Tinder ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lill, 5 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.692
    1.885
    113
    Gewoon relaxed naar de afspraak gaan morgen . Je vind hem blijkbaar leuk genoeg om te ontmoeten. Dan ga je vast een gezellige avond hebben . En lekker eten.
     
    DQueen en Huismuisie vinden dit leuk.
  2. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.171
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Whahaha zo zat had ik al gegeten toen ik
    Met vriend voor het eerst op date ging.
    We zouden een drankje gaan drinken :roflmao:
    Hoppa 5 gangen diner. Geen idee hoe ik het nog wegkreeg... haha hij weet tot op de dag van vandaag niet dat ik al gegeten had.
     
    Peentje83, Lill, NiVa0230 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.171
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik at en dronk nooit meer dan dat ik kon/wilde betalen. Maar eigenlijk stonden de mannen er altijd op dat zij betaalde. Zelfs als ik heel duidelijk aangaf ook prima zelf te kunnen betalen.
     
    Lill en DQueen vinden dit leuk.
  4. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    ook dat lijkt me ongemakkelijk van te voren zoiets aan te kaarten.
     
    Huismuisie en Strandbal vinden dit leuk.
  5. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Gewoon eerlijk zijn als het niets is en zeggen ik sla het desert over, voel de klik niet en laat het hierbij!
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  6. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Ik heb totaal geen ervaring maar vind dit gewoon een heel leuk topic.
    Uit nieuwsgierigheid, hoe staan jullie erin als een 1e date bijv. de rekening gaat uitpluizen tot op het drankje wie wat moet betalen? Volgt er dan een 2e date? Zou voor mij een no go zijn! Splitten als je elkaar niet kent kan ik me in vinden dan zou zo een man bij elke eerste date namelijk de sjaak zijn maar dan wel 50/50...
     
  7. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Als een date echt uit gaat rekenen hoeveel je moet betalen ben ik wel klaar ja. Ontzettend gierig komt dat over.

    Ik heb laatst een date gehad met een man. Hij betaalde aan de kassa 26.70.

    Bij naar buiten lopen gaf ik aan dat hij maar een tikkie moet sturen als hij dat wil. (met de gedachte dat hij dat niet zou doen voor die paar euro)

    Kreeg ik de volgende dag idd een tikkie waarbij ik het bedrag zelf in mocht vullen. Want, schreef hij er bij, ik moest zelf maar even kijken hoeveel het zou zijn omdat mijn cappuccino duurder was dan zijn gewone koffie.

    Ik heb hem de volledige 26.70 betaald, hier had ik geen zin in. Met het idee dat hij de hint wel zou snappen.

    Toen hij me later nog een bedankje stuurde omdat ik hem dus getrakteerd had heb ik gezegd klaar te zijn.
     
    Huismuisie, Tuttebelleke, Lill en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Dat doe ik ook niet hoor
     
    DQueen vindt dit leuk.
  9. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.474
    113
    Hele grote afknapper:roflmao:! Vreselijk. Een man hoeft echt niet altijd de eerste date te betalen, maar als je dan gaat splitten wel 50/50 zoals je zegt.
     
    Huismuisie, Evanesco en DQueen vinden dit leuk.
  10. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.474
    113
    Nee:eek: gewoon niet:eek:. Wauw.
     
    Evanesco en DQueen vinden dit leuk.
  11. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    oh my, ik ga dit topic steeds leuker vinden! Sorry! Twijfel ook of ik me in de tinder scene ga aanmelden al is het puur voor dit soort verhalen voor mijn kleinkinderen ooit :roflmao:
     
    Philou, bozoe, Huismuisie en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.692
    1.885
    113
    Valt wel mee hoor . Doe ik ook alleen met eet afspraak. Ik stuur altijd het voorstel om de rekening te delen. Zodat de man weet dat ik er niet automatisch van uit ga dat hij alles betaald. Reactie is meestal dat ze het fijn vinden dat ik er zo over denk maar dat ik uitgenodigd word. En dan is het gewoon duidelijk. Geen ongemakkelijk gedoe op de date zelf. Bij alleen wat drinken doe ik dat dus niet van te voren bespreken
     
    LizMe, Philou, DQueen en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.759
    6.568
    113
    Vrouw
    #653 Lill, 19 aug 2019
    Laatst bewerkt: 19 aug 2019
    Whahaha das naar hoor :roflmao:
    Ik vind t echt niet erg om mijn eigen deel te betalen maar bespreek dat dan wel ff op t moment van afrekenen of daarna
     
    cosdy vindt dit leuk.
  14. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.759
    6.568
    113
    Vrouw
    Uhm dat ligt er een beetje aan. Als je een beetje gelijkwaardig eet/drinkt.. ja prima.
    Maar als ik een snitzel met patat neem en hij een dure biefstuk. En daarnaast drink ik fris en hij whiskey (bijvoorbeeld dan he) en je gaat dan splitten, zit ik dus zijn eten er bij te betalen.
    Dat hoeft voor mij dan ook weer niet.
    Maar onder normale omstandigheden ben ik ook niet voor uitpluizen
     
  15. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.759
    6.568
    113
    Vrouw
    Omg. Nee joh.. :eek:
    En hij had 'geen idee waarom' zeker? :roflmao:
     
    Evanesco en DQueen vinden dit leuk.
  16. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.759
    6.568
    113
    Vrouw
    Hey, hey, en wij dan? ;) :p

    Ik zeg doen
     
    DQueen en cosdy vinden dit leuk.
  17. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.170
    4.233
    113
    Vrouw
    Wauw bijna hetzelfde dus!
    Het was mijn 2e date. Lekker gegeten, al keek hij me wel een beetje naar aan toen ik m'n 4e drankje bestelde (het was zout, ik had me toch een dorst!).
    En we liepen naar de kassa, hij betalen. Dus ik zei gekscherend stuur me maar een tikkie hoor.
    Nou die kwam dus ook!!
    Het viel me mee dat ik niet meer hoefde te betalen dan de helft. Ik had tenslotte 4 drankjes en hij maar 2 :oops:
     
    Philou, cosdy en Evanesco vinden dit leuk.
  18. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113

    Ik zou zelf het liefst splitten denk ik. Ik vind namelijk niet dat de man automatisch maar moet betalen. Als zo’n man echt alles tot op de cent wil uitrekenen knap ik wel af. Je bent toch al uit eten, en om dan moeilijk te doen omdat de ander €5 minder of meer heeft gegeten vind ik raar.
     
    Evanesco, Lisa2 en DQueen vinden dit leuk.
  19. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Had je andersom als jij de dure eter en drinker was ook niet raar opgekeken als de man tot op het gerecht en drankje was gaan splitten? En ook nooit bang geweest dat dat een reden zou zijn voor geen vervolg date? Lees namelijk al een aantal vrouwen die daardoor geen vervolgdate willen, zou voor mannen ook kunnen gelden natuurlijk!
     
    Evanesco vindt dit leuk.
  20. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.759
    6.568
    113
    Vrouw
    Nee niet per se. Als ik idd veel duurder eet (zo ben ik niet, maar stel) en ik betaal meer dan vind ik dat prima.
    Kijk ik heb het hier ff niet over 5 euro ofzo. Maar als er echt een verschil van 20 euro in zou zitten, vind ik niet dat ik daar voor hem aan hoef mee te betalen.
    Maar goed, komt misschien ook wel omdat ik niet een enorm inkomen heb en daar de kleine en mezelf van moet onderhouden. Net als wat @Huismuisie geloof ik al benoemde, ik eet/drink gewoon niet meer dan ik bereid ben te betalen :) als hij wel lekker voluit wil gaan, prima. Dan neem ik aan dat zijn inkomen daar beter geschikt voor is dan het mijne ;)
    Een man hoeft voor mij de date echt niet te betalen, maar ik hoef ook niet voor hem te betalen. Misschien ben ik dan een zeikerd, maar dat zou voor mij dan weer een reden zijn om af te knappen.

    Edit: er zit voor mij ook wel een verschil tussen iemand die met een calculator tot op de cent gaat zitten uitrekenen hoe of wat, of iemand die zegt: oke je had 3x drinken a *bedrag* en eten van *bedrag* dus als je me *bedrag* (en dan dus niet op de cent nagerekend maar ongeveer) overmaakt dan is dat goed.
     
    Philou, Huismuisie, DQueen en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina