Tinder ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lill, 5 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    #21 Huismuisie, 5 jul 2019
    Laatst bewerkt: 5 jul 2019
    Whahaha @duitshollandsmeisje ook nooit de eerste date bij iemand thuis afspreken. :roflmao:

    Ik heb trouwens nog wel een leuk verhaal.

    Was op vakantie met zoontje en zus (al 3 jaar geleden) en had tinder aanstaan in Italië. Super leuk want tips voor leuke dingen om te doen van de locals brengen je verder dan de reisgids.

    Had een match met een een of andere flitsende zakenman. Was directeur van een gigantische multinational en zat meer in het vliegtuig dan op kantoor. Ofwel avontuur... en om een beetje mee te appen prima.

    Dat appen ging dus een half jaar ofzo door en ook facetime. Was wel grappig en gezellig.

    En toen zei hij ineens ja lijkt me wel leuk je een keer te zien wanneer kom je weer naar Italië. Uhhh geen idee maar als je op date wil kom je toch naar NL :oops: nou dat deed hij.

    Die date was echt drama. Hij bleek een kop kleiner, god zij dank had ik ook nog platten schoenen in mn tas verstopt, en ook veel ouder dan hij had gezegd.

    Onze uber (ja dat vertrouwde hij meer dan een gewone taxi) ging kapot midden in een wolkbreuk voor het consevatorium hotel (amsterdam) op het kruispunt. Auto’s, trams, bussen allemaal toeteren. Dus wij het hotel in gerend en daar als twee verzopen katjes een taxi laten bestellen. En ondertussen liet hij ook nog even iets te opzichtig zn creditcart tegoeden zien op de telefoon. Want hij wilde kijken of de uber wel teruggestort was.

    Ach etentje was leuk en gezellig. Terug in het hotel gekomen moest ik even naar het toilet en toen ik terug kwam lag hij te slapen. :eek: Ik wist me geen houding en ben er maar naast gaan liggen. Weggaan vond ik ook zo aso.

    Volgende dag hem op het vliegveld gezet. Nooit meer gezien... :D oh ja en hij drukte me nog 50 euro in mn handen voor mij reiskosten. Whaha akward
     
    Zoe123, Gewooniemand, Leo85 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Huismuisie vindt dit leuk.
  3. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Hehehe dank je. :roflmao::D
     
  4. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hahaha dat was wel een bijzondere date.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  5. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Er zullen zeker ook goede ervaringen mee zijn. Ik zeg alleen wat ik hoor van de mannen om mij heen.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  6. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.449
    4.620
    113
    Married my very first Tinder date. ;)

    Na drieënhalf jaar single zijn onder peer pressure Tinder geïnstalleerd in herfst 2015. Vond het maar riducuul. Booty calls doe ik niet aan en intelligente gesprekken vind je er toch niet.

    Swipete alles standaard naar links tot ik door de opties heen was. :roflmao:

    Totdat ik eind juli 2016 een melding van een blauw sterretje kreeg van iemand die hersenen leek te hebben én die kinderen had. Nou vooruit, swipe ik toch een keertje naar rechts, wat is nou het ergste dat er kan gebeuren.

    And the rest is history. 8/8/16 onze eerste date en onafscheidelijk ever since. Na vier maanden samen op huizenjacht gegaan, huis gekocht en binnen een jaar samenwonend. Toen we 2,5jr samen waren, 8/2/19, getrouwd. Ik was toen 11wk zwanger.

    Natuurlijk moet je via Tinder of gelijkende wegen net zo goed mazzel hebben als wanneer je iemand in persoon tegen het lijf loopt. But I actually was lucky.
     
    Sylva, liefsvanha, hummeltje5 en 10 anderen vinden dit leuk.
  7. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Ik heb het meerdere malen erop gezet. En eraf gehaald. Ik ergerde mij aan die mannen die na 2 regels al gingen peilen Of je in was voor een avondje seks. Nou dat zocht ik niet. Als ik dat zoek dan heb ik tinder niet nodig. De laatste keer dat ik het installeerde kwam ik een oud collega tegen die ik altijd wel aardig vond dus ik dacht ik swipe naar rechts. Hij helemaal in de wolken vertelde in het eerst app contact al dat hij 6X per dag moest komen. Nou ehm ik heb 2 kinderen dus succes ermee. Nooit meer gesproken. Niet veel later zag ik de jongen waar ik 20 jaar geleden al eens mee had gezoend en dacht wat leuk! Sindsdien zijn wij een koppel dus het kan zeker.
     
    Gewooniemand, Robijn89, Philou en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Nou toch nog best wat succesverhalen dus :)
    Al vind ik de minder succes verhalen stiekem ook erg leuk.
    Misschien er toch maar weer eens op zetten :roflmao::roflmao:
     
  9. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    :roflmao::roflmao::roflmao: ik snap dat je beste vriend dit verhaal op feestjes wil delen met anderen, hylarisch!!! :roflmao:
     
    Bubblez en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  10. pixiehollow

    pixiehollow Bekend lid

    12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Ik heb Tinder ooit twee dagen geïnstalleerd. Eén date gehad en ben ondertussen bijna 2 jaar met hem getrouwd en we hebben samen een dochtertje van 2,5.
     
    Sylva, Gewooniemand, hummeltje5 en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.166
    4.232
    113
    Vrouw
    Ik heb Tinder nu al 6x geinstalleerd en gewist. Al 100 dates gehad ofzo :roflmao: in die jaren dat ik het een paar dagen had.
    Van leuk tot horrible!

    Laatste x geinstalleerd, 2 maanden geleden en sinds dikke maand in luv met iemand, waardoor ik het heel snel weer heb gewist. :oops:
     
    Yes2019, Robijn89, Philou en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Haha de aanhouder wint :)
     
    Ukkie27 vindt dit leuk.
  13. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Ben ik de enige die het nog nooit gebruikt heeft? :roflmao:
     
    Sylva, rums, Joli86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Zo leuk om te lezen dat er positieve verhalen uit zijn gekomen! Ik heb wel mijn man 13.5 jaar geleden via een chat website leren kennen( toen nog heel apart en best wel vreemd)

    Ik zou wel eens voor de grap Tinder willen doen. Gewoon eens kijken wat voor mannen er op zitten, wie ik positief zou swipen. Hoe ik op de markt lig:cool:. Maar ik durf het niet. Mijn man weet het ook dat ik dit wel eens voor de grap wil doen. Ben absoluut niet op zoek.
     
    hummeltje5, Lill, bozoe en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Ik leerde net mijn huidige man kennen toen Tinder uitkwam dus nooit gebruikt. Was op een ander forum. Intussen samenwonend, getrouwd, huis gekocht en baby onder weg :D Het kan allemaal.
     
    hummeltje5 en Huismuisie vinden dit leuk.
  16. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik deed het inderdaad ook voor de grap, mijn man zat er naast en kwam onze buurman tegen en een collega van hem.
     
    Lill vindt dit leuk.
  17. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Maar waarop maak jij je selecties voor je met mensen gaat daten, misschien heeft dat te maken met al die vreemde aflopen? Klopt je foto wel met de realiteit?
     
  18. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    :cry::cry::cry:

    Ik heb me net aangemeld, maar zie alleen maar profielen die een naaktfoto als profiel foto hebben :eek:

    Ik ben echt van slag hierdoor, kan wel huilen.
    Is dat serieus een app waar jullie op zitten? Ik snap het niet.
    Serieus niet 1 man met kleding aan. :cry:
     
  19. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Heb je geen typfout gemaakt ofzo? :roflmao::roflmao::roflmao: ik kom wel eens blote bovenlijven tegen maar toch voornamelijk gezichten.
    Of misschien ligt het aan de regio
     
    Lilou vindt dit leuk.
  20. Bloempje01

    Bloempje01 Fanatiek lid

    10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Geen ervaring met tinder. Wel met badoo, dat was 10 jaar geleden de tinder haha. Via badoo heb ik mijn man leren kennen! Inmiddels 9 jaar gelukkig samen. Voor mijn man een enkele date gehad via badoo, deze liepen uiteen van verschrikkelijk tot een gezellige avond.
     

Deel Deze Pagina