Ik denk ook wel dat hij nog contact opneemt hoor. Maar wil je wat met iemand die er steeds naar lijkt voor te sorteren dat jij afhaakt? Klinkt voor mij als iemand die zich niet 100% kan geven...En de verantwoordelijkheid daarvoor bij jou wil leggen. Maar dat is ook gekleurd door mijn ervaring uit het verleden .
Ik verwacht eigenlijk meer dat hij inmiddels met iemand anders aan het appen is en zijn interesse nu daar ligt. Prima. Zo gaat dat soms. Maar zeg dat dan gewoon. Zo veel simpeler en minder pijnlijk.
Berichtjes worden minder lief, appt minder vaak. En iedere keer als ik hem een appje wil sturen is hij al online. Maar het is goed zo. Graag of niet. Dit voelt niet goed en ik wordt er zelf niet leuker op zo.
Lullig zeg. Wel een duidelijk signaal en herkenbaar ook. Je zou toch haadt een nepprofiel aanmaken om te zien of hij reageert en tetloops eens vragen of hij al " leuke contacten" heeft opgedaan. Inderdaad: wees gewoon eerlijk. Familiewerkend parijs..wie past er op het gewonde kitten?
Als het niet goed meer voelt is de basis weg. Dan kun je inderdaad beter voor jezelf kiezen. Alleen jammer dat het op zo'n manier gaat
Haha een nieuw profiel aanmaken zou kunnen ja. Maar dat gaat wel heel ver. Beetje stalkerig hé Hoe hij dat met zijn kittens doet als hij met vakantie is, geen idee. Heb ik hem ook niet gevraagd. Weet wel dat hij een grote sociale kring heeft. Saar is altijd wel iemand voor te vinden.
Wat jammer dat het zo gaat. Dan had hij inderdaad beter eerlijk kunnen zijn. Ik had me gister aangemeld. Maar als je geen member bent kan je er vrij weinig mee.. volgens de app had ik 99+ likes maar twijfel of dat kan kloppen binnen een half uur. Zou dat niet gewoon zijn om je een abbo aan te smeren? Ik heb het na een half uur weer verwijderd. Doordat ik nog niet officieel gescheiden ben voelt het niet goed. Ik voel me nog niet vrij genoeg (klinkt ook lekker vaag ).
Ik heb het net samen met een vriendin toch gedaan Niet dat ik nog iets van hem verwacht hoor. Maar vind het wel grappig.
Ik ben ook geen betaald lid hoor. Maar kan toch wel veel. Die 99 is een standaard getal. Dat staat er altijd. Een lokkertje denk ik idd. Als het niet goed voelt moet je het niet doen. Kan altijd nog.
Ja is het ook. Maar ik ben nu al een half jaar alleen en ik merk toch dat ik wel behoefte begin te krijgen aan een leuke man. Ik voel me toch best eenzaam. En met kinderen kom ik ook niet echt op plekken om een leuke vent aan de haak te slaan. Maar ja alles op z’n tijd.
Oo ben benieuwd haha. Het klinkt wel allemaal alsof hij het wil laten dood bloeien. Anders zou die niet zeggen dat hij het begrijpt als je ermee wil stoppen.
Ja dat wel. Ik laat het er tot morgen op staan en dan haal ik het er weer af. Anders blijf ik met hem bezig, nergens goed voor.
Goed plan. Je kunt je energie beter bewaren voor dingen die je wel blij maken . Als hij echt 100% voor jou had willen gaan dan had je nu deze twijfels niet gehad