Hij heeft nog wel meer gezegd oa overlijden van familie lid waar hij mee zit. De het ligt niet aan jou maar aan mij. Ja doei!
@Isa2019 nee neee neeeeeeeeeee. Creep. Bah! Nee! Echt niet!!!! @Fritsie ah wat mooi!!! Ik ben ook een voorbeeld van een geslaagde Tinder match, na 100 mismatches hahaha. @ZsaZsa ik was er al bang voor heb zelf ook bindingsangst en al die dingen kwamen me zo bekend voor, alleen dan vanuit mijn kant. Even voor de duidelijkheid: het ligt niet aan jou!!!! Zijn probleem.
Thx ik denk ook niet dat het aan mij ligt. Ja ik vind het kut maar ik begrijp het ook wel een beetje. Maar heb wel zoiets van al deze dingen wist je ook hiervoor al. Enfin het is klaar. Nu loslaten en verder gaan (proberen)
Het is in elk geval fijn dat je nu zekerheid hebt en door kan. Het ligt zeker niet aan jou. Jullie hadden het leuk en gezellig maar hij had gewoon niet moeten daten. Te veel op zn bordje...
@Isa2019 het zit jou ook niet mee met de mannen he. Een relatie met een man die zijn ex had mishandeld en een compleet strafblad had, een man die na 1 date obsessief berichten ging sturen, een date die aan de coke zat, een date die meteen kaarten en knuffels stuurde, nu een date met een man die andere rare dingen doet. Ik vind het oprecht vervelend voor je dat je net die ‘rare/ nare’ types treft. Wel wil ik je graag als advies meegeven om dit soort mannen na 1 rare actie links te laten liggen. Mijn ervaring is dat mannen die zulke vreemde dingen doen niet ineens normaal worden maar elke keer dingen blijven doen die niet oke zijn. Er zijn nog genoeg leuke, lieve, normale mannen op de wereld. Zonde om je tijd te verspillen aan deze man dus
Ook daar hebben we het dus over gehad, ook over 'alternatieve opties' wat dit betreft. Ik zou het hem ook niet kwalijk nemen als hij niet voor mij kiest hoor. Maar nu is hij gewoon niet zo duidelijk en dat vind ik wat moeilijk...
Ja snap ik, maar ook niet een besluit dat je zomaar neemt. Mijn vriend wil ook geen kinderen. Maar merk zelfs nu af en toe nog dat ik het hebben van een kinderwens dus wegstop. Ergens heb ik er helemaal vrede mee en is het prima. En soms baal ik dat ik waarschijnlijk nooit een kind zal krijgen met een man waarmee je het samen kan doen. Is niet erg, de relatie is me 100x meer waard. Maar het kan echt af en toe wel even opspelen, zelfs na een lange tijd. Nu heb ik al een kind, als in geen kind had gehad, was het een dealbreacker.
Ik had ook superveel last van bindingsangst, toch gaan daten. Misschien niet helemaal eerlijk voor alle matches die ik heb afgewezen daarom. Maar je moet wel je "angsten" onder ogen komen en dit was mijn manier. Door helemaal niet te gaan daten, overwin je het sws niet. Het kromme is juist om de uitdaging aan te gaan. In die zin waren ze proefkonijnen Klinkt stom, was het ook wel... Maar mijn huidige vriend ben ik ook in die tijd tegen gekomen en ik heb er tot nu toe nog amper last van gehad. Behalve in drukke perioden, dan komt m'n angst weer omhoog.
Voordat ie hier wegging afgelopen woensdag zei die nog dat ie zaterdag gewoon bij me wilde komen. Hij herhaalde dat op de app nogmaals. Ben heel benieuwd of ik nog wat hoor! Ga er sowieso niet vanuit. Maar mocht hij alsnog voor de deur staan kan ie zich voorbereiden op een heel pittig gesprek.
Ehm... zou je dit niet gewoon voor moeten zijn? Je kan er donderop zeggen dat hij morgen voor je deur staat. Met of zonder bloemen...
@ZsaZsa wat jammer! Terwijl het zo leuk was. Ik herken het wel en is gewoon rot. Degene waar ik paar maanden mee gedate had wil geen relatie. En wil verder niks meer. Maar hij wil niet het contact volledig verbreken en soms praten we met elkaar. Dus op 1 of andere manier kan hij mij toch niet helemaal loslaten... @Isa2019 ik snap je wel dat je graag antwoorden wil. Alleen mijn ervaring is tot nu toe dat je dat niet krijgt. Ze zeggen altijd dat vrouwen moeilijk communiceren, maar inmiddels is het me heel erg duidelijk dat dat juist andersom is, mannen zijn juist heel onduidelijk en draaien om dingen heen. nou ik heb nu contact met mijn allereerste date.. het is best ongemakkelijk eigenlijk na zo’n tijd.
Lieve @Strandbal ook voor jou geldt dat je je eigen geluk maakt. Maak keuzes waar jij gelukkig van wordt. Je laat nu weer zo’n waardeloze stumper toe in je leven. Je zegt dat het ongemakkelijk is, maar waarom laat je dat dan toe? Er is niks mis mee om bepaalde schepen achter je te verbranden. En misschien zijn die mannen lastig, maar je zoekt ze ook wel uit. Oh en ik besef het me dat het een leerproces is. En de een vaker een pechgeval ertussen heeft zitten dan de ander. Maar ik kwam die leuke man ook echt pas tegen toen ik eigenlijk vrij berekenend ging daten. Had iemand een vervelende eigenschap waarvan ik wist dat het me weer in een rotpositie zou brengen dan brak ik zonder meer het contact af. 1,5 jaar lang, keer op keer. Tot ik mn vriend tegen kwam. En eerlijk ik hoop dat ik hem nooit meer kwijt raak en we samen oud kunnen worden. Want hij is geweldig, maar hij stond niet in het uitverkooprek. Ik heb hem wel moeten zoeken... Ik wil mezelf helemaal kunnen geven in een relatie. Ik doe echt alles voor je. Maar dan moet je het wel waard zijn. En die man uitzoeken die het waard is, dat is een uitdaging.
Ik schrik er best een beetje van dat zelfs zo'n situatie voor jou geen reden is om het contact te verbreken .Eigenlijk zou je blij moeten zijn dat hij zich terugtrekt. Een relatie moet een aanvulling zijn op je leven, en niet een soort opvangvorm voor zielige mannen. Dan ontbreekt alle gelijkwaardigheid.
@Strandbal moet je niks mee willen hoor, die gast die af en toe appt. Dat is puur aan het lijntje houden, mss verveeltie zich binnenkort wel weer.
Op zoek naar afleiding omdat hij zich verveelt. Moet je wel bij jezelf nadenken of jij degene wil zijn die dan gaat "krabben"
nee doe ik ook niks mee! Maar ik snap wel hoe irritant het is als mannen zo onduidelijk en vaag zijn. Eerst is alles leuk en vervolgens kan ‘ie het niet aan etc etc.