Hier ook aan het Tinderen gegaan. Naast een leuke bezigheid nu met een leuke man aan het kletsen. (alleen de mop en schoonheid hoeven dan weer niet) Ik vind alleen afspreken nog al een dingetje. Geen idee waarom maar goed. Ook erg leuk om jullie verhalen te lezen!
Spannend he! Die koosnaampjes hoeven van mij ook niet, gelijk t gevoel alsof ze dat bij iedereen doen!
Nou vannacht kon ik niet slapen. Ik ben ziek geworden. Begon er 1 tegen me te praten. Wauw wat heb je mooie lippen. Echt om op te eten. En wat zie je er mooi uit grrrrr met een smiley van een tijger erachter *kots* En heb een uur lang zitten chatten met een andere man. Een syriër. wel leuk mee gesproken trouwens. Verbaasde me ook wel over dat ‘ie al zo goed nederlands kan.
Raad eens van wie ik vanmorgen een smsje kreeg Hij had me geappt maar dat apje kwam niet aan. Dus toen stuurde hij een SMS. Dat het goed met hem gaat, nog erg druk met zijn vader. Dat hij nog vaak aan onze date terugdenkt en hoopt dat ik hem een berichtje stuur. Denk dat ik er even een paar dagen over die om te reageren. Weet niet zo goed wat ik hier van moet denken.
Is het kindje er wel? Misschien kun je een praatje met de moeder doen, dan wordt misschien ook wel duidelijk of ze uit elkaar zijn
Op zich positief want als ze gescheiden zijn zal hij waarschijnlijk om de week komen . Maar wel jammer
Pfff irritant zulke mannen die niet weten wat ze willen, zo krijg je niet de kans het af te sluiten omdat je dan toch denkt wat als.....