Tinder ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lill, 5 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    Iemand ervaring met badoo? Als een zijweg mag tenminste

2. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.056
    2.555
    113
    Limburg
    Ja, van alle apps die ik heb (gehad) zitten daar wel de meest wanhopige, sexbeluste mannen. Ik heb het gehad en snel weer verwijderd.

3. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Hier hetzelfde

4. tantetoos

tantetoos Bekend lid

17 nov 2010
    619
    530
    93
    even over tinder: als ik een man tegenkom die een blauw sterretje bij zijn naam heeft staan, wat betekend dat dan? Iets met een super like ofzoiets?

5. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.056
    2.555
    113
    Limburg
    Dan heeft hij jou een superlike gegeven.

tantetoos vindt dit leuk.
  6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Sexy, met zn woeste kapsel

Huismuisie en Peetje83 vinden dit leuk.
  7. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Oo dus dat is weer anders dan als je op zo’n mapje drukt en allemaal mannen ziet met zo’n blauwe ster? En dan staat er een bepaald aantal uur bij

8. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Wanneer liken jullie?

Ik kijken maar wat ze in hun profiel schrijven en de uitstraling.

Maar dit werkt niet zo. Op een gegeven moment heb je dan zoveel mensen waarmee je aan het praten bent.

9. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Kwam ik op FB tegen ( website Hart van Nederland) dus dames..we gaan met eigen vervoer!

Vrouw tijdens date gedumpt op strand, politie schiet te hulp

27 AUG 2019, 08:44UPDATE: 27 AUG 2019, 12:16

De hulpverleningstaak van de politie is heel breed op te vatten, zo bleek afgelopen weekend. Agenten schoten een vrouw te hulp die na een date was gedumpt op het strand bij Katwijk.

De vrouw had een date met een man die ze onlangs had leren kennen via een datingsite. Ze hadden afgesproken een dagje strand te doen in Katwijk.

Gedumpt ver van huis

Op een gegeven moment moest de man wat uit zijn auto pakken, zo zei hij. De man kwam echter niet meer terug. Hij liet zijn date alleen achter op het strand op haar handdoekje, in badpak, op slippers en zonder portemonnee. Ze was volgens de politie tevens ver van huis.

De dame vroeg politieagenten om hulp. Zij troffen haar ontredderd aan, schrijft de politie Katwijk in een Facebookbericht. De agenten hebben de vrouw thuisgebracht, omdat ‘andere opties niet wenselijk waren’. “Op zo’n moment maken wij een afweging naar aanleiding van de omstandigheden en de persoon die wij voor ons hebben.”

Wat de vrouw nou precies is overkomen en of ze is bestolen, wil de politie niet bekendmaken.

Heb jij ook een horrordate gehad en wil jij je verhaal doen? Neem dan contact op met de redactie. Mail naar hart@sbs.nl of stuur ons een privébericht met je verhaal en telefoonnummer.

Huismuisie vindt dit leuk.
  10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Ja ik kijk naar hetzelfde. En ook wel naar of ik iemand knap vind. Maat heb niet ontelbaar veel gesprekken ofzo :roflmao:

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik like wanneer iemand me aanspreekt. Ik zie wel meer knappe mannen maar dan vind ik het niet bij me passen en dan skip ik die.
    Vind het wel wat ongemakkelijk hoor om met iemand te praten.

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Ben je ook mooi klaar mee :eek:

13. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    En je portemonnee is ook wel handig mocht je een taxi nodig hebben of zelf iets willen betalen.
    Of zou ze ook bestolen zijn?!

14. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.056
    2.555
    113
    Limburg
    Ik kijk ook wel naar uitstraling en de tekst die ze erbij zetten. Maar veel matches heb ik eigenlijk niet. Maar ja, ik ben denk ik ook te kritisch, er gaat best veel naar links bij mij.

15. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.056
    2.555
    113
    Limburg
    Maar dan vraag ik me af.. Waar waren dan haar spullen? Bij die man in de auto? Of idd gestolen? Dat staat niet echt duidelijk in het bericht. (edit, lees ook nu pas dat de politie dat niet bekend wil maken)
    Als ik een date heb stap ik de eerste keer sowieso niet bij m'n date in de auto en leg ik er ook geen spullen in. Als ze is bestolen dan is dat wel echt sneu, maar als zij haar spullen in zijn auto heeft gelegd, is dat ook niet zo slim van haar.
    Evengoed niet leuk wat haar is overkomen natuurlijk.

Huismuisie vindt dit leuk.
  16. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    @justme1974

Jaa dat ik gister gelezen. Wel sneu voor die vrouw.

17. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Jeetje ik heb dus een match. Hij vroeg of ik eens wil afspreken. Wel erg vlot maar ja waarom niet. Maar jeetje ik vind dit echt dood eng hoor!

Biny, DQueen, pardoes en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Vind het ook wel een beetje dom van haar om zichzelf in zo’n kwetsbare positie te brengen.

Peetje83 vindt dit leuk.
  19. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Leuk gesprek gehad al?
    Gewoon wat inplannen voor volgende week ofzo? Dan heb je nog even de tijd om een beetje te appen of te bellen.

Wel zorgen dat je zijn telefoonnummer hebt voor je echt op date gaat. De enige man die me ooit heeft laten zitten had ik enkel als tinder contact.

Later kwam ik hem weer een x tegen op tinder. Zei die ja dacht dat je alleen sex wilde en ik wil een relatie. Huh?? Heb hem gegoogeld toen en bleek echt dat hij vrijwel alles uit zn duim had gezogen. Blij dat die fakerd me bespaard is gebleven.

DQueen vindt dit leuk.
  20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Ik wacht daar meestal wel een paar dagen mee. Maar je moet doen wat voor jou goed voelt :) net wat @Huismuisie zegt. Zou wel zorgen dat je zn nummer hebt

Deel Deze Pagina