ik ben benieuwd ik gebruik de deo's van fa 8x4 en bonjour mijn vriend vreet deo's die gebruiken echt alles van axe tot van gils en jullie en werken ze??? ik vind fa namelijk snel uitgewerkt
nivea die zwart/rose en mijn man ook tegen witte strepen en helpt super tegen zweet bij mijn parfum heb ik meestal ook bijpassende deo dus chanel nr 5, angel, alien,madomaiselle enz allemaal deo van heeerlijk
Ik gebruik altijd dove, en dan het liefst de roze! Mijn vriend gebruikt ook dove voor mannen dan die ruikt heeeerlijk! Mijn vriend doet er denk ik 3 weken mee! Ik ook zoiets misschien iets langer weet ik eigenlijk niet!
Ik gebruik dove, doe hier echt heel lang mee.. denk wel meer dan 2 maanden? Mijn man gebruikt Axe, gaat wel sneller bij hem maar niet 2 per week. Denk 1 maand ofzo?
Hier dove de normale (blauwe dop). Werkt perfect en ik stink er nooit mee, zelfs niet op warme dagen. Mijn man gebruik het ook, ruikt gewoon naar zeep en werkt bij hem ook prima. Als hij bijvoorbeeld axe gebruikt, ruikt hij als hij zweet echt naar kattenzeik, echt zo vies!
ik gebruik nivea dry comfort. Doe er zo'n 2 a 3 weken mee. Mijn man gebruikt axe en doet er ongeveer een maand mee.
Ik heb een nivea-roller, de gewone. Daar doe ik denk ik 2 maanden mee? Voor mijn man neem ik ze per 3 mee, maar waar ze blijven? Tijdens mijn zwangerschap vond ik hem echt heel erg naar zweet ruiken, dus kocht ik heel veel deodorant, maar in de badkamer stonden ze niet?
Ik gebruik altijd Rexona.... Heel lekker en ik ruik nooit meer naar het zweet. Ik doe denk ik 3 weken met een bus.... Koop ze wel altijd bij de Action, scheelt een euro op een bus!!
whahahhahah heeft ie zulke grote oksels dan!!! nou ik tel ze niet maar 2 per week is echt heulllllllveulllll
nu ik dit lees..... denk ik opeens dat ik mijn man ook wel eens naar kattenzeik vind ruiken, niet vaak hoor maar hij heeft soms van die dagen, nu kan hij ook extreem zweten (ptss kwaaltje) binnenkort maar eens andere deo kopen voor hem
jeetje das erg veel 2 in de week zeg, ik gebruik nu Vogue, werkt goed. Had pas geleden axe voor vrouwen geroken, die ruikt toch ook wel lekker. Me vriend gebruikt Axe. Volgens mij doen we er een ong een maand miss wel langer mee.
Ik gebruik Odorex roller, goedkoop en werkt zeer goed! Zelfs mijn zusje, die heel erg problemen had met stank en zweten, zweet niet meer! Manlief gebruikt Axe geloof ik.
Normaal gesproken gebruik ik Rexona vriend gebruikt meestal mijn deo's.. Laatst had hij bij de kruidvat een aanbieding van 3 axe's gekocht, waaronder de nieuwe voor vrouwen. Ik gebruik hem nu maar zodra die op is toch maar weer lekker aan de rexona!
nee niet eens maar hij spuit smorgens smiddags en savonds en dan als hij zich volgens eigen zeggen zechzelf ruikt tijdens het werk
dan zou ik toch eens een ander middel gaan gebruiken.. anti transiprant lijkt me dan wel op zijn plek