Tinder ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lill, 5 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dus hij nodigt jou niet bij hem thuis uit?

Vanaf een afstand klinkt het alsof er een koekblik met smoezen is opengetrokken.

Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik niks meer laten horen als hij niks zegt. Laat hem maar zien dat hij jou echt leuk vindt.

Hier staan wel interessante dingen beschreven over hoe je bepaalde signalen kan herkennen.
    Ik heb er tijdens het daten veel aan gehad. En nu nog steeds helpt het wel eens relatieveren.

https://mannengeheim.nl/blog/

Lill, Philou en hummeltje5 vinden dit leuk.
  2. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Stel..je bent verliefd.. je hebt twee kittens en daar is wat mee. Zie hierboven. Zou je hem dan thuis uitnodigen om te eten? Zodat je hem toch kan zien? En als hij nu naar die vriend toe moet, neemt hij die beestjes dan mee? Ik krijg toch een twijfel gevoel bij dit verhaal om eerlijk te zijn. Een vent die jou wil zien, doet er moeite voor. Je gaat mij niet vertellen dat hij geen enkel moment kan vibden, al is het maar een uurtje. Bellen jullie wel met elkaar?

Lill, Huismuisie, Philou en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Nou ja..mijn idee dus ook

Lill vindt dit leuk.
  4. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Aiii.
    Dat met de vriend kan nog.. maar nu een ander iets wat er nog eens bij komt? Nahhhh, tè toevallig..

Lill en Philou vinden dit leuk.
  5. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.923
    5.839
    113
    Misschien ben ik onredelijk, maar ik zou er denk ik klaar mee zijn. Ik vind het een beetje raar dat hij dan juist nu die kittens in huis haalt (als het al zo is). Hij weet toch dat jullie een date hebben staan. En natuurlijk hoef je daar niet alles voor te laten. Maar toch, je kan er wel rekening mee houden. Ik kan me niet voorstellen dat hij over die vriend liegt. Dit vind ik echter wel vaag. En nu hoeft hij niet meer bij die vriend te zijn..? Heel apart.

Lill, Huismuisie en hummeltje5 vinden dit leuk.
  6. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    @Evanesco : weet je wanneer de kittens in huis zijn gekomen en hoe oud ze toen waren of hoe oud ze nu zijn?
    Het zal me niks verbazen als je met een simpel rekensommetje kan concluderen dat het gewoon een smoes van m was..

7. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.923
    5.839
    113
  8. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ja jeetje..ik was best zenuwachtig, maar het ging prima. Best wennen als er dan ineens een meisje van 10 doorheen huppelt. Normaal wil ze gewoon thuis blijven als ik even kort weg moet, maar nu wilde ze zelfs mee naar het station voor het ophalen. Verder tijdens het bezoek zelf ging het goed. Een beetje uitsloven wel met dingen, maar het ging goed. Dat hebben we ook weer gehad:D

Huismuisie, Evanesco, Philou en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    #449 MamavanLieverd, 9 aug 2019
    Laatst bewerkt: 9 aug 2019
    @Evanesco Zelfs ik begin nu twijfels te krijgen, terwijl ik echt nog steeds niet begrijpt waarom je zou liegen zo pril tijdens het daten. Sommige mensen zijn echt heel raar.

Nou ja, het kan natuurlijk nog steeds een heel ongelukkige samenloop van omstandigheden zijn, dat hij die kittens al had voordat die vader van die vriend overleed? Heb je al gereageerd? Misschien aanbieden om even langs te komen voor een kopje thee, zodat je nog een halve date hebt? Als hij daar raar op reageert, dan kun je daar misschien wat uit opmaken?

Edit: sorry, je hebt naar hem al je twijfels uitgesproken zie ik. Ik zou zelf denk ik dan dat voorstel voor een kopje thee naar het weekend schuiven (is sowieso een beter voorstel voor overdag misschien) en dan kijken hoe hij reageert. Als het weer een hoop gedraai is en er geen concreet tegenvoorstel komt, zou ik hem uit mijn hoofd zetten en neemt hij weer contact op, dan was het toch een ongelukkige samenloop en zo niet, dan gewoon een eikel ;)

Lill vindt dit leuk.
  10. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties!

Die kittens heeft hij al wat langer. Dat wist ik ook. Stuurt hij regelmatig foto's van.
    Nu ook een foto van de kitten met klachten aan zijn pootje. Je kunt ook zien dat die niet in zijn hum is.

Hij gaf aan graag met de kleintjes alleen thuis te zijn voor de rust. Mocht het vanavond toch goed gaan dat hij dan even bij mij langs komt.

Lill vindt dit leuk.
  11. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik heb nu het beeld voor me dat jij heel druk bent en al feestend, zingend inckusief confettiebom en paaldansact binnen komt. Of ben je niet zo druk?

NiVa0230, Evanesco en Lill vinden dit leuk.
  12. Evanesco

Hahaha hoe kom je daar nu bij?

Nee ik ben absoluut niet druk. Eerder rustig en wat op de achtergrond.

Lill vindt dit leuk.
  13. Evanesco

Die site ken ik idd.

Als ik daar kijk naar wat punten komt hij soms goed en soms niet goed uit de verf. Het wisselt.

Huismuisie en Lill vinden dit leuk.
  14. Evanesco

Zaterdag en zondag overdag kan hij niet ivm een familieweekend.
    Maandag vertrekt hij voor 4 dgn naar Parijs.

Hij geeft zelf ook aan nu druk te zijn, dat is volgens hem normaal gesproken niet zo en is na volgende week ook weer over.

Lill vindt dit leuk.
  15. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Heb je zijn fb ed? Ik vermoed toch smoesjes. Hoop voor je dat ik het mis heb.

Evanesco en Lill vinden dit leuk.
  16. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Nou dan zou ik hem voor nu lekker parkeren en afwachten tot hij zelf weer contact opneemt. Of niet en hem gewoon laten. Het kan natuurlijk dat het een samenloop van omstandigheden is, maar het is wel heel veel in een korte tijd. Je hoeft elkaar toch niet uren te zien maar gewoon even wat drinken om kennis te maken zou moeten kunnen. Want vandaag kan hij niet ivm zijn kat, en de rest van de week als hij weg is dan?

Evanesco, Philou en Lill vinden dit leuk.
  17. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik snapte die post eerst ook niet, maar nu wel.
    Volgens mij bedoelt @justme1974 dat als hij echt zo graag wilt, hij toch ook jou bij hem thuis uit kan nodigen?
    Tenzij je dus een drukke stuiterbal zou zijn, dan is t begrijpelijk dat ie je nu even op een afstandje houdt omwille van het welzijn van het kitten. Maar dat ben je niet, dus snap ik ook niet waarom hij reageert zoals ie nu doet.

Philou en Evanesco vinden dit leuk.
  18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd of je vanavond dan nog langs 'mag' komen.
    Ik geloof best wel dat die kat wat heeft. Maar van dat hij er naar gaat zitten kijken wordt dat beestje echt niet anders :|
    Het kan gewoon allemaal waar zijn maar ik zou me ook wat afwachtend opstellen

Philou en Evanesco vinden dit leuk.
  19. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Jaaaa..dat

Evanesco vindt dit leuk.
  20. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.923
    5.839
    113
    Logisch dat je zenuwachtig was. Fijn dat het goed ging:D!

Evanesco vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina