Tinder ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lill, 5 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.690
    1.885
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

    Trouwens..... Ik zou net als jij ook mijn meetlint gepakt hebben om duidelijk te krijgen waar het nou exact over gaat
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  2. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.155
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik ben ik het wel echt helemaal mee eens. En het is ook wel essentieel dat je er hetzelfde instaat.
    Anders zal een van twee het idee hebben overal aan te moeten trekken.
     
  3. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.690
    1.885
    113
    Dat is gewoon de essentiƫle basis van een relatie .Een open communicatie waarbij ruimte is voor de zienswijze van allebei. Ik heb dit heel erg moeten leren na jaren van mijzelf wegstoppen in een ongelijke relatie met een narcist. Maar nu ik wel een gelijkwaardige relatie heb voelt dat zo als thuiskomen. En is het soms nog steeds wennen dat ik en mijn mening er wel toe doen.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  4. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.155
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja dat omschrijf je wel mooi. Ik ging ook altijd met de verkeerde mannen in zee. Leuk op papier maar verder dan dat waren het eikels.

    Nu is het zo fijn. Alleen al af en toe even een liefdevolle vinger die even langs je wang aait.
    Ik ken het niet uit vorige relaties.

    En ja die communicatie. Gewoon kunnen zeggen wat je wil en wat jou ook belangrijk is en een partner die rekening houdt met jouw wensen. Echt heel fijn :)
     
    cosdy vindt dit leuk.
  5. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.662
    1.830
    113
    Het prille van een relatie is leuk en tegelijkertijd mag het ook wel weer normaal gaan:rolleyes: Mijn date en ik zien elkaar ook " maar" twee keer per week en soms maar Ć©Ć©n keer. Als ik mijn dochter heb in het weekend, dan zien we elkaar niet. Toch hoop ik wel dat dit straks dus wel gaat gebeuren, want dan is er meer ruimte in het plannen. Ik ben me er ook bewust van dat het juist geen kwaad kan om het eerst eens zonder aan te kijken. Tijd voor elkaar, mij leren kennen als vrouw en niet steeds in de moederrol. In die zin is het voor mij wel goed zo. Beiden druk en tijd en ruimte nodig. Vorig weekend zijn we een nachtje weg geweest en dat was ook heel leuk. Kalm aan dus. We kennen elkaar straks 3 jaar, maar we zijn pas sinds juni " serieus" aan het daten. We weten al best wat van elkaar en ik merk dat ik dat ook wel prettig vind. Een week of zes terug was ik met mijn dochter een werkendje weg geweest en toen zijn we op de weg terug bij hem op de koffie geweest. Als vrienden. Een uurtje en weer gaan. Mijn dochter stelde veel vragen en wilde vooral weten of hij getrouwd was en kinderen had. Twee keer nee. Hmm.. hij was dus single.. ( single, ze noemde het single..10 jaar he:eek:). Ja dus. Nou wie weet kregen we wel verkering, dat zou leuk zijn. Ja joh..wie weet. Twee weken later verteld dat we elkaar lief vinden en toen riep ze ineens " niet hij..". Euh... en wat was dat laatst dan? Het waren vast de zenuwen. Later die week kwam hij eten en dat ging prima. We hadden wel bedacht dat hij niet zou blijvrn slapen, maar dochter vond dat niet erg. Hij is wel naar huis gegaan, want wat ik zei; kalm aan. We moeten allemaal wennen. En eigenlijk had het ook kunnen wachten, ware het niet dat haar vader vlak voor de vakantie de bezoekregeling even aanpaste van zo'n 12 nachten per maand naar nog maar twee nachten per maand. Ofwel: om de werk van zaterdag op zondag en evt. Misschien vanaf de vrijdag als het schema dat toe laat. Lekker dan. Arme grietje. Maar ook mijn vaste donderdag is dus weg en ja, dan denk je echt wel even na over " hoe leer ik hem nu beter kennen?". Waren rottige weken. Ik heb het opgelost: mijn ouders gebeld die sinds kort aan de zo goed als overkant wonen, langs gegaan en alles uitgelegd. Mijn dochter zal daar op de donderdag naartoe gaan en dan slapen. Ergens voelde ik me een slechte moeder, maar ik wil mezelf ook deze kans gunnen om deze man beter te leren kennen en dan niet direct in gezinsvorm zeg maar. Wat vinden jullie? Ik moet het mijn fochter nog zeggen dat het straks zo gaat en ik ga haar dan ook wel uitleggen waarom. Althans, dat het o.a. de reden is, maar ook omdat ik het nodig heb iets voor mezelf te doen en zo ook genoeg energie te hebben etc. Etc.
     
  6. bijnamoeder

    bijnamoeder Bekend lid

    26 mei 2013
    679
    472
    63
    Ik zou die reden van t leren kennen van de man voor je houden. Dan lijkt t alsof ze plaats moet maken voor hem. Wel dat je een avondje iets voor jezelf kunt doen, bv sporten, uitgaan, bios of wat dan ook.
     
  7. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.155
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik ben dit wel met je eens maar @justme1974 de meeste kinderen vinden het super leuk als ze bij opa en oma mogen logeren.

    Hier afgelopen jaar een week op vakantie geweest. Mijn zoon bleef in NL wil je een weekje bij opa en oma logeren lieverd? Jaaaaa...
    Draai het om. Doe het voor haar plezier.

    En dat jij ondertussen lekker gaat rollebollen met een man, een boek leest of gaat sporten boeit niet zo.
     
    Lill vindt dit leuk.
  8. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.752
    6.564
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je er goed over hebt nagedacht en met een oplossing bent gekomen die voor alle partijen goed is. Je moet ook aan jezelf denken en dat de vader ineens de boel omgooit hoef jij niet de dupe van te worden. Maakt je geen slechte moeder. Ik neem aan dat je dochter het ook gewoon leuk vind bij opa en oma
     
  9. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.662
    1.830
    113
    Daar hebben jullie wel gelijk in. Het hoeft niet als " hoofdreden". Al is het wel fijn dat ze weet dat mama iemand lief vindt enzo. Ze vindt het wel leuk hoor, bij opa en oma. Dat is echt het probleem niet. Ze wonen er nog maar pas en hebben nu een extra slaapkamer. Laatst kwam haar vader haar daar ophalen en toen vertelde ze trots dat dat haar kamertje werd. Het is meer mijn schuldgevoel, dat ik bang ben dat het lijkt alsof ik mijn kind ergens dump.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  10. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ik vertelde mijn vriend dat ik zo geniet van dit topic. Wij zijn al samen vanaf mijn 19e. Zegt 'ie anders maak je toch een account aan voor jezelf?

    Volgens mij wil hij van mij af:roflmao:
     
    Maja88, 1985Breezer, Huismuisie en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.752
    6.564
    113
    Vrouw
    Whahahaha kunnen jullie samen swipen :roflmao:
     
    bozoe vindt dit leuk.
  12. Juffrouwminoes

    Juffrouwminoes Fanatiek lid

    21 jan 2016
    1.265
    640
    113
    Serieus aan het na denken om weer Tinder te instaleren :o:
     
  13. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.752
    6.564
    113
    Vrouw
    Doen :D ik ben nu al benieuwd naar je verhalen :roflmao:
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  14. Juffrouwminoes

    Juffrouwminoes Fanatiek lid

    21 jan 2016
    1.265
    640
    113
    Hahaha ja alleen daarom al. Heb wel al paar keer Tinder gehad maar ook weer snel eraf gehaald :confused:
     
    Lill en Huismuisie vinden dit leuk.
  15. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.166
    4.232
    113
    Vrouw
    Ja maak ons blij :roflmao:
     
    Lill en Huismuisie vinden dit leuk.
  16. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.166
    4.232
    113
    Vrouw
    Ok ik heb morgen een date (als deze wel doorgaat :roflmao:).
    Ik heb hem niet op Tinder "ontmoet", maar via een datingsite.
    Hij woont alleen wel in het midden vh land, ik in het Noorden. We ontmoeten elkaar op de helft, gaan even een stuk wandelen en drinken ofzo
    Ben zo benieuwd, contact is echt heel leuk! Alleen te vaak meegemaakt dat het IRL dus dan tegenvalt.
    Please please please laat het klikken, laat er een vonkje overslaan en net zo leuk als op de app (en wederzijds natuurlijk). :oops:
     
    1985Breezer, Philou, Evanesco en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.690
    1.885
    113
    Ik hoop voor je dat het een leuke date wordt .Fijn contact is een goed eerste begin. Bij mijn laatste date via een datingsite hadden we ook zo'n goed contact vooraf. Op maandag beginnen met chatten. Die zaterdag afgesproken. En omdat ons contact al zo goed was heb ik voor de zekerheid mijn toilettas achter in de auto gedaan..... just in case.:oops:
    En inderdaad gebruikt. Inmiddels bijna 5 maanden samen
     
    Spoetnik, Philou, Juffrouwminoes en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.752
    6.564
    113
    Vrouw
    Oeeeeeeeh een beetje actie in de tent. Wat leuk :D
    Hopelijk klikt het net zo als via de app :)
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  19. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.155
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja hier zelfde verhaal. Ook op de app heel leuk contact vooraf. Zat het van de week nog eens door te lezen omdat ik altijd vergeet of wij nou op 6 of 7 september onze eerste date hadden :)

    Blijft toch leuk die WhatsApp gesprekken te bewaren. De moderne liefdesbrieven haha. :oops:
     
    Lill en cosdy vinden dit leuk.
  20. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.155
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Joepie wat leuk! Heel veel plezier alvast.
     

Deel Deze Pagina