Tinder ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lill, 5 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.425
    5.511
    113
    Vrouw
    :oops:
     
  2. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.170
    4.233
    113
    Vrouw
    Heb je nog met hem gesproken? Wat zei hij?
     
  3. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.691
    1.885
    113
    Niet meer gesproken. Ik had geappt om te vragen of we nog een contact moment konden plannen. Daar heb ik totaal geen reactie op gekregen.
    Maandag had ik al een afspraak staan voor mijn coaching. Daar mijn gedachten en gevoelens op een rijtje kunnen zetten. En het werd me steeds meer duidelijk dat dit trekken aan een dood paard was. En ik had niet de hoop dat er nog wat zou veranderen. Ik miste de laatste tijd toch wel een aantal voor mij belangrijke dingen. Dus ik heb dinsdag geappt wanneer ik mijn spullen op kan halen. Daar reageerde hij wel op. Waarschijnlijk opgelucht dat ik ook wil stoppen. De afspraak moet nog gemaakt worden. Maar dat komt wel.
     
  4. Meral

    Meral Fanatiek lid

    1 mrt 2014
    1.102
    604
    113
    Wat gaan veel dingen momenteel moeizaam bij ibijna edereen. Hier ook hoor! Had na een jaar eindelijk weer een fling :) Superspannend. Niet via Tinder of Happen overigens deze keer maar een sort of overbuurman die ik al een tijdje wel zag zitten.
    Op een avond raakten we via de app aan de praat en van het 1 kwam het ander. Daarna hoorde ik niets meer :( Dus na 3 dagen mezelf verbijten heb ik maar even aan de bel getrokken waarom ik niets hoorde. Ja, zegt hij, "dat is 1 van mijn slechte eigenschappen dat ik mij terugtrek als ik iets heb gedaan waar ik achteraf niet achter sta." Euw say what? Kortom, er is nu teveel aan de hand in zijn leven en hij wil naar de andere kant van het land verhuizen zo'n beetje, dus met andere woorden, ik zou roet in het eten gooien ofzo? Dus na 1 leuk avondje ben ik zomaar even aan de kant geschoven of het niets was. En ik ken hem ook wel echt als een hele serieuze jongen, geen rare dingen ofzo, altijd wel serieus. Sjah, dan had hij dit dus niet moeten doen, want ik ben verliefd tot over mijn oren en gewoon gedumpt en ik kijk ook nog eens de hele dag tegen zijn huis aan :cry::cry::cry::cry: Niet leuk!
     
  5. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Fijn dat het weer wat beter gaat :)

    Ahw. Ja misschien wel de beste keuze. Hoe reageerde hij erop dan?
     
  6. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Jezus zeg wat een hork. Heb dan ook gewoon zelf de ballen om er een punt achter te zetten.
     
  7. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Godogod zeg. Nog zo'n lamzak :rolleyes: wat is dat toch met die mannen momenteel. :|
    Hopen voor jou dat ie idd oprot naar de andere kant van NL
     
    Meral vindt dit leuk.
  8. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Hier gaat het op zich wel. Merk dat er bij ons beiden in ons eigen leven nu wat dingen spelen.
    Ik ga maandag beginnen met nieuw werk, iets wat ik al heel lang wil maar wat wel veel van me gaat vragen, evt over een paar maanden ook een opleiding ernaast. En in zijn leven zijn ook wat dingen aan t schuiven.
    Vanmorgen wel even gewoon wat tijd samen gehad om weer even samen te zijn en verder niks. Dat helpt toch altijd het best als ik me onzeker voel. De rest van de middag ook samen geweest met A. Erbij
    Die gaat zo in bed en ik vermoed dat hij dan ook weg gaat maar dat is wel prima :)
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  9. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Jezus, wat is er met al die mannen aan de hand? Hangt er wat in de lucht ofzo?

    Ik hoor echt overal om me heen ge-emmer.

    @cosdy wat een triest gebeuren zeg. Dat hij na zo’n lang relatie het niet eens even fatsoenlijk af wil sluiten.
     
  10. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Jij geen ge-emmer? :)
     
  11. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nee niet echt... we zijn allebei wel wat meer geprikkeld. Maar we vinden elkaar nog steeds lief.
    Maar wij zijn na 1,5 jaar ook even soort van uit elkaar geweest. Nu alweer 3,5 jaar samen ❤️ Tijd gaat best snel eigenlijk.

    Haha... ik zei hem laatst ik kom binnenkort wel bij jou wonen... haha je moest zn gezicht zien :D
     
  12. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Hahahha. Was dat een: je maakt een grapje zeker-gezicht?

    Wij hadden vandaag echt even een fijne dag. En die hadden we ook wel ff nodig denk ik. Het word zoveel sneller een sleur omdat je veel minder kan.
    Zou zo graag met hem gaan eten ergens of naar de bioscoop, of iets..
    Maarja. Is ff niet zo.
    Hier ook alweer een half jaar 'officieel'. Gaat zo snel idd
     
    Spoetnik en Huismuisie vinden dit leuk.
  13. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Haha ja zoiets. Was wel lief ❤️

    zo ja, de tijd vliegt inderdaad!
     
  14. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.691
    1.885
    113
    Hoe is het met iedereen?
    @Lill succes met je nieuwe baan. Wat ga je voor werk doen
    Hier gaat het wel redelijk. Af en toe een minder moment, maar over het algemeen heb ik er vrede mee. Eindelijk een moment kunnen plannen wanneer ik mijn spullen ga halen. Dan is het echt afgerond
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  15. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Ik ga werken bij een dierenartsenpraktijk :) vandaag de 1e dag en was echt super.

    Ben echt nog steeds verbaasd over die kerel hoor @cosdy
     
    pardoes, hummeltje5 en Zoe123 vinden dit leuk.
  16. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.691
    1.885
    113
    @Lill , fijn dat je het zo naar je zin hebt daar. Lijkt me ook mooi werk.
    Over mijn ex... hij zit niet goed in zijn vel, heeft amper energie. Dit kan komen doordat je niet fijn in de relatie zit en dan is het triest maar dan is uit elkaar gaan de beste optie. Of heeft door andere factoren deze klachten, waardoor hij niet meer in staat is om moeite te doen voor een partner.
    Maar in beide gevallen speelt er een groot stuk externe factor mee.
    Dat onverschillige en lamlendige is er gaandeweg steeds meer ingeslopen totdat het echt een belemmering werd.
    Ik merk nu hoeveel energie het vechten mij heeft gekost. Accepteer nu zijn laksheid in afspraken maken en laat het langs me heen glijden
    Hoe verdrietig het ook is.... het is goed zo. Hij is niet meer de man waarop ik verliefd werd en met wie ik een toekomst zag. Hij is een mindere versie van zichzelf geworden, en die vind ik niet meer zo leuk.
     
  17. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Nee dat kan ik me wel indenken ja. Ik heb soms al moeite met dat het mijn vriend zoveel moeite kan kosten om iets af te spreken en hij doet er moeite voor. Laat staan iemand die t gewoon niets meer uitmaakt.
    Het is knap dat je voor jezelf hebt gekozen, maar het had hem gesierd als ie dit op zn minst netjes had kunnen afronden
     
  18. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.691
    1.885
    113
    Ik ben wel benieuwd hoe het zaterdag gaat als ik mijn spullen ga ophalen. Denk dat ik het dan toch nog wel even lastig heb.
     
  19. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Klinkt inderdaad alsof hij misschien overspannen/depressief is. Maar dat is dan wel iets wat je moet kunnen en willen handelen. En vooral hoe hij er zelf mee omgaat richting jou.

    Ik denk dat onze relatie er ook op zou stranden hoor als ik hetgeen zou eisen wat ik het liefst zou willen in de mate van elkaar zien.

    Vriend heeft hier nog nooit geslapen bijvoorbeel. En ik ga eigenlijk altijd naar hem en regel oppas. Toch 100 km op een avond rijden of de oppas laten slapen.
    Daar tegenover staat dat ik even uit mn eigen bubbel ben en kan ontspannen. Hij heeft ook altijd lekker gekookt of laat een super sjiek restaurant bezorgen.
    Maar zou hij ook niet meer laten zien dat hij mij waardeert en me leuk vindt of me links laat liggen, dan zou dat voor mij ook een breekpunt worden. Snap je dus echt goed dat je dit niet leuk vindt.
     
  20. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Snap ik. Is toch ook allemaal niet niks. En hij heeft je echt laten bungelen. Dat doe je gewoon niet als volwassen vent.
     

Deel Deze Pagina