Valt denk ik wel mee. Kaartje is nooit echt over de top. Mits het een klein kaartje met een lieve korte boodschap is. Maar doen waar jij je goed bij voelt. Jij kan de situatie het beste inschatten.
Jup. En dat was gisterenmiddag. Haha en mn ding doe ik sowieso wel hoor. Geen tijd om mn leven on hold te zetten en bij mn telefoon te wachten
Jammer..... maar dan klopte jouw gevoel wel dat het niet een echte match was. Zou wel netjes zijn als hij dat ook geantwoord had.....
Ach ja, ik kan me er niet druk om maken. Ik zei zelf ja ook al dat als ik er niks meer van zou horen dat ook prima zou zijn. Het was een leuke date en een goede ervaring, dus dan zie ik het ook gewoon voor wat het is volgens mij heeft hij wel gewoon een leuke avond gehad anders haak je wel eerder af dan half 12 pas. Als dat alles is wat er was is dat ook goed
Hoe gaat het met de rest van de tinderaars/daters? @Evanesco heb je nog wat van hem gehoord verder/iets afgesproken? Ben het wel met de anderen eens dat het hem siert dat hij zo klaar staat voor zijn vriend
O ja hoor. We appen wel een aantal keer per dag. Maar merk wel dat hij het even zwaar heeft, de hele situatie vergt veel energie van hem. Dus ik stuur hem zo af en toe een lief appje en laat hem verder en beetje.
Nou ik kom nog steeds niet uit de swipe fase. Rete irritant. Ik swipe lekker naar rechts, er komt echt wel het een en ander langs. Maar dus nog steeds geen match. Wat mij een like geeft? Zie foto’s. Sorry maar nee. Pfffff. Ik begin er wel een beetje depri van te worden eerlijk gezegd.
Ik heb best leuke contacten gehad via Tinder.. maar uiteindelijk geen relatie uit voort gekomen. Uiteindelijk was ik de gratis datingsites met de daarbij behorende alleen maar seks zoekers een beetje zat. Ik heb me toen op een betaalde site ingeschreven. Eerlijk gezegd vond ik het een hoop geld voor weinig extra service....maar dat kan me nu niks meer schelen, want ik ben er wel mijn huidige vriend tegen gekomen
Wat een lul! sorry maar een appje sturen kost niet zoveel tijd ookal zou hij er geen vervolg aan willen geven. Bedank haar dan voor de fijne avond en dat je het liever daarbij laat.
Kennelijk val jij op een type dat niet op jou valt en andersom. Er hoeft er maar 1 te zijn komt vanzelf. Hier momenteel ook rustig hoor qua matches. Ja.. iemand die na 3 berichten me al door Zwolle wilde rondleiden. Wanneer ik langs kon komen. Toen ik aangaf dat dat nogal wat geregel zou worden en of ie niet deze kant op kon of ergens halverwege afspreken kreeg ik 1 of andere k*treactie. Oke. Doei Dit was overigens vorige week al hoor
Heb wel het idee dat er bij de betaalde sites de meer serieuze mensen zitten, of is dat een verkeerd beeld?