Tinder ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lill, 5 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Whoot!!!! Leuk leuk!!! Nieuwe match of al een bestaand contact?

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.907
    2.067
    113
    Fijn dat je nu voor jezelf hebt gekozen .Je verdient beter dan een man met zulke overduidelijke issues

3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

You go girl :thumup: 1e date?

4. GossipGirlxoxo

Ja en een vent die bij het 1e tindercontact vertelde te snuiven. Een vent die haar stalkte op tinder en vent die na tinder date 1 een roos kaart en knuffel voor haar deur achter liet.
    Het niet treffen is in haar geval een understatement!!

5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Gister middag gematcht. Leuk gekletst. Vandaag verder gekletst en toen vroeg hij of ik volgende week wat wilde drinken :) 1 van de eersten waarbij ik t niet afhoud of langer wacht. Wil er verder geen verwachtingen van hebben :) ik zie het wel.

Ja :eek:

Evanesco en Syane vinden dit leuk.
  6. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Jeeeeee!

Lill vindt dit leuk.
  7. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Even voor de goede orde hoor: waarom de twijfels over de ervaring van Isa? Bizar? Enorm. Maar serieus, het komt voor dat je vaker dan eens de mafkees treft. Daar kan ik jullie alles over vertellen. En dat terwijl ik iemand ben die heel goed weet wie ze is, wat ze wil en waar ze voor staat. Maar ik ben ook iemand die in zulke gevallen haast niet kan geloven dat het gebeurt. Naïef? Ja, helaas wel. Ik geloof erg in het goede van de mens. Ik kan ook van alles verzinnen waarom iemand doet wat hij doet. De altijd maar weer oh zo begripvolle, aardige justme. Dus grenzen vooraf? Die zijn er. Iemand moet zijn best doen voor me. Maar als hij eenmaal toegang heeft tot mij, dan zie ik iets soms wat te laat. Ik heb dat moeten leren en dat was niet gemakkelijk. Ik begrijp wel wat er bij Isa gebeurt en je zult zien dat je steeds sneller die grenzen aan gaat geven en dat je langzaam maar zeker normale dates krijgt. Je had wat eerder kunnen stoppen, maar wees blij dat je nu stop hebt gezegd voor je er middenin zat.

Syane, Lill, Zoe123 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

Ik twijfel niet. Naief vind ik haar wel @Isa2019 sorry niet naar bedoelt maar zo komen je berichten over. Het verschil met wat jij omschrijft is alleen dat iemand je best voor je moet doen, bij Isa heb ik dat niet. En ik heb vooral het gevoel dat ze heel snel (veels te snel) die toegang geeft waardoor ze zo kwetsbaar is voor dit soort foute mannen.

justme1974 en Lill vinden dit leuk.
  9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Ik twijfel niet aan haar, moet eerlijk zeggen dat ik op t forum probeer altijd ervanuit te gaan dat mensen eerlijk zijn tenzij het ervan af druipt.
    Is het een bizar verhaal? Absoluut. En ik vermoed dat als ik het had gepost @Isa2019 mij ook had geadviseerd om HEUL hard weg te rennen. Dus ik vind het bijzonder dat je dat in je eigen situatie niet doet.

Ik kan wel begrijpen waarom sommige mensen het ongeloofwaardig vinden, maar goed, dat het zo klinkt wil niet zeggen dat het niet waar is/kan zijn.
    Hoe dan ook, verstandig dat je het hebt afgekapt :)

10. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik praat nu vooral voor mezelf natuurlijk, maar heel snel weg rennen dat lukte mij soms niet vanuit angst. Maf he? Ik bedekte graag alles onder de mantel der liefde om het netjes af te handelen. Angst voor eng gedrag, agressie, stalken en wat nog meer. Mijn laatste slechte ervaring ( die staat hier ergens aan het begin van het topic) daar heb ik zo'n grote opdonder van gehad, dat ik niet meer durf te daten. Ik ben argwanend geworden en schiet snel in de angst. En dat is nu ruim een jaar geleden. Ik probeer het wel, maar zodra men af wil spreken, wil bellen ( wat zelden gebeurd trouwens..ook zoiets.. stomme ge- app) of iets, dan haak ik af. Maanden is een man verder wil ik daten. En dan nog.. afgelooen oktober had ik een leuke ervaring. Daar was ik blij mee. En daarna heb ik het dood laten bloeden. En ook met hem schoot ik door. Ik heb vaak mijn telefoon naast me liggen in bed. Om te lezen, netflix etc. Ik val er vaak mee in slaap en in een slaapdronken toestand moet ik dan de boel soms nog uitzetten. Pak dan nog wel eens de verkeerde app of schuif dus gewoon per ongeluk over de app heen, waardoor deze opent. Hij stelde de dag erop allerlei vragen over mijn tijdstip online. En dan merk ik hoeveel invloed al die negatieve ervaringen hebben gehad: ik werd er angstig van. Voelde me gecontroleerd en vooral opstandig: bemoei je er niet mee zeg. En daar waar ik voorheen gewoon antwoord had gegeven en de vraag terug had gegeven, uit zou leggen wat het met me doet en waarom...schiet ik nu op slot en voorzie ik met die man al veel meer problemen, complete doemscenario's heb ik al. Maar dat weet hij niet..ik ben als de dood dat mijn kwetsbaarheid misbruikt word en nu deze afstand er nog is..
    Ik begin dus al te rennen alvorens het nodig is. Angst dus. Nu ontwijk ik het door niet meer te daten. Maar voor die tijd zat ik er al in en durfde ik niet te zeggen dat ik het niet zag zitten. Angst doet gekke dingen met je. Je leert er dus ook van en die laatste ervaring was voor mij dus nodig om te staan waar ik nu sta. Enerzijds dus niet meer durven daten en anderzijds laat ik niet meer met me sollen. Niet meer durven en toch doen, daar is voor mij nog werk aan de winkel en het stuk laat niet met me sollen, daar ben ik wel blij mee. Zal later nog een ervaring delen die lijkt op dat van Isa en waar ik dus ook niet weg durfde te rennen...

11. Novi

Novi Niet meer actief

@justme1974 Het gaat over een man die ze een paar keer gezien heeft, niet om een relatie van een paar jaar waar ineens rare trekken naar boven komen. Het is niet goed voor je als je dan al geen afstand meer kunt nemen. In een datefase leer je elkaar kennen en stop je met daten als het, om wat voor reden dan ook, geen match is. Deze man liet al heel snel zien (nu) niet geschikt te zijn voor een gezonde en gelijkwaardige relatie. Als je niet in staat bent om dat te zien en te stoppen met het contact, dan denk ik eigenlijk dat je zelf ook hulp nodig hebt hierbij. Het is niet voor niks dat sommige mensen altijd de verkeerde man tegen komen.

GossipGirlxoxo, Evanesco, Nellie4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Nou als iemand mij zou gaan bestoken met vragen over waarom ik midden in de nacht online was zou ik ook rennen.. heel hard! Tenzij lief bedoeld zo van goh kon je niet slapen waarom heb je niet even gebeld.
    Maar anders.. RUN

13. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Haha jawel ik heb ook echt hele rare dingen meegemaakt, maar ik kapte dat wel direct af. Ging er niet nog even mee door om te checken of ik me niet had vergist.

Los daarvan vind ik het ook niet netjes om in dit soort details te treden over iemand, ook al kennen wij hem niet. Al met al uit op sensatie, dat viel bij mij gewoon verkeerd.

14. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Als je echt in iedereen het goede ziet en daarom voordeel van de twijfel geeft, zoals justme zegt uit mantel der liefde, zelfs na 10 signalen die niet in de haak zijn, dan neem je die persoon in bescherming. Dus dan uit je je niet zo snel negatief over die persoon, maar praat je de acties goed of verbloem je ze. Je wilt namelijk zo graag intrinsiek geloven dat het goed zit.. doe je dat niet? Dan zet je jezelf nogal voorschut, en waarom zou je dat doen?

Het verhaal van Isa.. heel veel twijfel om het wel of niet nog een kans te geven (blijkt dus dat ze het graag wil laten slagen en hem voordeel van de twijfel wil geven). Maar vervolgens wel bizarre en gênante details blijven verkondigen over hem, dan zet je niet alleen die persoon voor gek, maar ook jezelf. Waarom doe je dat?

Vandaar twijfel aan geloofwaardigheid. Dat is gewoon een beetje psychologische redenatie..

Kan het verder ook niet duidelijker uitleggen.. maar vond het wel netjes om te proberen.

justme1974 en Evanesco vinden dit leuk.
  15. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    Hier een rust periode ingelast. Zijn nummer verwijderd en even kut gevoeld. Ga me komende tijd maar richten op een traject in het ziekenhuis wat ik inga.
    Merk vanzelf wel wanneer ik er klaar voor ben.

16. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Rustig aan ❤

ZsaZsa vindt dit leuk.
  17. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    Zeker rustig aan. Er zijn even belangrijkere dingen.

18. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    @Beausecret dat was best een goede poging toch? ;)

Zonder gekheid, ik begrijp heel goed wat je schrijft. Ik denk dat we het eens zijn dat we Isa gewoon een leuke vent gunnen. Maar dat niet alleen; dat ze zichzelf op waarde in gaat schatten, zodat dit soort rariteiten tot de verleden tijd beboren.

Wat mijzelf betreft moet ik weer leren vertrouwen op dat niet iedereen raar is of " gevaarlijk". Bij mij is het niet zozeer dat ik te lang door ging, maar wel dat de mannen in kwestie gewoon ( verbaal) agressief gedrag vertonen op moment dat ik direct stop als het niet ok is. En reken maar dat ik me suf analyseer over hoe dat nou kan dat dit zo vaak gebeurd. Wie het weet..mag het zeggen.

Beausecret vindt dit leuk.
  19. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ze is nu wel heel stil :rolleyes:

Beausecret en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  20. Isa2019

Isa2019 Niet meer actief

Neem aan dat je mij hiermee bedoelt?

Zou niet weten wat ik op dit moment moet melden. Het ene heb ik afgekapt dus voor mij afgesloten. Wat wil je nog meer horen? Vind het nogal uitlokkend overkomen.

Nellie4, Syane en Zoe123 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina