Tinder ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lill, 5 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Ook aardig
     
  2. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Ik vind het vooral jammer als je al een poosje in gesprek bent met iemand en dan de match ineens verwijderd is.

    Zeg dan dat er geen klik is oid.
    Gewoon ineens weg voelt voor mij heel gek.
     
  3. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Oh ja, dat zijn idd ook van die dingen.
    De nadelen van dating apps :roflmao:
     
  4. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.413
    5.508
    113
    Vrouw
    Mijn zus heeft meerdere malen een date gehad die gezellig was.
    En dan nooit meer iets van zo’n jongen horen.
    App dan gewoon dat het er niet in zit, en tot ziens.
    Dat je dat fatsoen niet oo kan brengen...
     
    Evanesco vindt dit leuk.
  5. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nee hoor. Ik had misschien veel matchen, veel gesprekken die lekker liepen waren er niet.
    Ik stoorde me er verder niet aan. En soms had je met een man het idee oh deze is echt leuk, en dan bleef het gesprek lopen. Bleef het gesprek langer dan een week leuk en werd ik op een date gevraagd dan accepteerde ik die pas.

    Heb me best afwachtend opgesteld. Bij mn vorige relaties had ik het echt anders gedaan en dat waren geen leuke relaties.

    Alweer bijna 2 jaar samen met mn tindervriendje. En hij doet wel echt zn best voor me. Dat is zo fijn... het leven met hem is net een stukje leuker dan zonder hem :)
     
    kly073 en Lill vinden dit leuk.
  6. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oh dat heb ik nooit meegemaakt gelukkig. we eens zo’n typ met stalk neigingen.
     
  7. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja dat is dus lastig met Tinder. Wat als je zegt sorry het gaat niks worden. En je verwijderd de match dan een dag of een paar uur later ziet diegene niet dat je een berichtje hebt gestuurd.

    Maar iemand waar ik een half gesprek mee had ging ik niet nog dagen in mn lijst laten staan dan. Ook al had ik netjes een berichtje gestuurd.
     
  8. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.156
    2.051
    113
    Vrouw
    Nederland
    Same story here.
     
    einad vindt dit leuk.
  9. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Ik heb nu op zich ook wel een leuk gesprek, hij vroeg ook al om af te spreken maar heb ook gezegd dat ik dat nog wat vroeg vond en dat begreep hij ook. Dus dat is fijn. We zullen zien
     
    baby90, Robijn89, indy90 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Waarom spreek je niet wat af voor over een week of 2? Dan heb je een date staan en mocht het gesprek tussendoor niks meer zijn kan je alsnog afzeggen.

    Wel zorgen dat je zn telefoonnummer hebt voor je op date gaat ;)
     
  11. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.795
    7.126
    113
    Vrouw
    Oh ja het ghosten... Ook meerdere keren meegemaakt. Belachelijk gewoon :eek:
     
  12. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    1.733
    1.620
    113
    Vrouw
    Hier ook samen met iemand van tinder.
    Verschillende ervaringen gehad van mannen die normaal overkwamen en op whatsapp opeens dickpics stuurden tot afspreken en helemaal verliefd.
     
  13. Lovetrust

    Lovetrust Actief lid

    27 jan 2010
    390
    171
    43
    Tinder.....tja, ik heb het een tijdje gedaan maar ben er snel weer mee gestopt gewoon heel veel vage types maar het meest idiote was wel de laatste man waar ik contact mee had. Hij leek echt heel leuk, ook al snel echte gesprekken mee in plaats van het standaard ' hey alles goed' ' ja met jou?' Dus op een gegeven moment gingen de gesprekken ook richting het plannen van een date en toen zei hij dat hij graag iets wilde voorstellen om op de date te gaan doen maar dat hij bang was dat ik het raar zou gaan vinden.......nou kom maar op! Zijn plan was om samen eerst iets te gaan drinken....oke, heel normaal. Daarna als het zou klikken ergens te gaan eten.......oke, ook prima. Daarna samen naar zijn huis in verband met dat bij mij thuis de kinderen zouden zijn en ik hun niet meteen bloot wil stellen aan een date. Nou ben ik al niet zo van het meteen maar met iedereen mee naar huis gaan dus dat vertelde ik hem en hij zei nou ja ik heb een fantasie en dat zou ik echt heel graag bij mij thuis willen doen.......het lijkt mij zo geweldig om sex te hebben en dat jij dan over mij heen plast! Tja......onnodig om te zeggen dat het contact daar wel ophield
     
    Gewooniemand, baby90, marloes80 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  15. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Voor mij is een date afspreken echt wel een dingetje :roflmao:
    Mgoed. Als ik wat wil zal ik wel moeten. Ben gewoon niet zo goed in daten en dan maar zien. Kan meestal uit een gesprek al vrij veel halen dus ben geneigd te lang te blijven kletsen
     
  16. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Whahahaha omg. Dat doet me denken aan iemand waar ik contact mee had op een opleiding die ik volgde. Hij maakte de klassefoto's en dat klikte wel. Hij had me opgezocht op hyves geloof ik. Nou ja contact via msn. En toen kwam hij ook met zo'n soort voorstel :roflmao:
    Ik zag die gast laatst op.tinder dus vraag me nu af of het dezelfde is :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: zou wel heel toevallig zijn
     
    Gewooniemand en Huismuisie vinden dit leuk.
  17. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    #137 Huismuisie, 14 jul 2019
    Laatst bewerkt: 14 jul 2019
    Daten moet je oefenen ;)

    Je moet het denk ik niet als een dingetje zien maar gewoon als een leuke avond uit. Oppas regelen voor de kleine en lekker genieten van een leuk gesprek.

    Ik heb deze website echt wel vaak gelezen. En zelfs nu pak ik hem er af en toe nog bij. En dan is de conclusie altijd, ik stres om niks.
    In veel gevallen vraag ik mijn vriend achteraf wel eens hoe hij dag nu bedoelde en het komt vrijwel altijd overeen. Toch grappig.

    Website heeft me echt wel leren selecteren.
    https://mannengeheim.nl/blog/

    Voor ik tinder installeerde eerst zelf maar eens in de leer gegaan ;)
    Ik ben na een date nooit geghost en heb het gevoel dat ik altijd mezelf kon zijn. Dates waren ook echt wel met leuke mannen maar ze paste gewoon niet bij mij.
    Maar het was wel altijd leuk en gezellig.


    Oh shoot ik werd net benaderd door een Tinderdate van 2,5 jaar geleden. Hij vroeg of ik uit eten wilde.

    Heb hem op FB dus hij weet dat ik een vriend heb. En hij is echt zo’n halve hippie die bij iedereen op de bank blijft pitten en absoluut geen relatie zoekt of iets sexueels. Er is tussen ons ook nooit iets gebeurt. Ik heb hem nog heel lang geholpen met datetips. Het lijkt me echt wel gezellig om een keer een avondje bij te praten, maar toch voelt het ongepast en houd ik het af. Omgekeerd zou ik het namelijk echt niet tof vinden als vriend met een oude match af zou spreken.
     
  18. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.474
    113
    Leuk! Ben benieuwd. En dat daten komt wel goed:p, idd niet als dingetje zien al is dat makkelijker gezegd dan gedaan:roflmao:.
     
    Lill vindt dit leuk.
  19. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.474
    113
    Als het puur vriendschappelijk is kan het toch wel? Maar ik snap je bezwaren:p.
     
  20. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.744
    6.556
    113
    Vrouw
    Haahaha oke, dat is best een leuke site. Zal daar eens een beetje lezen. Maar de dingen die ze zeggen om een man aan t 'jagen' te krijgen doe ik van mezelf al :roflmao: dat scheelt alweer.

    Ach ja. Kom ik iemand tegen, prima. Zo niet ook prima. Ben happy in mn eentje (oke met A. Dus met zn 2en). Maar t kan ook leuker :)

    En daten is lastig als je niet zo veel zelfvertrouwen hebt :|:oops:
     

Deel Deze Pagina