Tinder ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lill, 5 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    He dat is verrot. En die leuk waar je af en toe de cockpit mee indook? :oops:

    Mijn vriend is 9 jaar ouder. Mocht van mn zusje tot 37 zoeken want moest niet met een te oude vent thuis komen en toch eigenwijs hem op 40 gezet. Blij toe want dit is echt een leuke man.

    Maar wat je zegt het is niet altijd makkelijk om een leuke te vinden. Ik werd zelf nogal nonchalant in het daten en dat moet voor de mannen waar ik dan mee uitging ook niet altijd heel tof geweest zijn.
     
  2. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.425
    5.512
    113
    Vrouw
    Wahaaa ik heb toch iets verkeerd uitgelegd, ben nooooit met iemand de cockpit ingedoken...
    Dat kan echt niet, gebeurd ook niet en zou zeer onprofessioneel zijn.
    Ach als je eenmaal ergens in een hotel,zit, gezellig aan de borrel, dan is de grens veel lager.
    Maar helaas zat er wat dat betreft niets tussen dat relatie materiaal is.

    Ik zou als dertiger ook zeker niet hebben gezeten met wat leeftijdsverschil.
    Voor mijn gevoel is 46-56 wel veel. Een andere fase in je leven.
    Ik zit nog midden in de kleine kinderen. En mag ik eerlijk zeggen dat
    ik het soms ook gewoon al oude mannen vind? Zeg nooit nooit en daarom staat de leeftijdsgrens
    dus open.
    Pfffff. Wanneer komt die eerste date nou een keer.
     
  3. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Haha @Zoe123 je had het wel
    Goed uitgelegd hoor ;) maar de cockpit induiken klinkt gewoon leuk :D

    Ja snap wel wat je bedoelt. Mijn ex, vader zoon, is al 60 :eek: en waar ik toen ik hem 7 jaar geleden leerde kennen dacht dat huh begin 40 was is hij echt flink verouderd de laatste paar jaar.
    Ik heb geen idee wat me bezielde toen ik 24 was... maar dit was wel idioot veel verschil.
    Ben wat dat betreft blij dat ik naar mn omgeving heb geluisterd en niet weer met een ouwe bok ben thuisgekomen.

    Maar het komt echt wel goed met due dates. Je hebt nu in elk geval wel aanspraak en matchen ;) je moet ergens beginnen he ❤️
     
    Lill vindt dit leuk.
  4. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.759
    6.568
    113
    Vrouw
    Hahaha. Ik zal hem ook eens naar 40 zetten, kijken wat dat oplevert :roflmao: (ben zelf net 31)
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  5. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.692
    1.885
    113
    Mijn ex wordt dit jaar 65. Die is na de scheiding ook flink verouderd. Terwijl ik er naar verhouding in die periode jonger uit ben gaan zien. Ben nu in ieder geval heel blij met mijn vriend van net 1 jaar ouder :p
     
    Evanesco vindt dit leuk.
  6. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Sinds wanneer zit je nu op tinder?

    Die eerste date komt vast snel genoeg! Volgens mij ben je hartstikke leuk!
     
  7. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.425
    5.512
    113
    Vrouw
    Ruim een jaar :$
    En lief, dankjewel!
     
    Evanesco vindt dit leuk.
  8. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.425
    5.512
    113
    Vrouw
    Ik ben echt benieuwd!
    De mannen (nog meer) aan je voeten! :thumup::thumup::thumup::thumup:
     
  9. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.759
    6.568
    113
    Vrouw
    Whahaha. Dat valt nog wel tegen hoor. Heb nog steeds contact met de paardenman. Maar verder weinig matches.
    Nou was ik afgelopen weekend in zeeland dus daar niet lopen swipen. Das me echt te ver :roflmao:
    En zit ook nog midden in een verhuizing
     
  10. Bloem2310

    Bloem2310 Fanatiek lid

    6 aug 2016
    2.545
    1.895
    113
    Ik ben zelf 31 en heb 'm op 49 staan. Heel eerlijk kom ik veel leuke mannen tegen hoor. En ik vind het zelf wel fijn, ze willen (over het algemeen) geen kinderen meer, staan iets zekerder in het leven en de bedprestaties zijn ook vaker op een iets leuker niveau (iets met meer ervaring enzo) ;)
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  11. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113

    Oo maar vind je een man van 49 dan echt niet te oud? Ik heb de leeftijd van 30-36 jaar staan. Vind 40+ echt veel te oud voor mij nu.
    Maar ben er inmiddels wel ff klaar mee. Heb het verwijderd en zie wel hoe het allemaal loopt met date 3
     
    Lill en Huismuisie vinden dit leuk.
  12. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ligt er toch een beetje aan hoe oud jij zelf bent?

    Ik had hem eerst ook op 35-50 staan maar dan had ik alleen maar leuke gesprekken met de mannen van 45+. Ergens vond ik dat toch te oud, plus dat die toch wel heel snel stuurt in de richting van FWB. Want ja net gescheiden enz enz.

    Maar goed heel die leeftijdsgroep is vrij lastig. Vooral mannen want de helft zit in een midlife crisis en wil zich weer even jong voelen. Is gescheiden omdat ze het niet meer voelde, worden ineens spiritueel of kopen een motor.

    En uiteindelijk, als je de juiste tegenkomt dan maakt leeftijd, tot op zekere hoogte, ineens geen bal meer uit.
     
    Strandbal vindt dit leuk.
  13. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Is denk ook wel normaal en over een paar weken dan is date 3 of je vriend of je zit je misschien een avond te vervelen en zet toch weer tinder aan. ;)
    Zo lang het allemaal voor jezelf maar prettig voelt.
     
    Lill en Strandbal vinden dit leuk.
  14. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.692
    1.885
    113
    En nadeel van in Zeeland tinderen vond ik wel het enorme aanbod Belgische mannen. Net alsof het aantal kilometers alleen maar richting zuid gaan.
     
  15. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik woon zelf 5 km van de grens. Dat viel me toen ook wel op. Veel belgen. Maar uiteindelijk nooit een date met een belg gehad ;)
     
  16. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.759
    6.568
    113
    Vrouw
    Mja mijn kinderwens is nog niet per se vervuld. Ik ben blij met die kleine maar als het me ooit nog een keer gegeven zou zijn binnen een relatie zou ik het graag nog eens doen. Dus denk dat ik daarom niet veel ouder moet gaan.
     
    Bloem2310, DQueen en Huismuisie vinden dit leuk.
  17. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.759
    6.568
    113
    Vrouw
    Mja ik woon in het oosten van NL dus een groot deel van wat ik swipe is Duits. En dat wil ik ook niet :roflmao: belgen hebben ten minste wel een leuk accent:D
     
    Bloem2310 en Huismuisie vinden dit leuk.
  18. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Klets je dan wel met al je matches?

    Soms zelf de stoute schoenen aantrekken en iemand op date vragen.
     
  19. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.692
    1.885
    113
    Daar heb je gelijk in. Maar om de een of andere reden trok daten met een Belg me toch niet..... Ben nu blij met mijn Brabander :D
     
    Lill en Evanesco vinden dit leuk.
  20. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.425
    5.512
    113
    Vrouw
     

Deel Deze Pagina