Ben eigenlijk wel erg benieuwd hoe de date was? En of @Evanesco nog wat gehoord van die man die zo wazig deed haar wel leuk vond maar geen tijd had
Op zijn appje dat hij mijn reactie lief vond heb ik niet meer gereageerd. Hij is over 1.5wk jarig. Misschien dat ik 'm dan heel kort een berichtje stuur.
Ooh dat zou ik ook niet doen, als hij echt wat voelde vond dan had hij ondertussen al wel weer een berichtje gestuurd. Denk dat het goed is afstand te houden voor nu, zeg ik dapper. Maar als je zelf in die situatie zit is het vaak een stuk lastiger
Ik weet dat jullie gelijk hebben. En waarschijnlijk zou ik het hetzelfde advies aan iemand anders geven. Ik begrijp het gewoon niet. Hoe kunnen kerels (blijkbaar) gewoon maar wat zeggen?! Op vrijdag zegt hij niet met andere te daten omdat hij mij echt leuk vindt en wil weten waar ons contact heen gaat. En de dag er na zegt hij ineens geen tijd te hebben en wel contact op neemt als het weer rustiger is. Ik volg het allemaal niet meer. Ik ben denk ik gewoon te gevoelig en naïef
Hoe zeggen ze dat ook alweer, hoogwatervrees? Kun je niks aan doen, gewoon laten varen en weten dat er iets veel beters op je pad komt.
Mijn indruk, wat ik in elk geval met jou stukjes kreeg, is det jullie teveel druk hebben gelegd op wat het misschien kon worden ipv genieten van de leuk momenten. Dat kan hem benauwd hebben, gezien de problemen die hij op dit moment verder had. Dat gezegd hebbende. Met een man waar het echt mee klikt zal je hier niet tegenaan lopen. Genieten van het daten en niet te hogen verwachtingen hebben de eerste 2/3 maanden is echt wel een verademing. Hem een apje sturen kan, maar of je het moet willen is een tweede.
Nou dames ik ben weer thuis. Het was erg gezellig (en heeeett, man!!) En we hebben lekker gekletst, gewandeld en war gedronken. Denk dat we wel 3 uren hebben gepraat, hield nooit weer op. En op't einde zoende hij me hij zoent wel lekker haha. Alleen nu het volgende: - Ik ben dus eigenlijk nog nooit verliefd geweest in m'n leven. Niet in de zin van oh ik moet de hele dag aan hem denken, vlinders in de buik, niet meer kunnen eten enz. Ik vind mannen altijd aardig , kan lekker met ze kletsen en ik heb het ook echt leuk met ze. Op de een of andere manier komt er niks meer of blok ik alle andere gevoelens. Ik weet niet hoe ik dit kan veranderen, wil zo graag ook hoteldebotel op iemand zijn/worden - en nog een dingetje. Ik app ondertussen nog met een andere man. Woont dichtbij en wil ook wat met me drinken. Is dat dan nu eerlijk dat ik dat nog ga doen of kan dat echt niet?
Dat zou heel goed kunnen inderdaad. We waren wat enthousiast waardoor het te snel ging. Snap alleen niet zo goed dat hij dat dan niet gewoon zegt. Dat het gevoel erbij weg is (of er niet is geweest) of dat hij het gewoon niet ziet zitten. Ipv het zo vaag te houden. Maar goed, het zij zo. Niks meer aan te doen.
Wat leuk dat je het zo gezellig gehad hebt! Dat gevoel van niet verliefd worden veranderd wel als je de juiste tegenkomt. Ik had dat gevoel ook nooit gehad en dacht niet dat ooit te krijgen. Maar ook bij mij is dat veranderd. Daten met nóg iemand zou ik zelf niet doen. Het kan, je hebt geen verplichten naar de eerste date. Maar ik zou het zelf niet leuk vinden als mijn date dat zou doen. Als ik niet leuk genoeg ben dan hoor ik liever gewoon.
Oh wat leuk @bijnamama1988 . Geef jezelf gewoon de kans om verliefd te worden dat kan best even duren hoor. Hier duurde het ook zeker een maand of vier voor ik ineens hotel de botel was. En heel gek, dat gevoel is niet meer weg gegaan. Terwijl de mannen waar ik vanaf seconde een verliefd op was dat ebde redelijk snel weg. Of het waren gewoon niet de leukste mannen. Wat betreft die ander volg je gevoel. Ik had ondanks dat die verliefdheid lang op zich liet wachten wel gelijk het gevoel ban wauw, dit is een leuke man en dit kan echt nog wel eens interessant worden. Dus heb toen een andere date afgezegd. Grappig genoeg had vriend dat ook gedaan, of nu ja een date met iemand anders niet door laten gaan. En we hebben het pas na maaanden eens een keer gezegd. Maar jij hebt wel wat twijfels, zou dus wel even een drankje gaan doen. Soms is een keus hebben goed. Hoeven ze niet van elkaar te weten
Ja ach misschien wist hij het zelf ook allemaal niet zo? Zou kunnen toch? Het heeft ook weinig zin je er heel erg druk over te maken. Pas als je merkt dat het met meer dates zou zou eindigen zou ik er meer achter zoeken. T was voor nu niet ment to be.
*knuffel* Ik vrees dat je hier nooit een antwoord op zult krijgen. Het kan van alles zijn. En daar kun je over blijven nadenken maar de enige die daar last van heeft en die het energie kost ben je zelf. Ik heb makkelijk lullen, dat weet ik.
Zolang je niks hebt afgesproken met die 1e man in de zin van exclusief zijn en gezien jullie pas 1 date hebben gehad zou ik die date nog gewoon doen als dat is wat je wil Wel fijn dat jullie een leuke date hebben gehad. Wat je zegt herken ik overigens wel hoor. Ik ben ook niet echt snel hoteldebotel. Hoe je dat kunt veranderen.. pff.. ik vrees sat ik daar geen antwoord op heb het tijd geven om het te worden denk ik. Ik heb wel eens gehad dat ik naar mn idee niet hoteldebotel verliefd was. Maar als ik dan dacht aan diegene met een ander, dan was dat ook niet wat ik wilde.