Jeetje dames, leef en laat leven. Waarom twijfelen aan het verhaal van iemand? Je was er toch niet bij? En ook al heeft ze veel gedeeld hier, je kent nog steeds niet het hele verhaal. Een oordeel is makkelijk geveld, maar iedereen maakt wel eens rare sprongen in het leven. Dat heet simpelweg leven, we experimenteren er allemaal maar wat op los. En niemand heeft DE waarheid. Lijkt me dat er nu wel genoeg gesproken is hierover. We kunnen eindeloos in cirkels blijven redeneren.
Ik vind het echt rot voor je, dit zijn echt geen fijne dingen om doorheen te moeten. Daten is wat dat betreft zo'n kwetsbaar proces! Super krachtig wel hoe je je opstelt. Knuffel!
Ik heb zoiets van ik verdien beter. Heb altijd gezegd ik wil prioriteit zijn en geen optie. Daar handel ik dan ook naar. Niet te lang ergens in blijven hangen. Hoofd omhoog en door hoe moeilijk zoiets soms ook is.
Ik zit niet meer op tinder Maar zal nog even een update geven. Voor degene die mijn topic gelezen hebben, we hebben afgelopen vrijdag een date gehad. Super gezellig. Vanavond komt hij WIDM kijken
Jaaa ik had het gelezen. Maar niet dat jullie een date hadden gehad. Ben je al zeker(der) over je gevoelens voor hem?
Echt zekerder is moeilijk te zeggen na 1 date. Maar zie er zeker potentie in. Ik vind het ontzettend fijn om bij hem te zijn, en geloof wel dat daar wel meer kan groeien.
Dat klinkt fijn @Evanesco , ik had je topic inderdaad gelezen. @ZsaZsa , wat jammer dat het nu toch zo loopt, had anders voor je gehoopt @Isa2019 , poeh wat een verhaal zeg, gelukkig heb je het afgekapt, maar wel zonde het klonk zo romantisch
Ik ken hem toch wel, ben gewoon niet zo op de hoogte van namen van acteurs. Ik maakte me al zorgen dat ik oud begon te worden, maar Bradley Cooper is gelukkig 6 maanden ouder dan ik
Ik denk dat Bradley mij in deze staat niet zou waarderen. Lees:de wc binnen 10 stappen te bereiken Pffffff ik heb gewoon het grootste deel van de dag geslapen, zooooooo moe. Gaat nu iets beter.
Wat leuk zeg! Ben heel benieuwd, ik ken genoeg mensen die dichter naar elkaar toe zijn gaan groeien. Het hoeft niet altijd liefde op het eerste gezicht te zijn. Mijn buurvrouw (Syrisch) en haar man hebben een jaar gekeken of ze bij elkaar pasten en toen zijn ze getrouwd.