Ik begrijp nooit zo goed waarom in sommige gevallen die mannen überhaupt nog contact op kunnen nemen. Exit is exit. Hij wil niet? Delete uit de telefoon en blokkeren. Zo simpel kan het zijn. Toch?
Ik weet ook dat het ergens egoïstisch van me is om hem niet zomaar te laten gaan. Het is gewoon voor het eerst in mijn leven dat ik iemand tegen kom waarmee ik mezelf voor langere tijd samen zie zijn. Ik weet ook dat ik hem op den duur weer moet laten gaan...
Nee dat bedoel ik niet. Want hij heeft net zoveel recht als jij om in de relatie te blijven als jullie elkaar gelukkig maken. Ook al wil jij geen kinderen en legt hij zich er bij neer. Betekend niet dat die twijfel niet soms zomaar de kop op kan steken. Zelfs na jaren, zelfs als hij weet dat hij bij jou wil zijn en bij niemand anders.
Denk niet dat mannen en vrouwen hier zo verschillend in staan. De ene mens doet het wel de ander niet.
Absoluut geen zeurpost. Het is toch ook frustrerend? Je doet je best, en het resultaat is er niet naar. Ik probeer het mijn zelfvertrouwen niet te laten beïnvloeden maar dat is ondertussen een verloren zaak. Ben nu een paar maanden gestopt met datingsites en tja. Ik wil zeggen nu gebeurd er niets, maar er gebeurde überhaupt niets. En eerlijk? Ik vind het prachtig dat mensen zeggen ik ben happy als single. Heel fijn voor ze. Ik ben niet happy als single. Vind er niets aan. Ik heb een vol leven, maar na 4 jaar alleen, is er geen balans. Ik ben 47. Straks ben ik 50 en kijk ik terug op mijn jaren als 40-er, voornamelijk alleen. En ben heel erg verliefd en het is niet wederzijds. Dit is zo’n leuke aantrekkelijke man, met wie ik het supergoed kan vinden. Maar helaas. Dus ik snap je en het is gewoon ontzettend stom.
Nee ok, maar hier zitten voornamelijk vrouwen Het valt me gewoon op en niet alleen hier hoor. Maar dan hoor/lees ik dat een man, die eerder dus aangeeft niet meer te willen etc., dan ineens weer contact opneemt en de vrouw in kwestie hier iets van vindt. Ik denk dus in dit soort gevallen dus echt: hij wil niet meer, vrienden heb ik genoeg. Adios. Gewoon uit de contactlijst en blokkeren. Ik hoef er niets meer mee. Dat.
Ik blijf het bij jou gewoon niet snappen en ik vind het zo rot voor je. Je komt over als een super leuk mens. Altijd vrolijk, niks te gek... en toch komt die prins charming niet voorbij. En na 4 jaar snap ik ook dat je er helemaal klaar mee bent. Want wat heb je dan nog niet geprobeerd. En die leuke man is gek dat hij je niet ziet staan!
Lief Ik ben op zich ook wel oke als single. Als zijnde ik ben niet continu bezig met een relatie willen. Maar wat jij zegt herken ik wel. En ik heb ergens ook nog wel een wens voor een 2e kindje. Dat is niet per se hoofdreden voor een relatie hoor maar indien mogelijk.. als we dan toch wensen door mogen geven Zo kl*te als een liefde onbeantwoord blijft hopelijk loop je binnenkort gewoon een keer tegen een leuke vent aan.
ik verwijder wel. Maar als iemand mij niks slechts heeft misdaan blokkeer ik niet zo snel. En dat ik contact heb betekent niet dat ik op date ga.
Dat je nog een vervolg date aandurfde hierna Echt een serieuze vraag? Wat vond je nog aantrekkelijk aan hem na deze ervaring dat er uberhaupt nog een vervolg kwam? En waarom wil je na deze en die andere ervaring bij elkaar opgeteld nog een gesprek met deze man? Wat valt er af te sluiten na 1 week daten? Hoeveel dates waren het? Je hebt zelf toch geen slecht zelfbeeld of lage eigen waarde / slecht zelfvertrouwen dat je dit accepteert en nog een vervolg geeft? Je beseft je toch wel dat je veel beter kan krijgen en verdient? En ik heb nog niet alle posts na je bericht gelezen dus misschien is dit mosterd na de maaltijd van mij.
Nou heel eerlijk zie ik het niet voor me hoor dat ie echt gaat komen. Zal of niks laten horen of dat ie appje stuurt dat ie niet komt.. dat vermoeden heb ik.
Ah wat kut maar liever dit en duidelijkheid dan die onzekerheid van afgelopen week. Nu kun je het wel afsluiten. Mijn advies, hou ook geen vriendschappelijk contact zolang jij wel nog gevoelens hebt / verdrietig bent want dat maakt het voor jou moeilijker te verwerken en om verder te gaan.
Niet proberen maar doen! Dat kan jij! En het was inderdaad eerlijker geweest als hij dat vanaf het begin had verteld dan was je er anders ingestapt. Maar zie het als een ervaring. En een leuke ervaring want je hebt een leuke tijd gehad. Alleen jammer van het einde.
Ik begrijp je reactie volkomen hoor. Denk dat ik hetzelfde zou reageren als iemand met zo'n verhaal naar me toe zou komen. Eerlijk gezegd heb ik geen antwoord op je vraag wat ik nog zo aantrekkelijk aan hem vond.. En nee, er is absoluut geen sprake van laag zelfbeeld/zelfvertrouwen en dergelijke. Ik denk dat ik er gewoon een neus voor heb om de verkeerde types aan te trekken.
Neeeeee niet open doen! Je geeft hem de mogelijkheid zich zo raar te gedragen. Net als een uitslovend kind een podium geven door te lachen om gedrag. Compleet negeren is de enige manier om van zo iemand af te komen. En je gelooft in 2e kansen die heeft hij toch ook al verspeelt? Hoeveel kansen wil je zo een gek geven? Ik las een post hier ergens boven dat je steeds rare mannen treft. Misschien toch wat strakkere grenzen trekken voor jezelf zodat dit soort mannen geen opening bij je vinden.
Dit @Strandbal dat heeft niets met niet los kunnen laten te maken maar met het feit dat hij met af en toe een gesprek test of jij nog steeds reageert op hem en of dat lijntje voor hem dus nog een optie is. En je wilt toch niemand zijn optie zijn? Alleen maar 1e keus is goed genoeg!
Maar als je altijd aan maffe types blijft plakken is de radar misschien stuk. Niet erg, die is te repareren als je wil.