Tinder ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lill, 5 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.733
    1.620
    113
    Vrouw
    Ik heb helaas nog geen kinderen wel de wens en van daaruit hier beland. Nu is het ook maar goed denk ik dat er geen kinderen zijn met hem
     
  2. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.733
    1.620
    113
    Vrouw
    De ex met moeite met loslaten
     
  3. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.746
    6.557
    113
    Vrouw
    Nou ja, ik denk dat er maar 1 ding op zit dan. Alles overal blokkeren.
     
  4. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.733
    1.620
    113
    Vrouw
    Dat is hij al het enige wat ik niet kan blokkeren is mijn brievenbus...
     
  5. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.746
    6.557
    113
    Vrouw
    Tsja. Gewoon verscheuren en weggooien. Of evt retour afzender
     
  6. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.733
    1.620
    113
    Vrouw
    Verscheuren retour afzender is in zijn ogen weer een reactie vermoed ik. Net met vriend gesproken en hij vertrouwt mij. Vind het ook gewoon niet echt een fijn idee dat iemand zo'n fixatie heeft
     
  7. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.746
    6.557
    113
    Vrouw
    Nee dat lijkt mij ook niet prettig. Maar je hebt ze erbij.
    Gewoon hopen dat ie zn aamdacht gaat verleggen.
     
  8. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.746
    6.557
    113
    Vrouw
    Ik vind het soms zo vermoeiend om zo'n onzekere koe te zijn :oops: en dan helemaal als ik in 'mijn tijd van de maand' zit.
    Het komt wel ergens vandaan hoor, heb gewoon een beetje en bagger verleden. Maar t zou heel fijn zijn als die gevoelens eens op zouden zouten uit mn huidige relatie :roflmao::|
     
  9. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.733
    1.620
    113
    Vrouw
    Hij verlegt af en toe zijn aandacht.....voor een week of twee....dan is zij hem zat...of hij haar en dan ben ik weer zijn.....
     
  10. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.733
    1.620
    113
    Vrouw
    Iedereen is wel eens onzeker. Mag je ook best uiten. Vooral als er ook hormonen in het spel zijn. Wat zegt je vriend als je dat uit?
     
  11. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.523
    4.381
    113
    Ik zou alles ongeopend retour afzender sturen. Dan weet hij iig dat je het niet leest en is het aan hem om nog 8239723 pogingen te doen of niet. Wel vervelend, zo'n ex!
     
  12. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.733
    1.620
    113
    Vrouw
    Is een optie maar het feit dat ik dan moeite doe.....ooit gaat hij wel verder met zijn leven
     
  13. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.746
    6.557
    113
    Vrouw
    Meestal hou ik het voor mezelf, omdat het niet zo veel zin heeft om het er met hem over te hebben. Het veranderd namelijk niks. De 'zekerheid' die ik zoek moet ik in mezelf gaan vinden uiteindelijk.
    Hij weet wel hoe ik mezelf zie en de keren dat ik t wel met hem erover heb gehad in het verleden zegt hij ook wel dat dat absoluut niet is hoe hij mij ziet of hoe hij over dingen nadenkt (ik kan soms echt vastzitten in gedachten als; wat moet zo'n jongen met mij, of een soort angst dat ie ineens wakker wordt en zich afvraagt wat hem in godsnaam heeft bezielt dat ie een relatie met me aanging, dat soort dingen.) Het feit dat hij weinig van zich laat horen als we elkaar niet zien kan daar af en toe aan bijdragen. Of als hij een paar keer heel vermoeid is geweest als we samen zijn, dan sluit hij zich wat af en 'voel' ik het even niet meer zegmaar.
    Klinkt een beetje zweverig en lastig uit te leggen.
    Meestal trekt dat gevoel met een dag of 2 ook wel weer bij, maar soms kan ik er best een tijdje in hangen.
    Hij kan hier niet zo veel aan doen, dit komt uit mijn kern en mijn eerdere relaties.
     
  14. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.733
    1.620
    113
    Vrouw
    Zekerheid willen heen omdat je je zeker wil voelen snap ik wel. Dan wil je natuurlijk juist weer even bevestiginh d
    het onzekere en het " niet voelen" herken ik wel van het begin van een relatie. Ook het weinig appen. Soms heb je gewoon even die bevestiging of dat contact nodig.
    Ik heb geleerd om veel los te laten omdat ik daar geen invloed op heb. Maar ook dat is soms heel moeilijk. Je zegt het helpt niet om met hem erover te praten.
    De key is natuurlijk uit die cirkel van gedachten te komen.....moeilijk.....misschien helpt afleiding? Iets totaal anders gaan doen waardoor de gedachten naar de achtergrond gaan?
     
  15. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.746
    6.557
    113
    Vrouw
    Ja, dat probeer ik ook wel hoor tis niet dat ik depri op de bank ga zitten met mn gedachten, maar t blijft op de achtergrond dan wel aanwezig.
    Maar het is iets wat ook een beetje bij me hoort.
     
  16. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.733
    1.620
    113
    Vrouw
    Als het bij je hoort zit er niet heel veel anders op dan het te accepteren.
    Mijn vader zei altijd : als je het kan veranderen, veranderd het. Zo niet accepteer het.
    Al is dat soms ook wel heel moeilijk
     
    Juffrouwminoes vindt dit leuk.
  17. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.746
    6.557
    113
    Vrouw
    Ik denk dat het uiteindelijk wel iets is wat ik zou kunnen ombuigen, maar dat heeft gewoon tijd nodig. En het feit dat ik nu een relatie heb met iemand die dus niet zo is van het contact onderhouden uit zichzelf helpt daar niet echt bij, maar dat is verder niet erg. Dit is iets wat ik met mezelf uit te vechten heb :roflmao:
     
  18. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.733
    1.620
    113
    Vrouw
    Mijn schatje is er ook niet zo van of dan reageert hij met 1 woord of een emoticon. Mijn standaard reactie : woorden schat intelligente mensen gebruiken woorden :roflmao:
     
  19. Juffrouwminoes

    Juffrouwminoes Fanatiek lid

    21 jan 2016
    1.264
    639
    113
    Hey hallootjes

    Hoe gaat het met iedereen...
    Hier gaat het gelukkig weer wat beter :oops:
     
    Zoe123 vindt dit leuk.
  20. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.688
    1.884
    113
    Fijn dat het weer beter gaat met je. Het is gewoon rot als iets moois tussen je vingers doorglipt.
    Hier gaat het ook best okay. Ik heb dinsdag besloten dat het voor mij beter is om te stoppen met de relatie. Dat doet heel veel pijn en verdriet. Maar het geeft ook rust en een gevoel van opluchting.
    Nu uithuilen en opnieuw beginnen
     

Deel Deze Pagina