Nee had ik in het begin ook. Dan onthoud je nog de echt leuken en hoop je dat ze jou ook swipen. Dat verdwijnt ook
Hahaha. Ja straks ziet diegene dat ik hem heb geliked en dan vind ‘ie mij 10x niks ofzo. Ik vind het toch best een drempel...
Iemand liken is heel laagdrempelig. Als ie je niks vind swiped ie jou niet. Zo simpel is het. Je hebt ook mannen die alles liken en dan pas selecteren. Plat gezegd. Een like zegt nog niks
Is het ook! Vreselijk... Nu heb ik nog maar 1 x een match gehad maar ook dat moment vond ik best wel scary hahahahaha Maar ja, als je niets doet dan gebeurd er ook niets...
Alle begin is moeilijk/ spannend. wat is het ergste dat kan gebeuren? Dat iemand iets stoms zegt. Dat moet je allemaal gelijk vergeten zodra je het hoort. Dat is focussen op de leuke dingen en je niet laten ontmoedigen door tegenslagen. Dan vind je echt wel een leuke man @Zoe123 hoe gaat het met de achterhoek mannen?
Hahaha die heb ik op hun crossmotor achter gelaten! (vreselijk generaliserend wat erg..) Gisteravond thuis gekomen. Ik weet niet zo goed of ik nou nog wel door moet gaan met Tinder. Ik heb er mijn appjes naar een vriendinnetje nog eens op na gelezen maar ik zit dus al sinds vorig jaar september op Tinder. Toen een paar maanden er uit, en daarna weer er op gezet. Met als resultaat dus 1 match. Waar je eigenlijk het leuk en spannend zou moeten vinden, dit hele gebeuren, weet ik al (als ik een like krijg) hoe en wat. Het begint echt voorspelbaar te worden. Die “ene” die er tussen zou moeten zitten... Ik snap dat 100 matches te veel gevraagd. Maar na bijna een jaar had ik toch op meer gehoopt.
Nee, ik heb dat ook wel gehad. Maar ja wat kan er gebeuren als je naar rechts swiped, behalve dat je wellicht een leuke match hebt. Wat ik ook wel eens heb, dan zie ik een hele knappe man en denk ik bij mezelf, ach, die is veel te knap voor mij en dan swipe ik naar links . Ook dat ben ik me nu aan 't afleren haha.
Ik keek ook wel naar het verhaaltje wat ze erbij zetten. En als het werkelijk 'out of your league' is dan wordt het geen match.....
Ik dacht ook na een paar dates wat moet zo’n leuke man met mij. En vriend dacht oh die zou ik in de kroeg nooit aan durven te spreken. Looks, opleiding, hobby's en een baan. Zo’n beetje alles wat je weet op tinder van iemand zeggen in essentie niks over iemand.
1 match in een jaar? Wat voor foto heb je er op dan? Gewoon van jezelf of een plaatje ofzo? (Sommige hebben dat, een plaatje. Dan snap ik dat je geen likes krijgt).