Ja was het ook. Ik heb er verder nog geen verwachtingen van hoor. Straks laat ‘ie gewoon niks meer horen. Dat kan natuurlijk ook.
Misschien zijn de ouders wel uit elkaar en komt hij dus over 2weken pas weer of ze zijn nog wel samen en gaan om en om naar de zwemles, zomaar wat opties. Wel spannend hoor, hoop dat hij er zaterdag weer is en je wat wijzer wordt
Dat zou kunnen. We hadden het er over dat het afgelopen zaterdag de 2de zwemles was sinds de vakantie. Toen vroeg hij aan zijn zoon of hij vorig week met zijn moeder naar de zwemles geweest is. Dus of ze zijn uit elkaar en gaat idd om de week. Of hij is ontzettend onoplettend als het om zijn kinderen gaat
Haha je kan natuurlijk ook een keer voorstellen om samen met de kinderen te gaan oefenen kan je gelijk even kijken of hij er in zwembroek nog steeds zo appetijtelijk uitziet.
Sorry, ik vervuil het tinder topic met een niet tinder verhaal. Wie weet doe ik dat. Laat ik eerst maar eens uitvogelen of hij vrijgel is en überhaupt geïnteresseerd. Anders is het topic zo weer afgelopen
We hebben hier op ZP inmiddels al een voetbal en een korfbal roman Zou leuk zijn als er een zwembad verhaal bij komt.
Ik ben ook voor hier posten, ik vind dat dit gewoon eigenlijk over daten gaat en of dat dan via tinder of een andere weg is maakt toch niet uit. Ik vind het leuk om mee te lezen.
Gaat niet om vervuilen... Ben gewoon benieuwd hoe het gaat aflopen, in een apart topic makkelijker te volgen