Tinder ervaringen

Discussion in 'De lounge' started by Lill, Jul 5, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113

Ja ik snap dat het dan niet meer zo leuk is. Probeer je ook gewone datingsites? Of anders een keer voor de grap iedereen naar rechts swipen om te kijken of je dan meer matches hebt?

2. DQueen

DQueen Niet meer actief

Ik ben niet bekend met tinder (lees alleen mee om jullie heerlijke verhalen) maar hoe zit dat, als jij niet liked zie je dan ook niet wie jou liked? Zie je alleen de mensen die jij zelf liked en jou ook geliked hebben?

Lill likes this.
  3. DQueen

DQueen Niet meer actief

niet doen dames!!!

Lill likes this.
  4. tantetoos

tantetoos Bekend lid

Nov 17, 2010
    619
    530
    93
    Nee je kunt niet zien wie je geliked heeft. Tenminste, niet als je geen betalend account hebt, misschien kun je wel zien van wie je like krijgt bij een betalend account...

5. tantetoos

tantetoos Bekend lid

Nov 17, 2010
    619
    530
    93
    Ik swipe te knappe jongens zeker niet naar links! Maar ik vraag dan wel altijd om extra foto’s om zeker te weten dat ze niet nep zijn :roflmao:

Ben nu in gesprek met een leuke man, dus misschien komt er binnenkort een eerste date aan, altijd leuk om daarover in dit topic te zenuwen haha

marloes80, Philou, Spoetnik and 2 others like this.
  6. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

Jan 21, 2016
    1,417
    773
    113
    Tinder maar weer verwijdert... zucht...

7. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Normaal kan je het niet zien. Er is wel een trucje voor.

Stel ik heb de hele dag in amsterdam gelopen en ga eind vd dag terug naar Breda maar heb de max km stand op 50km staan dan zijn de mannen die wel verder dan 50 km staan vaak degene die jou een like heb en gegeven.

En als je een gold account hebt kan het geloof ik ook. Maar dan kan je veel meer aanpassen. Ook de locatie waar je zit. Dus ga je volgende week naar nieuw zeeland op vakantie dan kan je vast daar wat leuke mannen versieren en gelijk hup uit het vliegtuig zo op date :)

Lill and DQueen like this.
  8. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Why?

Ik heb het destijds ook 6x verwijderd hoor. Uiteindelijk kreeg ik de smaak wel te pakken. Al met al toch wel leuke dates gehad.

9. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

Jun 29, 2011
    4,057
    2,555
    113
    Limburg
    Hebben jullie dat trouwens ook wel eens? Dat sommige mannen maar voorbij blijven komen, zelfs na 100 keer naar links swipen.
    Ik kom nu dus elke keer ene lickitdry tegen, met 2 kittens als profielfoto en ene overworkedandunderfucked.
    Alleen de namen al o_O
    Zo kwam ik ook een tijd lang elke keer spontaantje tegen. Die had dan wel een eigen foto, waar hij een of andere tijgerjas aan had.
    Het zijn wel steeds de vreemde namen die elke keer voorbij komen dus. Of ik onthoud juist alleen deze omdat het zo'n aparte namen zijn:roflmao:

Huismuisie likes this.
  10. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Is dat ook andersom? Zie namelijk regelmatig mannen ertussen die veel verder zijn dan de 50 km die ik heb ingesteld.

11. tantetoos

tantetoos Bekend lid

Nov 17, 2010
    619
    530
    93
    Nee ik kom ook elke keer een en dezelfde man tegen, en elke keer krijgt hij een swipe naar links :roflmao: hij valt me elke keer op omdat hijin zijn voorstel-verhaaltje een soort smeekbede heeft staan “dames, like mij want ik ben echt heel lief en ik reageer altijd en ik zal altijd antwoorden”

12. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,811
    5,949
    113
    Female
    Nou ik heb een Tinder gold abonnement genomen, omdat ik dus maanden geen match had.
    Terwijl ik zelf echt wel het een en ander naar rechts swipe. Toen bleek dus (want je kan dan zien wie jou heeft geliked) dat ik consequent een bepaald type man aantrek. Ik zal deze keer geen foto’s plaatsen maar het zijn euh, veel “vaklui”. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven want ik wil niemand beledigen. Voornamelijk bouwvakkers/stucadoor etc. En het zijn steeds mannen waar ik echt helemaal niets mee heb. Veel bierbuiken,
    foto’s met bepaalde type honden. 2 andere datingsites geprobeerd en eigenlijk hetzelfde verhaal.
    Dus het is ondertussen duidelijk waarom ik nooit een match heb, waar ik op val, valt niet op mij.
    Laat ik het zo zeggen, als ik in Amstelveen op het terras zit te borrelen met een vriendin, dan zie ik leuke mannen, dat zijn mijn types. Nou werk ik op 5 km van Amstelveen maar op Tinder kom ik ze niet tegen.
    Daarom begint het me een beetje tegen te staan. Ik weet van te voren bij elk melding dat het waarschijnlijk toch weer niets is. En voor mijn zelfvertrouwen doet het ook niet zoveel, begin me eerlijk gezegd af te vragen of ik ooit een keer op date ga, na 3,5 jaar single zijn, aangezien ik überhaupt geen matches heb.
    Dus tja.

13. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,811
    5,949
    113
    Female
    Ik heb een gold abonnement en ik kan dus zien wie mij heeft geliked.

DQueen likes this.
  14. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Ik zou echt eens naar van de speeddates gaan van lexa ofzo. Die schijnen heel leuk te zijn. Mijn nicht heeft zo ook haar man leren kennen. Daar gaat het in eerste instantie om het leuke gesprek ipv de looks. En die leuke mannen in Amstelveen vinden je vast ook een leuke vrouw.

Hij en zij zijn allebei een beetje rare snuiters in deze maatschappij. Maar wel super leuke mensen en ze passen geweldig bij elkaar. Inmiddels zijn we 4 jaar verder en wonen ze samen.
    Nicht was meegesleurd door een vriendin die niet alleen durfde geloof ik en hij had een zelfde soort verhaal.

15. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

Jun 29, 2011
    4,057
    2,555
    113
    Limburg
    Ik open net tinder en de eerste die ik zie is 77km verder. Ik heb m'n maximum afstand op 50 staan. Ik dacht, fijn, kan ik dit meteen even testen. En wat doe ik, swipe ik 'm nog naar links :roflmao::rolleyes:

Evanesco and Huismuisie like this.
  16. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Ja :)

Let er maar eens op. Maar goed je kan ook gewoon gold nemen voor een maandje.

17. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Haha whyyy je kan toch direct ontmatchen als het toch niks is. Je profiel heeft hij al gezien ;)

18. DQueen

DQueen Niet meer actief

kan je hem dan niet meer terug halen bij een verkeerde swipe?

19. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Alleen met Tinder Gold. Ze weten het wel te brengen hoor ;)

DQueen likes this.
  20. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

Jun 29, 2011
    4,057
    2,555
    113
    Limburg
    Het was ook de bedoeling om naar rechts te swipen. Ik wilde zijn foto's bekijken, maar vergat eerst op 't rode pijltje te drukken, dus toen was ie foetsie haha

Huismuisie likes this.

Share This Page