Tinder ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lill, 5 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.413
    5.508
    113
    Vrouw
    Wat een grappige mooie en bizarre verhalen!
    Hier loopt het helaas wat minder.
    Paar maanden op Tinder. 0,0 matches ondanks regelmatig naar rechts swipen.
    Dus van een contact is het nog niet gekomen, laat staan een date.

    Dus vorige week maar eens een Gold abonnement genomen, om wat meer inzicht te krijgen.
    Dan kan je zien wie je heeft geliked.
    Nou, ik krijg ze dus wel, af en toe, maar van types waar ik zelf niet op val.
    Type (en nu ga ik even generaliseren en hopelijk voelt niemand zich aangevallen)
    Hollandse hits, vrachtwagenchauffeur met dikke buik, type enorme nerd,
    gekleurde mannen met gladde verhaaltjes, en dan nog het rijtje mannen die al een relatie hebben maar graag een vrouw er bij willen.
    Dus ik snap het, dat ik nog nooit een match heb gehad. Ik val niet op knappe mannen maar
    wel op een type, en dat type valt niet op mij.
    Gisteren dan eindelijk (de eerste keer in 4 maanden) een like van een leuke man! Dus die ga ik maar terug
    liken. Ben benieuwd.
     
    conejita, Gewooniemand, fanona en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.739
    6.552
    113
    Vrouw
    Ja dat heb ik ook wel een beetje hoor ;) en ik ben idd verbaasd over de hoeveelheid 'open relaties'. Ik vraag me dan altijd af of zn vriendin dat ook weet ;)
     
  3. mamavanJorn

    mamavanJorn Actief lid

    27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    Nog nooit Tinder gehad, wel Badoo. Via daar 2 dates gehad, waarvan 1 een ramp was en de 2e is nu mijn man.
     
  4. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.589
    11.152
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oh dan is gold idd wel leuk. Lopen er geen leuke piloten rond die nog vrijgezel zijn?

    Wat versta jij trouwens onder super nerds? Want je hebt die tegenwoordig ook in een iets vlotter jasje.
    Mijn vriend bijvoorbeeld. En dat is echt een leuke grappige man. Absoluut niet wereldvreemd en iemand die zichzelf blijft ontwikkelen.

    Het is ook niet het type waar ik normaal op viel. Maar de mannen waar ik normaal wel op viel waren uiteindelijk niet echt relatiemateriaal. En de relatief korte relaties die ik heb gehad zijn allemaal in tranen geëindigd. Dit is wel een man waar ik me oud mee zie worden als het blijft gaan zoals het nu gaat. In september zijn we 2 jaar samen.
     
  5. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Pfff had het heel graag overgeslagen
     
  6. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.413
    5.508
    113
    Vrouw
    Ja de vrijgezellige piloten...
    Weet je, die kunnen vissen in een poel aan welwillende leuke mooie en jonge stewardessen en die gaan dus niet voor mij met mijn 46 jaar, 3 kinderen en toch graag -15 kilo er af. Dat zeg ik verder zonder ellende of zo,
    zo is het nu eenmaal.
    Wat betreft nerds, kijk, ik val vooral op mannen met humor. Laatst een superleuk man, helemaal niet knap en ook niet mijn type maar leuke ogen en zooo grappig. Top.
    Maar ja, dat kan je op Tinder niet zien, je gaat toch op uiterlijk af..
     
  7. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.589
    11.152
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Maar daar zat geen tweede date in?

    Misschien eens de likes die jij krijgt terug liken. En gewoon zien hoe die gesprekken lopen. Eerste date is toch volledig vrijblijvend snuffelen. En dan merk je wel of je samen kan lachen.

    Ach, goed excuus aan de lijn te gaan toch ;) ik was in mijn single tijd altijd veel gemotiveerder om af te vallen. ;)
     
    kly073 vindt dit leuk.
  8. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.413
    5.508
    113
    Vrouw
    Nee dat was een collega die getrouwd is..
    We zullen zien! Ik ben benieuwd
     
  9. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.739
    6.552
    113
    Vrouw
    Ach en een keer niet voor het type gaan waar je normaal op valt kan ook verkeerd uitpakken. Zo ben ik zwamger geraakt :roflmao:
     
    kly073 vindt dit leuk.
  10. Mijn online date komt uit het tijdperk van de tmf chat, nu al bijna 18 jaar mijn vriend/man!

    Het was de eerste date en gelijk bij elkaar gebleven!
     
    Sylva, Lilou, baby90 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.739
    6.552
    113
    Vrouw
    Wow. Tmf chat. Dat ken ik ook nog :roflmao:
     
    baby90 en einad vinden dit leuk.
  12. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.925
    666
    113
    Vrouw
    Haha misschien mijn ex (vader van mijn zoontje).. altijd vrijgezel zogenaamd. En een kind? Neuh, hij heeft geen kind. Vraag zijn familie maar :|
     
  13. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Haha zou ik dus ook wel eens willen. Tinderen om te kijken wat voor reacties ik krijg.
    Maar vind het gek, ik ben gewoon getrouwd en echt niet op zoek hahaha.
     
  14. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.589
    11.152
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Piloten zijn ook net mensen toch? In alle soorten en maten?
    Hoewel de enige piloot die ik ken het ook niet te hoog ophad met de huwelijkse trouw.
     
  15. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Daarom doe ik het dus ook niet. En straks kom je een bekende tegen en denkt die dat het huwelijk ofzo over is :p
     
  16. Novi

    Novi Niet meer actief

    Ik heb weleens met een vriendin meegekeken, maar ik snap echt niet dat het zo populair is. Het komt op mij over als een vleeskeuring en dan is het maar de vraag of iemand een realistische foto gebruikt van zichzelf. Maar goed ik date al 13 jaar niet meer dus mijn manier van een relatie vinden is natuurlijk heel ouderwets :D
     
  17. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.017
    2.374
    113
    Vrouw
    Hier kreeg ik van Tinderen kinderen :D


    Elkaar 5 jaar geleden via tinder ontmoet en vanaf dag 1 onafscheidelijk geweest. Inmiddels 2 prachtige zonen en een huwelijk rijker!
     
    Sylva, Gewooniemand, kly073 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.413
    5.508
    113
    Vrouw
    Hahaha een van de eerste mannen die ik zag (op Tinder) was er een die ik nog van de middelbare school kende en kort iets mee heb gehad.
    Ben ook al diverse collega’s tegen gekomen.
     
    Lill vindt dit leuk.
  19. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.413
    5.508
    113
    Vrouw
    #79 Zoe123, 7 jul 2019
    Laatst bewerkt: 7 jul 2019
    Het lijkt me leuk maar tot op heden heeft er zich nog nooit iemand gemeld.
    Die huwelijkse trouw....Ook daarvoor geld dat het net mensen zijn.
    De gelegenheid is er echter wat meer naar dus tja...prima als je vrijgezel bent natuurlijk
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  20. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.886
    16.242
    113
    Hahahaa:roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Evanesco vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina