haha ik wil dus nooit meer samen wonen! Ik zoek echt een lat-relatie en het grappige is dat als ik dit uitspreek tegen vrouwen ze het allemaal snappen en vele ook zeggen, Ik ben heel gelukkig maar mocht mijn relatie/huwelijk ooit overgaan dan wil ik nooit meer samen wonen
Ja maar dan nog, als je een one nightstand zou willen, wil je toch ook iemand zijn hoofd gezien hebben en je aangetrokken voelen. Als iemand nä een match en wat gechat een dickpick stuurt kan ik me nog enigszins iets bij voorstellen (ofschoon ik me lam zou schrikken en meteen zou unmatchen want ik houd sowieso wel van iets meer niveau ) Ja joh dat niet reageren...match dan niet, gebeurde trouwens ook bij alle andere datingsites vaak. Nog erger is dat ghosten, heb gewoon t lef om iets af te kappen.
Dat laatste, o ja, super leuk gesprek en dan niets... ik ging er maar vanuit dat het dus toch geen vrijgezel was haha mannen zeggen wel eens zak over het hoofd het lichaam is lekker... misschien werkt dat bij vrouwen ook... ik weet het niet... maar je moet een match hebben dus dan heb je zijn hoofd al gezien... ik swip alleen naar rechts als hun hoofd mij aanstaat
'Dit is een foto van Dick Spiemel'. Ik ben nog steeds aan het Googlen maar kan er helaas geen gezicht bij vinden, op een éenogige eikel na...
Je hebt dus ook mannen die als profielfoto alleen een bobbel in onderbroek laten zien, of een pizza op hin schoot. Dan zie je dus geen gezicht..die bedoelde ik
Ja! Heb ik 1x een date door gehad maar was niks. Maar dat lag uiteraard niet aan FB Eigenlijk hetzelfde principe als Tinder.
Nee hoor, zie mijn post boven deze van jou . Ongevraagd dickpics sturen gebeurd bij heel veel vrouwen..onbeschoft vind ik t. Op twitter zit trouwens een vrouw die maakt karikatuur tekeneningen van die piemels en stuurt die dan terug. Hilarisch, die mannen zijn altijd op hun "pik" getrapt omdat zij ze dan bijv heel klein, scheef of met snor etc tekent.
Huh dat haal ik totaal niet uit haar bericht dat ze dat bedoeld. Ze verbaasd zich gewoon over mannen die dat doen en of dat succes geeft. Dat vraag ik me ook altijd af bij fluitende bouwvakkers vanaf een steiger