Tinder ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Lill, 5 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113

    Ja precies! Ik vroeg ook vind je het niet vervelend als ik steeds app. En hij heeft het druk dus dat snap ik allemaal wel, maar dan nog kan je wel interesse tonen. Ik vind het ook niet erg als het niet zo is, maar wel als de ander wel die verwachting geeft.
    Zelfs date 2 heeft mij nog geappt. Ik heb daar gister meer mee besproken dan met date 3 in een week tijd. Terwijl ik weet dat date 2 geen interesse heeft in een relatie of wat dan ook.
     
    DQueen vindt dit leuk.
  2. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.253
    5.206
    113
    Persoonlijk vind ik dit nog wel 2 kanten hebben. Ik vind het zelf best irritant als mensen me dagelijks nietszeggende appjes sturen met de verwachting iets soortgelijks terug te krijgen. Ik vind het dan wel weer prima om op een rustig moment even een langer gesprekje te hebben via whatsapp. Maar ik kan me dus wel goed voorstellen dat (zelfs in een prille relatie) hij kortaf of niet reageert op het moment dat hij druk is.
    Persoonlijk zou ik gewoon kijken of hij nog wil afspreken en zo ja, dan jouw en zijn app gedrag bespreken.
    Ik snap namelijk best dat het je onzeker maakt, dat zou ik namelijk ook hebben, en misschien ook terecht in dit specifieke geval. Maar ik snap ook wel het niet reageren dus. Je kunt dit soort dingen beter uitspreken denk ik ipv elkaar te irriteren, waardoor het zeker doodbloedt.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  3. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    #1823 Strandbal, 21 sep 2019
    Laatst bewerkt: 21 sep 2019

    Ja maar dat zeg ik toch. Ik stuur niet de hele dag door apps. Ik verwacht niet dat hij mij iedere minuut gelijk antwoord. Maar het moet ook van 2 kanten komen. Als ik zeg goedemorgen lekker geslapen? En ik krijg gewoon de hele dag niks terwijl je het leest en meerdere keren online bent is het toch ook niet goed? Ik snap niet waarom mijn berichtje dan nietszeggend is. Wat moet ik dan doen?
    En eerst kon hij wel de hele tijd mij appen vanuit zichzelf. En nu opeens is het zo stil.
    En misschien ben ik dan een zeikerd, ik reageer zelf ook niet altijd gelijk, maar ja ik vind het wel raar als de ander blijkbaar wel tijd heeft om op whatsapp te zijn, dan helemaal niet terug reageert.
    Als iemand schrijft goedemorgen of weet ik veel wat en je leest dat waarom zou je daar dan niet op reageren?
     
    DQueen en Zoe123 vinden dit leuk.
  4. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.253
    5.206
    113
    Ja, dat kan ik niet zo goed uitleggen. Ik heb gewoon een hekel aan dat stukje social media. En ik antwoord dus de helft van de tijd niet dat soort berichtjes. Ik leg overigens dat wel uit aan mensen als ze dat vervelend vinden hoor. Het is bij mij meer een “ik zie het, komt niet uit om meteen te reageren en later vergeet ik het, want het is niet dat er een belangrijke vraag is gesteld ofzo”.
    En ik weet natuurlijk niet hoe dat voor je date is, ik ben het ook wel met je eens dat hij wel wat meer moeite mag doen als je net met iemand aan het daten bent. Maar, misschien hecht hij gewoon niet zoveel waarde aan dat soort berichtjes (zoals ik heb).
    Maar ja, als hij op een ander moment ook niets van zich laat horen, dan lijkt het me niet goed nee.

    Ik ben geloof ik gewoon wat vreemd in dat soort dingen, heb ook geen facebook, instagram of twitter, ik zie echt 0 waarde daarin. Een forum, waar ik op een moment dat het mij uitkomt, onzin kan praten, dat vind ik wel leuk. En whatsapp heb ik ook, maar dat is bij mij ook vooral voor belangrijke berichtjes of soms uitgebreide kletssessies.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  5. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.425
    5.512
    113
    Vrouw
    Tja.
    Ik denk dat de interesse naar elkaar juist ligt in die “nietszeggende” berichtjes.
    Hoe was je dag? Lekker geslapen?
    Langere gesprekken die komen als er tijd voor is. Een kort berichtje, even connecten,
    dat zegt dat je met elkaar bezig bent, ook als je elkaar niet ziet of even geen tijd hebt.
    Voor mij was dat juist de basis in mijn relatie.
    Al is dit voor hem de manier van communiceren. Dat mag.
    Maar voor jou werkt het niet. Geen genoegen mee nemen dus.
     
    Spoetnik en Strandbal vinden dit leuk.
  6. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.253
    5.206
    113
    Dit vind ik dan wat gek. Als je daar anders instaat, dan zoek je toch samen naar een manier die bij beiden past?
    Ik weet wel dat als iemand van mij zou verwachten dat ik op elk berichtje moet reageren en we daar geen middenweg in kunnen vinden (bijvoorbeeld afspreken ‘s avonds iets van je te laten horen), het voor mij ook niet zou hoeven, zeker niet als je nog in de datingfase zit.
     
  7. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja ik snap je wel. Maar hij praatte eerst juist veel. Het was echt gezellig en kon ook lachen. Ik had ook met hem gebeld en dat was ook heel leuk.
    Maar ik ben inmiddels weer aan het tinderen haha. Is toch best verslavend :oops:
     
    Novi, Huismuisie, DQueen en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.662
    1.830
    113
    Hoe je het ook bekijkt; hij moet dan aangeven dat hij niet per app will communiceren. Logisch @Strandbal dat je je afvraagt hoe en wat. Dit zijn van die van " 100 naar nog geen 10" acties. Gedrag van nu sluit niet meer aan bij gedrag vóór de date. Hij heeft gejaagd en gevangen en kwam waarschijnlijk tot de conclusie " dit is ze niet". En denkt duidelijk te zijn daarin door zich onuitgesproken terug te trekken.
     
    Spoetnik, cosdy, Zoe123 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.253
    5.206
    113
    Misschien heb je gelijk hoor, maar ik vind dat je wel heel veel voor hem invult, ik zie dat wel vaker in dit topic.

    Het kan ook dat hij oprecht heel druk is en zich van geen kwaad bewust. Maar misschien ben ik dan heel naief daarin. Het is voor mij ook al erg lang geleden dat ik aan het daten was en toen nog gebruikelijk om gewoon aan te geven dat je de klik niet voelt. Ik snap heel dat “ghosten” (zo heet dat toch als je iemand steeds meer negeert) sowieso niet, zo laf en onnodig kwetsend. Zeker als je sowieso al voornamelijk online praat, hoe moeilijk is “ik vind je aardig, maar voel toch niet voldoende de klik” om te typen? En dat was vroeger al “not done”, toen moest dat eigenlijk face to face of als het nog pril was op zijn minst via de telefoon.
     
  10. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.425
    5.512
    113
    Vrouw
    Precies, dat is wat ik bedoel.
     
  11. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.170
    4.233
    113
    Vrouw
    Oeps. Ik heb ook een handje ervan om te ghosten. Niet dat ik negeer, maar reageer wel steeds minder enzo :$:oops:
    Ik vind het wel lastig om te zeggen dat er geen klik is oid.
     
  12. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Waarom vindt je dat lastig?
     
  13. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Nou ik heb niks meer gehoord. Exit!
     
  14. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.425
    5.512
    113
    Vrouw
    Jammer, echt niet leuk als je er eerst een goed gevoel over had :$
     
  15. fanona

    fanona Bekend lid

    9 dec 2014
    892
    336
    63
    Dat het hier nog niet gevraagd is!!!
    En, @Evanesco, was de zwembadmeneer d'r vandaag???
    Stille meelezer hier:oops::roflmao:
     
    Evanesco, DQueen en Kipsate vinden dit leuk.
  16. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.171
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja ben ik ook benieuwd naar :)
     
    Evanesco vindt dit leuk.
  17. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.171
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik snap jou beredenering wel. Al denk ik dat de extreme omslag bij @Strandbal gewoon aangeeft dat er geen interesse meer is.

    Een van de dingen die ik me voornam tijdens het daten was schrijven in echte berichten. Dus geen losse zinnen en dan gewoon wachten op een reactie. Ik stuurde dus nooit meerdere berichten achter elkaar. Juist omdat ik toch best veel mannen ken die dit heel naar vinden als ze gevoelsmatig al geclaimd worden. Of een complete overload aan apjes krijgen.

    Ik heb er inmiddels in mn relatie wel een handje van om te veel over onzin dingen te appen. Of dingen die leuker zijn om te delen als je naast elkaar zit zodat je dan nog wat te melden hebt.
    Voor mijn vriend lastig, want die heeft net als jij een gegronde hekel aan nietszeggende apjes, hoe lief ook bedoeld vanuit mijn kant.

    Wij hebben dus afgesproken tussen kantoortijden niet echt te appen. Als hij in een belangrijke bespreking zit moeten er niet ineens apjes binnen komen die er niet toe doen. En ik ben een van de weinige die er wel met geluid en al doorheen komt dan. Hij belt af en toe overdag wel eens en ik bel hem regelmatig in de avond. Dat is ook veel leuker eigenlijk :)
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  18. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113

    Ik denk het niet.. anders hadden we vast wel een verslag gekregen.
     
  19. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.662
    1.830
    113
    Dat is misschien ook zo. Ik weet niet of je daar te naief in bent. Het zou moeten gaan zoals jij aangeeft. De kans dat ik negatief beïnvloed ben door de minder goede date ervaringen is nogal groot;) Zoals strandbal alles omschrijft, was en gebeurt het bij mij ( en ook anderen) dus ook vaak. En tot nu toe was het allemaal einde oefening. Maar gelukkig zijn ze niet allemaal zo!
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  20. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.253
    5.206
    113
    Wel jammer! Ik was blijkbaar toch weer naief dus. Ik vind het gewoon heel suf om te ghosten (ja, ook van jou @bijnamama1988 ;)), hopelijk kan hij toch nog het fatsoen opbrengen nog iets te zeggen.
     
    Strandbal vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina