hahaha oh in die gevallen was ik nooit heel vriendelijk. Ging even mee in het gesprek tot ze echt de smaak te pakken kregen... hey succes he, ik ga eens strijken Maar goed net als mannen zijn er ook zat vrouwen die het blijven proberen. Heb altijd het idee dat die mensen emotioneel niet heel stabiel zijn.
Precies dat. Toen ik in de gaten kreeg waar hij heen wilde was ik er ook zo klaar mee. Ik ga serie kijken... Toedeloe....
Haha sukkel Waarom nog contact houden als je weet dat het niks gaat worden? Gesloten hoofdstuk dan toch?
Klopt maar dat ik er geen gevoelens voor heb wil niet zeggen dat ik er geen vrienden mee zou kunnen worden. Hebben toch 8 weken veel contact gehad. En hij moest nog dingen regelen met zijn ex. En was benieuwd of dat gelukt was...
Het is ook wel betrokken van je. Iedereen staat daar ook anders in natuurlijk. Als ik met iemand date en dat wordt niks, dan sluit ik het af. Zie geen vriendschap daaruit voortkomen. En heb daar eigenlijk ook gewoon geen behoefte aan.
Oh ik snap haar wel eigenlijk. Ik heb zelfs nu nog wel eens appcontact met tinder dates van vroeger. Maar goed met die mensen is ook nooit een kus gewisseld of meer. Dus dat kan dan wel in mijn beleving. Die mannen weten ook gewoon dat ik gelukkig ben met mijn vriend. En dat ze gewoon geen lans maken. De meeste hebben inmiddels zelf ook een vriendin.
Ik zit niet per se op tinder voor een relatie. Dus voor mij zou vriendschap ook prima zijn. Zolang dat dan wederzijds is.
Ben nog steeds in gesprek met paardenman. Die nog steeds geen date heeft voorgesteld. En ik ga t niet doen Heb hem geloof ik al afgeschreven Verder nog 2 gesprekken lopen die wel leuk zijn
Haha ' ik ga eens strijken' :') Ik zei altijd vroeger ' ik ga even mijn aambeien masseren". De pret was snel gedaan.
Wel erg rustig hier... Ik heb nu een leuke contact. Al durf ik niet te blij te zijn na mijn eerdere ervaringen Maar tot nu toe is hij heel leuk. Heb hem 1x gezien. Maaaaar... hij blijkt dus ergens te wonen waar ik me never nooit meer durf te vertonen door bepaalde redenen.