Tinder ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lill, 5 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Pfoe, lastige situatie. Uhm volgens mij zolang iemand niet actief zn profiel verwijderd maar alleen de app bijvoorbeeld dan kan hij nog wel opduiken.
    Maar het feit dat hij er een foto op heeft staan uit de tijd dat ze al samen waren spreekt dat natuurlijk wat tegen.
    Lastig..

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.807
    5.942
    113
    Vrouw
    Je kiest zelf de foto’s die je op je profiel wil zetten.
    Om niet meer zichtbaar te zijn, moet je echt je account helemaal verwijderen, alleen de app er af is niet voldoende

3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nee dat gebeurt eigenlijk niet. Ga er maar vanuit dat hij niet heel erg lang geleden nog actief geweest is. En dat dit niet al jaren een spookaccount is.

Sneu :(

4. lady1986

lady1986 Actief lid

27 apr 2010
    159
    17
    18
    Inderdaad erg sneu.. Nu bedenken wat wijsheid is. Wat een lastige situatie zeg. Wat ik mij dan afvraag, is waarom mensen dan zo naïef kunnen zijn om op Tinder te gaan terwijl je toch kunt verwachten dat er iemand uit je omgeving je tegenkomt? En ik kan mij haast niet voorstellen dat mijn vriendin dit goedkeurt. Misschien moet ik het heel voorzichtig bij haar proberen aan te kaarten..

Huismuisie vindt dit leuk.
  5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Als je hem ook wel enigzins goed kent kun je het ook eerst met hem oppakken. Misschien heeft hij er een verklaring voor.
    Ondanks dat ik op Tinder zitten als je een relatie hebt absoluut niet goed keur, wil het ook niet meteen zeggen dat ie er iets mee gedaan heeft.

6. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ben jij zelf single? Als in; is er een optie om tinder te installeren? Kun je het zelf checken en als je hem ziet..screenshot maken en dan gewoon vragen aan je vriendin. Dat kan in dit geval prima. Leuk is anders, maar juist naar je vriendin toe mag je hier je verbazing over uitspreken toch? " goh, luister..beetje gek maar toch..ik heb sinds kort tinder en zag ineens xxx voorbij komen ". Zoiets?

NiVa0230, Vergeten en Evanesco vinden dit leuk.
  7. Forumnaam

Forumnaam Bekend lid

19 okt 2019
    892
    1.743
    93
    Ik ben zelf ook weleens iemand tegen gekomen, dat was een vage kennis toen heb ik via een pb op Facebook aan de man gevraagd hoe het zit. Maar als het over mijn beste vriendin zou gaan zou ik (als ik zeker weet dat ze geen open relatie hebben) bij mijn vriendin thuis afspreken en waar zij bij is tegen hem zeggen: een bekende van mij is jou tegen gekomen op Tinder.
    En dan het antwoord afwachten. Gewoon face to face. Als het om een oud profiel gaat zal hij verbaasd zijn en waarschijnlijk blij zijn dat hij er achterkomt, zodat hij hem Kan verwijderen. Als hij zich betrapt voelt, dan weet je ook genoeg.

Vergeten vindt dit leuk.
  8. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Dit zou ik dan weer niet doen. Hem confronteren waar zijn vriendin bij is. Dit is iets tussen hen. Jij staat hier buiten.

Je kunt het bewijs leveren. Maar verder is het aan je vriendin wat ze hier mee wil.

NiVa0230 en jessy77 vinden dit leuk.
  9. Evanesco

@Strandbal wat vervelend om te lezen dat het zo gelopen is.

Wat een sukkel. Helaas weten sommige mannen niet beter.
    Vergeet die flapdrol. Je bent veel meer waard dan dat.

10. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113

Ik wil dus net gaan typen dat die flapdrol bij mij is :oops:

Aangezien het in het begin allemaal wat onduidelijk was, en we ook niet hadden verwacht dat ons contact serieuzer zou worden heb ik besloten het nog een kans te geven.
    Dus ik heb hem de optie voorgesteld: of we zijn samen of we laten het hierbij.
    Nu is ‘ie sinds gister bij mij. Hij gaat straks weer terug. Maar volgens mij ben ik verliefd :oops:
    We hebben het echt leuk samen, hij is ook heel lief. Ik heb echt een heel apart gevoel.

Whysteria en Peetje83 vinden dit leuk.
  11. lady1986

lady1986 Actief lid

27 apr 2010
    159
    17
    18
    Zelf ben ik niet single en kan dus niet op Tinder gaan. Degene die hem tegenkwam op Tinder, heb ik gevraagd screenshots te maken. Dit zou ik dus aan mijn vriendin kunnen laten zien.

12. Evanesco

Wat leuk!

Als je het vertrouwen er in hebt dat hij serieus is dan moet je weet voor gaan.

Zou zelf wel willen zien dat hij het contact met die andere vrouwen verbreekt.

13. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113

Ik snap wat je zegt. Maar ik wil vertrouwen niet afdwingen. Ik zou het ook niet fijn vinden als hij mijn whatsapp lijst wil controleren. Niet omdat ik wat te verbergen heb, maar omdat het gewoon prive is.
    Mijn ex had na 8 jaar huwelijk ook ineens een ander, dus je weet het toch nooit.

Ik merk wel aan hoe hij doet dat ‘ie mij wel echt leuk vind. Anders kan hij echt goed acteren..

Evanesco vindt dit leuk.
  14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Zou diegene die hem tegengekomen is geen berichtje naar hem kunnen sturen? Als in interesse in hem veinzen? Weet je meteen of ie actief is.

15. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Weet je wat ik ook zo'n gedoe vind? Afstand! Echt, ik vind 40km al ver voor het leven dat ik hier heb en alles, samen met dochter. Hoe is dat voor jullie? Ik woon bijvoorbeeld in Zutphen en ik heb echt zoiets van 'verder dan Apeldoorn" ga ik dus niet. Max. 20km geloof ik.

Waar wonen jullie en jullie dates?

16. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.807
    5.942
    113
    Vrouw
    Ik heb geen dates maar mijn afstand staat op 50 km.
    Dat vind ik echt de max, ook praktisch gezien.

17. lady1986

lady1986 Actief lid

27 apr 2010
    159
    17
    18
    Nee dat kan niet want ze "kennen" elkaar.. Ze hebben elkaar wel eens gezien op een verjaardag van gezamenlijke vrienden. Wat ingewikkeld hè . Wat mij vooral bezig houdt, is het feit dat hij dus foto's erop heeft staan die gemaakt zijn toen ze al een relatie hadden. 1 van de foto's is gemaakt tijdens een vakantie die ze samen hebben gedaan. Dus hoe dan ook lijkt me het niet goed .

18. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Ik kan eindelijk met jullie meepraten :)
    Weliswaar geen Tinder, maar wel een datingsite. Vond het doodeng om mij aan te melden, maar alle moed bij elkaar geraapt en gedaan. Ik ben in gesprek met een hele leuke man. Het klikte gelijk. Ik ken hem nog maar 1 dag, maar het voelt alsof ik hem veel langer ken. Ik ben blij! Ben zo benieuwd naar hem, maar ga bewust nog niet afspreken.

Zoe123 en Evanesco vinden dit leuk.
  19. Evanesco

Wat leuk!

Waarom ga je nog niet afspreken?

Hou in gedachten dat iemand in het echt vaak anders is dan via chat.
    Zonde om er veel tijd en energie in te steken als je later teleurgesteld wordt.

20. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Ja echt leuk!
    Vind het echt doodeng. Ook om mij weer kwetsbaar op te stellen en helemaal open te stellen voor een man.
    Misschien ben ik ook gewoon bang voor een eventuele teleurstelling ja.

Hoe gaat het met jouw lover? Al een trouwdatum?

Deel Deze Pagina