Nee heb hem gezegd dat ik duidelijkere afspraken wil. Maar je kan gewoon niet op hem bouwen helaas en ik wil de kinderen hun vader niet ontzeggen.
Dat is ook zo, ik ben meer waard dan dat. Maar ben het daten zó zat. Steeds als ik een leuke man tegenkom bijkt hij onbereikbaar, bezet, of gewoonweg een eikel. Als een man na een date gewoon zegt geen interesse te hebben vind ik dat prima. Maar houd me niet aan het lijntje. Snap nog steeds niet waarom mensen dat doen.
Wat een lastige situatie zit je in strandbal . Doordat er geen scheiding is staat je leven eigenlijk on hold. En zijn er ook geen duidelijke afspraken gemaakt. Snap dat je dan nog niet aan daten toe bent. Ik ben na mijn scheiding echt vijf jaar alleen gebleven .Had alle tijd en energie nodig om te herstellen van het toxische huwelijk.
Ja dat gevoel ken ik ergens wel een beetje. De reden waarom het ook bij mij vaak niet tot date twee kwam. Want was date twee enigszins lastig te plannen. Of kwam er gedoe was ik er echt heel snel klaar mee. De enige manier waardoor ik dit probleem heb kunnen tackelen is het initiatief tot een date de eerste 3/4 dates compleet in de handen van de man te leggen. En ik wachtte af. Was de leukste versie van mijzelf op een date en liet duidelijk merken dat ik het naar mijn zin had gehad maar erna lag de bal weer bij hem. Degene waarbij ik dit heb volgehouden zo is mijn vriend geworden. Maar ook gewoon omdat ik vanaf het begin al gelijk voelde dit is een redelijk man. Hij is leuk en het is geen lul die me ineens laat hangen. Dat gevoel van rust en vertrouwen was heel gek.
Ben een stille meelezen in dit topic maar wil toch even aanhaken op jouw ervaring met je date.. Ik heb ook verschillende dates gehad. En mijn ervaring/gevoel bij deze man is dat hij heel graag wilt, maar tegen zichzelf aanloopt en twijfelt/angstig is. Dan krijg je het push and pull effect. Hij wil wel, maar komt het te dichtbij dan toch liever afzeggen. Hij weet niet wat hij wil, en dan zeg ik: run! Wss gaat dit je heel veel energie kosten, teleurstelling etc. Wat @Huismuisie ook zegt: in het begin juist horen dingen in een flow te gaan, als vanzelf. Tuurlijk kan het soms moeilijk zijn om af te spreken, maar dit klinkt allemaal net wat te toevallig. Denk dus niet zozeer dat hij liegt, maar echt tegen de lamp aan loopt met zichzelf door onzekerheid of twijfel oid. Zou voor mij reden zijn om af te haken. Heb dit ook vaak meegemaakt en als ik daar nu aan terugdenk denk ik: ohh waar was ik mee bezig ik had een bord voor mijn kop. Want echt: het kan anders. Deze man blijft mysterieus en onbereikbaar, sexy ergens maar echt brand je vingers er niet aan. Tot die tijd geniet hij van jou aandacht via de app! En de gedachte dat het gaat veranderen is illusie.
Ja zo sta ik er ook in A zijn vader en ik zijn natuurlijk nooit samen geweest. Dus A. Zal straks ook niet anders weten. Of zn vader er net zo mee om zal gaan als ik doe twijfel ik helaas over, maar das nogal offtopic
@Evanesco ik snap zo goed wat je zegt met het daten zo zat zijn. Dat heb/ had ik ook. Ik denk dat je er goed aan doet die afstand nu te nemen. Ik ben ook van mening dat deze man het even niet weet. Wel vervelend voor jou op die manier. Allemaal: ik ben ook heel boos op ex. Vooral omdat tot een week of 4 geleden er niets aan de hand was. We communiceerden gewoon, niets geen gedoe. En nu hoor ik niets. Er is geen gesprek mogelijk en kreeg ik op een vraag antwoord via zijn vriendin dat ik, nu ik toch wist dat hij werk had, hem niet meer lastig kon vallen. Ronduit belachelijk, want het ouderschapsplan moet aangepast worden. Etc. Daarnaast maak ik me niet alleen zorgen om het effect dat het heeft op dochter, maar ook op mij en in dit geval, op mijn relatie. Wanneer moet ik hem zien? 2 avondjes per maand? En tja, ik zal uiteindelijk bij een advocaat komen en dat wil ik niet. Maar ondertussen doet ex wel lekker zijn ding. Inderdaad... wat een lul.
Ik reageer hier misschien wat heftig op omdat ik de situatie herken. Ik wringde mezelf ook in allerlei bochten om alles maar te regelen en meneer had zijn vrijheid terug. Snap dat je de kinderen hun vader niet wil ontnemen maar je moet echt duidelijke afspraken maken houd papa zich daar niet aan dan is dat zijn keuze. En niet die van jou of van je kinderen. He needs to gro up!!!
Breezer, ik snap wat je zegt. Er zijn veel mensen die tegen mij ook zeggen dat ik er " werk" van moet maken. Dat zolang het oude plan niet is gewijzigd, dat gewoon leidend is. Snap ik. Maar wat moet je dan precies doen? Eisen dat hij ( in mijn geval) ontslag neemt en de regeling na blijft komen? Dochter op straat zetten terwijl je weet dat hij er toch niet is? Tegen willens en wetens in? Wat kun je als iemand niet komt opdagen?
Dat gevoel van rust en vertrouwen vind ik zo herkenbaar! Ik zei laatst nog tegen mijn vriend dat ik eigenlijk nooit precies wist waar ik naar op zoek was, totdat ik hem ontmoette. Inderdaad die rust. En het diepe gevoel vanbinnen dat het gewoon klopt. Doordat je allebei wel al een verleden hebt is het ook extra bijzonder om zoiets mee te maken .En we realiseren ons allebei hoe kostbaar het is wat we nu hebben
Ik snap wat je zegt. Ik vind het zelf ook niet leuk. Hij heeft alle vrijheid en ik zit 24/7 met de kinderen. Maar bij hem veranderd alles per uur. Gister nog in hetzelfde gesprek ging het van ja ze kunnen komen tot we zien het morgen wel. En ik wil er niet teveel op in gaan omdat ik de scheiding zo goed mogelijk wil laten verlopen zonder dat hij weer reden ziet om er tegen in te gaan. Volgende week beginnen we met de gesprekken en ik hoop dat we dan wel gewoon duidelijke afspraken kunnen maken.
Ik snap het wel, maar je mag best een beetje voor jezelf opkomen. Dat heb ik niet gedaan en tot de dag van vandaag nog spijt van. Ik deed ook alles vanuit de lieve goede vrede. Maar als ze een rede zoeken vinden ze die toch altijd wel.
Oh echt? Ik ken jouw historie verder niet hier op het forum maar hier waren we uit elkaar zodra ik zwanger bleek. Want ex had der geen zin an... Maar hij mag wel naar zn vader toe zonder dat jij erbij bent? Dat hebben we hier niet eens.
Het is absoluut kut maar over je relatie moet je je geen zorgen maken als het goed zit tussen jullie. Dan regel je oppas in de avond en ga je lekker naar hem of laat je de kinderen ergens logeren. En wie weet komt hij wat vaker jouw kant op als de kinderen op bed liggen. Ik zou hier wel zo snel mogelijk werk van maken. En niet het zal uiteindelijk wel bij een advocaat komen. Maandag je/een advocaat bellen en de zaken gaan regelen. Dan weet ook sneller waar je aan toe bent.
Wat een zak zeg! Heeft ie die vriendin al lang? Heb je het idee dat zij een factor is? Is anders eventueel met haar wel een gesprek.mogelijk?
Zo ging het ook. De eerste 3 ontmoetingen kwamen vanuit hem. Daarna nog veel contact gehad. Hij zei/zegt via de app ook steeds hoe leuk ik ben en hij me graag wil zien. Gister via WhatsApp nog een berichtje ingesproken dat hij baalt van de situatie en het na Parijs allemaal anders gaat doen. Maar het ook wel snapt als ik nu afhaak, al hoopt hij van niet. Wrs is het wat veel allemaal, vader van vriend overleden, kat ziek, familieweekend, maandag naar Parijs, tussendoor nog werken. Maar zeg dat dan gewoon. Ik heb hem gisteravond even genegeerd. De afspraak staat dat hij me belt dit weekend. Vanmorgen heb ik hem een app gestuurd iets in de trant van: veel plezier bij je familie dit weekend, ik hoor het wel als je tijd hebt om te bellen. Verwacht dan natuurlijk wel een concrete afspraak voor een date . Fijn weekend! Daarna niet meer op hem gereageerd. Maar merk wel dat ik er klaar mee ben. Thanx voor jullie support meiden!
Ik snap je echt helemaal. Het zal vast even te veel zijn. Maar had hij gezegd ik vind je echt heel leuk en wil graag met je verder daten maar de komende 2 weken lukt het gewoon echt even niet en ben ik ook niet de gezelligste was het heel anders geweest dan dat gedraai wat hij nu doet.
Dat is ook zo. Mijn ervaring is wel dat mannen niet zo goed zijn in duidelijke communicatie. Maar ik ga er maar vanuit dat ik niks meer van hem ga horen. His loss
Je gaat echt nog wel wat horen hoor maak daar maar geen zorgen om. Het zal misschien niet volgende week zijn maar wel erna. Je moet je afvragen of jij dit wil. En verder helemaal gelijk. Mannen zijn wat communicatie betreft niet altijd even handig. Wil niet zeggen dat jij je als deurmat hoeft te laten behandelen.