Heel verhaal, inclusief het alternatief voor mij om te emigreren naar ver ver weg, mocht de match onterecht zijn. Kortom: ik had mijn best gedaan voor die man en ging elke keer een beetje dood als ik ging snacken. Want wat bleek: het bericht bleef ongelezen. Maar ik weet ook dat je in messenger via je scherm op je telefoon kunt lezen, zonder te openen. Het blijft dan als ongelezen staan. En dus wist ik niet of hij het wel of niet had gelezen. Verschrikkelijk! Hoe het afliep? Weken later kreeg ik antwoord. Hij was erg gecharmeerd van mijn berichtje. Maar niet toe aan een relatie. Althans: hij gaf aan dat wat hij nu zocht, niet paste bij mij. We kenden elkaar via via al wat en hij zou het naar mij toe niet respectvol vinden. Het is dus niets geworden, maar ik kon wel door de grond zakken!
Een brutaal mens heeft de halve wereld is toch zo een gezegde, en om in de gezegdes te blijven, niet geschoten is altijd mis! Wat heb je te verliezen?
Daarin heb je zeker gemist. Denk een beetje angst om een blauwtje te lopen. Zit al steeds te bedenken hoe ik moet reageren als ie me zou vertellen dat ie in een relatie zit...
Luchtig met een grapje! Draai het om, als jij in een relatie zit en iemand probeert je te versieren voel je je vast vereerd. Het streelt je ego in ieder geval vast wel. Dus ik zou dan iets zeggen als dom van mij had natuurlijk kunnen weten dat zo een leuke kerel al bezet is. Of jeetje waarom zijn alle leuke kerels tegenwoordig bezet heb je niet toevallig nog een tweelingbroer in de aanbieding?
Haha ja das wel een goeie! Moet t inderdaad ook gewoon proberen. Bedoel wie weet kom er wel wat leuks uit
haha jij gaat vanaf nu elke dag een rolletje pepermunt halen Dit is wel de leukste manier van verliefd worden.
Haha, helaas gaat t niet eerder dan aankomende maandag Zat ook te denken dat ik het misschien maar uit mn hoofd moet zetten. Dit word wel erg lastig om hem weer een keer te zien..
Nou.. ik zou afgelopen zaterdag afspreken maar ik had afgezegd ivm hoofdpijn. We zouden gister afspreken, maar toen kwam ie ermee dat het vandaag beter uit zou komen. Vanmorgen wel berichtjes gestuurd in de trant van goedemorgen etc. Verder hele dag nog niks gehoord.. heb een uur geleden gevraagd of het vandaag wel zeker door zal gaan. Maar ja.. nog geen reactie dus..
Mmm vaag. Snap dat niet waarom iemand dan niet gewoon even fatsoenlijk laat weten of een afspraak door gaat of niet. De ander zit er toch op te wachten of houd er al helemaal rekening mee.
Irritant. Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt oid. Wie weet kan hij nu niet appen en gaat hij er zelf vanuit dat het door gaat
Lekker irritant. Alsof je niets beters te doen hebt. Ik vind dat zo lomp. Ik weet het niet hoor, maar snapt men nou niet dat ook jij het e.e.a. moet plannen en dat je met zulk lomp gedrag uiteindelijk thuis zit in je eentje. Terwijl je dus ook met vriendinnen kon afspreken, die wel gewoon komen.