Tinder ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lill, 5 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Even een update hoor. Hij is zo leuk! Word helemaal blij van hem en een big smile als ik aan hem denk. We kunnen uren kletsen. Ik sta echt versteld van mezelf. Had dit niet verwacht, maar het voelt zo belachelijk goed. Afspreken doe ik voorlopig even niet, maar ben heel benieuwd naar hem. Ook heel benieuwd of we in real life zo'n klik hebben.

Lill en Zoe123 vinden dit leuk.
  2. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Wij wonen 100 km uit elkaar. Precies op het uiterste wat ik aan km-grens had ingesteld op de datingsite:rolleyes:.
    Maar mijn kinderen zijn ook al wat ouder, dus misschien is het daardoor makkelijker. Maar in de praktijk betekent het wel dat we voorlopig een weekend relatie hebben. Mijn kinderen wonen voorlopig nog wel thuis. En hij is toch ook wel gehecht aan zijn woonomgeving.
    Op termijn is het wel de bedoeling om samen te gaan wonen, maar we overhaasten niks

3. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Waarom spreek je nog niet af? Nu creëer je een soort ideaalbeeld in je hoofd. Hoe hoger zijn voetstuk wordt, des te harder dondert hij er af als het in real life toch wat tegenvalt.
    En ik weet hoe eng het is om die stap te zetten. Maar probeer er een beetje relaxed in te gaan. Stel jezelf niet als doel dat je meteen de liefde van je leven moet vinden

Lill, NiVa0230 en Evanesco vinden dit leuk.
  4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    waarom wil je niet afspreken dan? Iedereen is daar anders in natuurlijk, maar in het echt kan het toch heel anders zijn. Straks ben je weken aan het appen en bellen en valt hij toch tegen in het echt.

5. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.409
    764
    113
    Ja dat is zo waar. Via Lexa vorig jaar een leuke klik. Zowel app als bellen. En ik moest hem in het echt zien... het was zo niet mijn type ....

6. Juffrouwminoes

21 jan 2016
    1.409
    764
    113
    Trouwens ik had iets geks.

Van vriendinnen heb ik een lexa account gekregen gewoon voor een maand
    We hadden iemand geliked... kreeg ik de ochtend er na een vriendschap verzoek op FB van die man....

7. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Eerlijk gezegd zou ik dat creepy vinden... maar ik ben dan ook ooit digitaal gestalkt

8. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.806
    5.942
    113
    Vrouw
    Een vriendschap verzoek vind ik bijzonder, maar eerlijk gezegd, ik check ook wel eens een man op FB. Gewoon even kijken wat ie zoal te melden heeft, en eventueel wat andere foto’s.
    Als je niet wil dat mensen jouw info kunnen zien, dan beter om je account volledig privé te maken..

Wat afschuwelijk trouwens! Kan me voorstellen dat je dan heel, heel voorzichtig bent op social media en zo..

9. Juffrouwminoes

21 jan 2016
    1.409
    764
    113
    Ik heb inderdaad ook alles afgeschermd. Ik kon alleen niet vinden hoe ik kan uit zetten dat andere mij ook vriendschap verzoeken kunnen gaan sturen....
    Ze kunnen alleen mijn profiel foro zien .m

10. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Ik vind het gewoon nog te vroeg, ik ken hem nog niet eens een week. Misschien ben ik gewoon een beetje bang voor een teleurstelling. De volgende stap wordt bellen, denk wel deze week ergens. En daarna maar in het echt zien. Vind het zo spannend :)

NiVa0230 vindt dit leuk.
  11. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Had hij helemaal niks aantrekkelijks voor jou?

12. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Dat gebeurt wel vaker, diegene had dan wss geen betaald account en wil toch contact met je zoeken.
    Ik had dat "vroeger" ook wel op een christelijke datingsite. Moest je ook betalen om meer dan 1 berichtje per dag te sturen, dus gingen die gasten me op fb contacten.
    Ik zou er niks creepies achter zoeken, meer creatief :p
    Als je dit niet wilt zou ik je voornaam + woonplaats onvindbaar maken. Woonplaats alleen voor vrienden afschermen bijv.

13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Ik snap je wel hoor. Ik ben ook zo. Maar geef de dames hier ook wel een beetje gelijk. Niet dat je volgende week al af moet spreken hoor. Maar zou er ook geen weken mee wachten.

14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Hier is het nog steeds allemaal bizar. Heb de afgelopen weken die vriend van me een paar keer gezien en merk dat het wel wat met me doet.
    Denk veel aan hem en over hem. En tis een beetje zoals zeggen dat je niet aan roze olifanten wil denken, dan denk je er juist aan :oops:
    Pff. Weet het gewoon even niet. En ik heb moeite om het maar op zijn beloop te laten uit angst dat ik weer keihard voor hem val en het niet blijkt te werken.
    Onze vriendschap is heel belangrijk voor me. En daarnaast sta ik nog steeds achter dat het nu niet in mn leven past.
    Hoewel hij echt wel heel respectvol is naar A. En mij toe. En het initiatief een beetje bij mij laat omdat hij weet dat ik heel druk ben nu en A. mijn 1e prioriteit is.

Huismuisie vindt dit leuk.
  15. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Als dat zo is dan snap ik ook wel dat hij je heeft gezocht en is het niet direct creepy. je kan toch even een persoonlijk berichtje sturen?

16. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Blijft lastig. Maar soms moet je je gewoon in het diepen durven te gooien.

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Vorige keer dat ik dat deed raakte ik zwanger :roflmao:

18. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Haha nou beter zwanger van de beste vriend dan een noboddy die je nog niet zo lang kent :roflmao:

19. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113

Je moet doen waar jij je prettig bij voelt.
    Ik ben juist iemand die wel snel wil afspreken. Degene waar ik nu mee ga had ik in de ochtend voor het eerst gesproken, en in de avond zagen we elkaar.
    Inmiddels zijn we 4 maanden verder. We hebben niet een officiele relatie, maar het gaat goed. We zien elkaar regelmatig en hij slaapt dan ook bij mij.

20. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Maar na vier maanden daten weet je toch wel een beetje of je het officieel een relatie wil noemen :oops:

Ik vond het ook altijd fijn eerst een weekje of 2 te appen. Hoefde biet dagelijks. En vaak stond er na een paar dagen dan wel een date voor over een week of 2.
    Maar dat was voor mij wel de manier om het kaf van het koren te snijden.

Mannen die snel wilde werd ik enorm zenuwachtig van. Beetje te impulsief. En ik ben dat zelf helemaal niet.

Deel Deze Pagina