Ik vind je niet ouderwets daarin. Zo sta ik er zelf ook in. Ik heb het geprobeerd hoor.... 1x puur afgesproken voor lichamelijk contact. Het was fijn, maar ook heel leeg. En ik voelde mij achteraf nog extra verdrietig omdat keihard binnen kwam dat ik dit deed omdat mijn relatie gecrasht was. Ik heb er geen spijt van omdat het mij ook heeft geleerd dat puur afspreken voor sex zonder verdere klik niks voor mij is.
Ik zou dat ook niet kunnen. Ook omdat ik iemand van de foto's aantrekkelijk kan vinden maar in het echt niet. En dan sta je daar dus wel zo van ja nu 'moet' het ofzo. Desalniettemin heb ik wel one night stands gehad in het verleden. Waren dan geen mannen waarmee ik had afgesproken daarvoor ofzo, ook eigenlijk allemaal al weleens vaker gezien/gesproken maar dan liep het gewoon ineens zo. Nooit van tevoren bedacht of afgesproken. Ook niet iets wat ik van mezelf zou opzoeken. Heel apart. Maar dat je dan toch een soort klik voelt en dat dat zo loopt. Nou ja. Als het goed is komt er vrijdag een herkansingsdate. Hij is nog niet helemaal beter maar gaat de goede kant op
Ik heb wel een vaste scharrel zeg maar, of nu ja wanneer we jeuk hebben zeg maar is het van nou ik kom langs. Meer ook omdat we elkaar heel leuk vinden maar om verschillende redenen nooit aan een relatie zijn begonnen. Maar dat vind ik toch anders dan inderdaad via tinder of badoo even snel plat en klaar en tot nooit meer ziens.
Ik ga de 3 maanden regel maar weer invoeren. Schrikt een man daar niet voor terug dan mag hij blijven. Nu nog die man vinden. Tips iemand?
Mij is dat niet gelukt. Maar we zijn nu bijna een jaar samen....dus achteraf gezien maakte dat ook niks uit.
Er komt op mijn werk regelmatig een wel erg smakelijke bezorger de boodschappen brengen. Maar hoe weet je nu of iemand je ziet zitten? En 3 maanden..... Denk dat ik idd wel eerder jeuk krijg
Dan zeg ik maar niks *kuch* bijna 2,5 jaar *kuch* Uh ja oogcontact en lach zeggen veel. Maar ik ben ook altijd blind voor die dingen
Nou.... In mijn supermarkt alleen oudere dames of huis jongere dames achter de kassa. Niet mijn doel groep Maar de bezorger op te werk mag zich best eens uitkleden...... Zal hem morgen als ik hem zie eens thee aanbieden. Koffie drinkt hij niet zei hij eens. En dan lief lachen?
Als hij zich spontaan uitkleedt na een lieve lach, eis ik wel een foto van je lach......en misschien de uitgekleedde bezorger
Hij komt gemiddeld 3 keer in de week de boodschappen brengen. Wij lunchen altijd op het werk aan de lunch tafel en de borrels moeten ook bevoorraad Morgen ga ik eens lief lachen en een praatje proberen
Haha nee, alle mannen waar ik dat bij heb gedaan zijn nu exen Ik denk dat je op het punt moet zijn dat je je niet gebruikt voelt wanneer het na de sex toch uitloopt op niks. En je moet elkaar een beetje kunnen vertrouwen.