Kan me voorstellen dat dat een bizare gewaarwording is Ik denk oprecht dat bijna iedereen die gescheiden is of mekaar op latere leeftijd vind bagage heeft. Is toch ook best logisch. Zolang jij er mee om kunt gaan of verwerkt hebt of geaccepteerd hebt is het toch " goed " Het hoort bij jou. Het heeft je gevormd wie je nu bent. Mocht je er behoefte aan hebben mag je me altijd een Pb sturen. Ikzelf heb ook een enorme bagage maar uit eindelijk mocht ik die vinden zal ik alles tegen mijn date moeten vertellen
Ja dat waarom is bij hem duidelijk en is ook niet de eerste keer dat hij weer contact opneemt. Ja het lichamelijke maar ook een stuk chemie en toch het elkaar interessant vinden. Heb ook zeker wel aan hem gedacht maar of dat nu opeens wel gaat werken...
Wow. Wat een prachtige omschrijving. Gelukkig heeft de man waar ik nu mee praat tot nu toe niks dan begrip. Hij zegt: je verleden hoort bij jou, maar ik ben op zoek naar een toekomst, niet naar een verleden. En daar heeft ie ook gelijk in dat opzicht is hij wel echt op zoek naar iets serieus Wat jij zegt, iemand die zo in het leven staat zou ik ook niks mee kunnen. Die trekt je mee naar beneden.
Ik ben er alweer helemaal klaar meer. Of nou ja in ieder geval met 1. Ben dodelijk eerlijk geweest en ja hoor daar ging hij. Een herhalend patroon wat zich bij hem steeds voordoet. Eerst volgende keer dat hij contact opneemt kap ik het maar meteen af. Verder wel 1 man die interesse toont en mij graag wil zien. Ik heb er toch wat moeite mee om dat te vertrouwen. Het zal er allemaal wel bij horen. Een vriendin zei: the best way to get over a man is to get under another . Zou het zo werken?
Voor mij heeft het wel gewerkt.... om over mijn vorige relatie heen te komen. Wel de lusten en niet de lasten. Maar uiteindelijk ben ik nu toch wel heel blij met mijn lieve partner
Ik heb zijn nummer ook verwijderd en geblokt maar dan vind hij wel een andere manier. Ach misschien heeft hij het nu af geleerd. Hij was het niet helmaal eens met mijn eerlijkheid. Ik verdien beter en toedeloe
Maar welke man was dit nu dan @ZsaZsa , want er waren er toch 2 die contact zochten? Heb dat stukje even gemist denk ik.
Ja net nog hij stuurde uit zichzelf wat. Ben er niet heel erg op in gegaan. Zolang hij niets wil zie ik ook het nut er niet heel erg van in maar misschien ligt dat aan mij
Nee snap je gedachte, waarom iemand nog dichterbij laten komen als diegene niet zeker weet of die verder wat met je wil, dat levert alleen maar meer verdriet op.
Ja dat dus. Misschien moet ik toch maar de tip van mijn vriendin volgen. Alleen nog een slachtoffer vinden
Ik denk ook niet dat ik dat kan. Zeker niet iemand ergens vandaan trekken en dan meteen hup naar de slaapkamer. Wil toch altijd wel iemand leren kennen. Ben misschien ouderwets of iets daarin?