Ik heb dat dus met Schiphol, rete irritant! Zeker de helft van de mannen die bij mij langskomen zitten blijkbaar tussen hun vluchten door lekker te swipen. Veel Engelsen, Duitsers, Scandinaviërs.
Ja. Ach misschien ligt het ook wel aan de man. Hij is leuk en gezellig. Maar krijg er nou niet meteen klapperende tepels van
Ik woon gesandwicht tussen Duitsland en België dus die komen zeer regelmatig voorbij en inderdaad, de knapste mannen zijn meestal Duits. Maar die taal... Ik vind het echt vreselijk, kan er niks aan doen
Ik vind het ook vreselijk om aan te horen. Ik krijg vaak mensen die vanuit het buitenland hier wonen en dus alleen engels spreken.
Ja dit dus... daarom haak ik dan al af. Soms per ongeluk en dat begint hij een gesprek op zijn Duits en dan zeg ik netjes in het Engels dat ik geen Duits kan En dan ontmachted
Wahaaa je komt ook wat tegen.. Al dagen geen likes dus de leeftijd maar weer aangepast. Hop daar komen de 30-ers weer. Maar eentje, van 33, schrijft in zijn profiel: ik heb een kinderwens, jij ook? Natuurlijk knul, ik ben 46 met 3 kinderen maar ach...altijd nog ruimte en tijd voor 1 of 2 er bij toch?
Ik weet nooit zo goed wat ik dat me moet. Ik woon tegen de duitse grens aan, dus krijg ook veel Duitse matches, maar uiteindelijk valt het gesprek steeds stil.
Ik woon in Zeeland en ik kreeg op Parship een bericht van een man in Duitsland. Hij was nog beledigd ook dat ik dat te ver weg vond. Zeker op zoek naar goedkoop vakantie adres
Engels heb ik dan weer geen problemen mee, dat kan ik goed spreken en verstaan en ik vind het geen lelijke taal