@Juffrouwminoes , je hebt natuurlijk direct ja gezegd op zo'n geweldig voorstel . Echt sommige mannen.... ik vraag mij dan af zou hij er ooit succes mee hebben, niet alleen de tekst is te fout maar ook de hele schrijfwijze.
Ik had het een paar blz terug al gevraagd maar hoe is het bij en met jou? Hoop voor jou dat alles goed gaat komen
Ik probeer mijn gevoel te volgen en hem het voordeel van de twijfel te geven. Op bepaalde hoogte dan. Hij zei gister dat we misschien wel af kunnen spreken als het beter gaat. Heb gezegd dat dit van een aantal dingen afhangt en we wel zien wat de toekomst brengt.
Oke people de vlag kan uit, na 1 jaar Tinderen heb ik een match en we praten. Hoe dan nu verder? Ik ben aan het werk en hij woont zowat op kruip afstand hahahaha. Wanneer spreek je af? Laat je dan de man het initiatief nemen?
Ik laat het initiatief voor een date aan de man over. Lekker blijven kletsen en dan merk je wel waar dit heen gaat.
Ja gewoon kletsen en dan zie je het vanzelf wel. Ik ben nu ook sinds gister weer met iemand in gesprek. Hij is wel heel gezellig. Of ik hem echt aantrekkelijk vind weet ik niet, hij is sowieso niet lelijk. Maar ik vind dat toch wel lastig hoor op foto’s. Want in het echt hoeft iemand niet eens mega knap te zijn om diegene toch aantrekkelijk te vinden. Diegene kan ook gewoon iets hebben. En op foto’s vind ik dat toch lastiger te zien.
Ja vind ik ook lastig in te schatten. Ik probeer altijd diegene wel een kans te geven, maar als het uiterlijk niet mee zit dan sluit ik me er al van te voren van af. Wat erg eigenlijk Ik vind uiterlijk echt wel belangrijk! En dan bedoel ik geen fotomodel maar wel een lichamelijke aantrekkingskracht.
Ik vind dat ook belangrijk hoor. Hij is ook wel leuk hoor, zeker niet lelijk. Maar omdat je op foto’s de mimiek van iemand niet zo kan zien vind ik dat toch lastiger. En eigenlijk vind ik het nog steeds best jammer dat mijn 1e date niks is geworden.
Ik heb niet alles gelezen, maar ik moest nog aan je denken gister: hoe was het in het zwembad met die meneer? Gek; ik ken je helemaal niet maar dit is bij me blijven hangen
Haha wat leuk dat je daar aan dacht! Hij was er gister helaas niet. Volgende week weer een kans (hoop ik dan )
Keer bellen doet ook al wonderen. Dan merk je een beetje of je een leuk gesprek kan voeren en of er wat humor inzit.
Oeh, jammer de bammer. Was het kindje er wel? Met een tante of zo (in ieder geval NIET z’n moeder waar die meneer mee samen is)
Wat ik zo jammer vind is dat elke man dat ik denk ja jij bent leuk, hier 1 km vandaan is. Maar ik vind dat te dichtbij.
Blijven swipen komt vanzelf weer een keer langs, nou ja heb ik wel in ieder geval. Dat van de kilometers heb ik ook. Al zegt dat niks. Hoe hoeft er niet te wonen. Hij was alleen dichtbij. Ik ben sinds gisteren avond in gesprek met een leuke man. Leuker als die ene waar ik mee afgesproken heb en al de hele dag niks van zich laat horen) ook vanmiddag even zitten kletsen met hem. Enige wat ik raar vind is dat hij al 3 jaar single is. Dat komt omdat hij aan zijn carrière heeft gewerkt zegt hij. Gesprek loopt echt vanzelf. Geen gekke "stilte". Hahha ga maar is bedenken hoe ik mijn spaarzame vrije tijd ga verdelen.