Ik snap je.... er is zoveel bagger op die sites. Soms verlies je het vertrouwen dat er ook nog gewone leuke mannen bestaan
Hoezo tijdverspilling? Vinden van een leuke relatie kost toch gewoon tijd en energie je komt meestal niet zomaar de witte prins op het mooie paard tegen
Nee dat snap ik helemaal hoor. Maar gewoon dan steek je tijd in iemand en dan hoor je gewoon niks meer.
Haha moest aan jullie denken. Maar wat raar zeg @Strandbal, misschien echt even druk of telefoon kapot ofzo, had je al een plaats enzo afgesproken? @Evanesco , dat is jammer zeg maar je hebt vanavond een date ben erg benieuwd
Ja geen idee. Nee nog geen plek afgesproken. Nog steeds niks gehoord. Ik ga zo gezellig op stap met een vriendin en vanavond maar op zoek naar een andere leuke man.
Hij heeft een appje gestuurd. Zegt dat hij zich vergist heeft in hoe het met hem gaat. Dat hij bij het eerste de beste gevoel van lucht hij weer contact is gaan zoeken. Terwijl hij daar echt nog niet klaar voor is. Hij voelt nog teveel belemmering en blokkades en vindt dit ook niet eerlijk naar mij toe. Het maakt hem ook verdrietig, deze situatie. Maar kan het beter afkappen voordat het meer wordt. Ondanks dat ik hier rekening mee had gehouden doet het me toch pijn. Maar ben wel blij dat hij het nu afkapt. En niet na nog een paar dates en wellicht seks. Dat had ik nog veel vervelender gevonden. Ik heb nog niet gereageerd. Weet even niet wat te zeggen. Wie weet doe ik dat straks nog. Maar daarna zal ik zijn nummer wissen. Ik ben al over mijn eigen grens heen gegaan. Hier stopt het.
Balen, en vooral raar. Vanavond lekker de deur uit. Laat maar eens zien dat je helemaal geen tinder nodig hebt om een leuke man aan de haak te slaan!