Misschien trek ik het aan. Gelukkig geen fifty shades kelder. Het is daar koeler. Al vind ik hem stukken minder lief als hij steeds zwembad foto's stuurt ik wil ook
Nou ik heb eigenlijk een hele leuke 'date' gehad zaterdag. Zijn gaan bowlen en daarna daar nog blijven hangen en gezellig kletsen en wat drinken (ze hebben daar ook gewoon tafeltjes enzo). Lag uiteindelijk om half 1 pas in bed (alleen ). Weet niet of dit nu onder dr categorie romance valt. Maar het was wel een hele leuke avond
Wat leuk voor je! Het is je gegund. mijn ‘fwb’ was zaterdag bij mij blijven slapen. We vinden elkaar ook leuk. Ik merk het ook aan hem dat hij mij leuk vind. En dat het niet alleen puur voor sex is. Hij is ook heel lief. Maar voor nu is het gewoon goed zo. We zijn allebei niet aan toe om echt relatie aan te gaan, maar hebben het leuk samen. Eigenlijk is het denk ik meer voorzichtigheid van beide kanten.
Jaaa ik was dit topic al aan het zoeken. Vorig weekend weer Tinder geïnstalleerd maar ik was er ook zo klaar mee. Bij de 1e match meteen een clichee verhaal... hup Tinder verwijdert. Sorry maar pfff oké Ik heb er nog geen zin in ... Het is heel dubbel. Je mist de knuffel om je heen maar ik wil en kan me nog niet open stellen...
Hier de 2e date gehad dit weekend. Hij vraagt of ik aankomend weekend naar hem wil komen inclusief logeerpartij in verband met de afstand. Ik vind hem in ieder geval wel heel leuk.
Ja soms vind ik het best wel K. Nog steeds zit ik in heftige trajecten en soms een knuffel of een kus of gewoon iemand om bij in slaap te vallen mis ik enorm. Maar echt zin om veel energie in te steken heb ik helaas niet... Het weekend dat ik kinderloos ben ben ik zo KO... miaschien moet ik het gewoon een keer doen echt op date gaan hoor ach komt tijd komt raad toch
Heel herkenbaar. Ik wil wel. Mis die arm enzo. Maar als ik dan tijd voor mezelf heb, ben ik te moe en alles om zoveel energie in een vreemde te stoppen. En dus ben ik alleen of met vrienden. Al 5 jaar, op een scharrel na. Ik heb bijna bewondering voor vrouwen die van de ene naar de andere hoppen.
Je kunt toch ook daten zonder logeerpartij? Een 2e date.. tenminste.. gezien de keren dat je al zo teleurgesteld bent en je eigen gevoel daarin.
Ja daarom logistiek handiger dat hij mijn kant op komt. Het wordt dan de 3e date. Zijn kant op ben ik 3 uur onderweg.
Ook dan zou ik er toch echt voor kiezen om nog geen slaapfeestje te houden. Blijven slapen na date 3 is imo wel erg snel. Ben je niet bang weer teleurgesteld te worden? Als je je zelf zo snel prijsgeeft ben je bij veel mannen geen relatiemateriaal meer.
O zo. En als hij rijdt hoeft hij niet te blijven slapen? Dan lijkt me dat slimmer. Ik bedoel niet te oordelen he. Heb gewoon het beste met je voor en zou het jammer vinden als je weer gekwetst wordt.
Als hij rijd idd niet. De trein duurt nu eenmaal langer en het is niet echt een noodzakelijke reis natuurlijk.